Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    Te jó ég... alig lehet már követni az írásaitokat... ;)

    Legszívesebben nem is reagálnék, mert ebből is látszik, hogy fel kellene hívnod sly5 az ügyfélszolgálatot, ahol ezen pofonegyszerű kérdéseidre gond nélkül választ kapnál. ;)

    Én más szempontból megközelítve, "újrakezdeném" az elején, bár alapvetően már érted a szituációt.

    1.) Ha van két hívószámod, és lejár a hűség, azt csinálsz vele, amit akarsz, akár meg is szüntetheted.
    2.) Ha készüléket cserélsz, akkor csak arra a számra indul újra a hűség, amelyiken váltasz, a másikkal továbbra is azt teszel, amit akarsz.
    3.) Ha új előfizetéssel veszed meg a készüléket (pl. mert olcsóbb), akkor már 3 hívószámod lesz, de ha a másik kettőre lejár februárban a hűség, akkor azokkal még mindig azt teszel, amit akarsz.
    4.) Mi a társkártya? A társkártya egy speciális (társkártya) díjcsomagban lévő hívószám (pl. AT Relax, AT Kaméleon), amihez minden esetben tartozik egy fő hívószám, mert ha nem, a rendszer automatikusan fő díjcsomagba dobja a társkártyát (pl. Relax, Kaméleon), illetve az arany szintű társkártyák automatikusan a fő kártyára gyűjtik a pontokat, amit a társkártya is felhasználhat. Tehát ha van 3 hívószámod Eco díjcsomagban, azok nem társkártyák, mindhárom ugyan olyan fő szám.

    "Azért ez annyira jó, hogy nem nagyon hívják fel rá a figyelmet, hogy ha társkártyás díjcsomagot választasz, akkor jól megszívod, fizethetsz két előfizetést..."

    Ha megszünteted a fő számot, akkor a társkártyás lesz fő szám, tehát nem kötelező két számot fenntartanod. Akinek nem egyértelmű, hogy a "társ"kártya egyedül nem létezhet... :P

    5.) A WS le..., hogy milyen regisztrációval lépsz be, mindig ugyanazokat a díjcsomagokat ajánlja fel, majd a házhozszállítási csoport szépen összesimítja a dolgokat (megkeresik a főkártyának való számodat, ha nincs, közlik veled, hogy válassz egy új díjcsomagot).
    6.) Pontbeváltás. Ha a két számod után egy számlát kapsz, simán össze lehet vonni a pontokat, ha telefonon rendelsz (ez gyakorlatilag ugyan úgy WS rendelés, csak az ügyintéző csinálja meg helyetted), akkor fél perc összevonni a pontokat, de ehhez telefonon kell rendelned (ugyanazokat a kedvezményeket kapod).
    7.) Döntsd el, hogy új szám, vagy a régin készülékváltás. Ha az új szám mellett döntesz, már most megrendelheted, legfeljebb pár hétig 3 számod lesz, ami után a havidíjat fizeted. A lényeg, hogy a pontbeváltás (= rendelés) végéig (= míg át nem veszed az új készüléket) a régi számok aktívak legyenek. Ha a készülékváltás mellett döntesz, javaslom várd ki ezt a kis időt a hűség végéig.

    Szerintem ha ennél bővebb információ kell, inkább telefonálj be az ügyfélszolgálatra. ;)

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Új hozzászólás Aktív témák