-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Onderon
senior tag
1430-at kérdezném, hogy szerinte ennek mi az értelme:
- a telefonos ügyfélszolgálatnál számlareklamációt nyomtam, megadtam a telefonszámom, hanggal azonosítottam magam, platina szintű ügyfél vagyok - hátha számít - de attól teljesen függetlenül, hogy milyen telefonszámot hívtam (t-mobile ügyfélszolgálat), kezelő felveszi a telefont, megkérdezi, hogy miben segíthet, kit kapcsolhat? mondom számlareklamáció, kérdezi, hogy mobil vagy vezetékes, mondom mobil, majd kapcsolás után újabb, mostmár t-mobile-os kezelő felveszi és elkéri a telefonszámomat? majd megkérdezem, hogy mégis miért kell akkor több lépcsőben azonosítanom magam, ha végül ide lyukadunk, hogy még a számomat is megkérdezi, visszaszól flegmán a hölgy, hogy "ő látja, csak visszaigazoltatta velem". innentől igen kellemesen (NOT) beszélgettünk, végülis amit akartam elintéztem, de a stílus az elfogadhatatlan volt. vártam, hogy kapok egy megszokott sms-t, amiben szerepel a hölgy neve és megkérdezi a rendszer, hogy elégedett voltam-e, de meglepő módon nem kaptam ilyet most
érdekességképpen a gond, amiért hívtam őket: a t-mobile online felületére számlafizetés céljából belépve meglepően tapasztaltam, hogy az ~5700ft-os és ~2800ft-os számlatartozásaim mellett a rendszer ~43000Ft-os lejárt tartozást jelez. mint utóbb kiderült, a hölgy ezt nem látta, így abban maradtunk, hogy "gondok voltak mostanában a t-mobile online számlafizetési rendszerével, a hiba javításán dolgozunk, az Ön számlatartozása nem ennyi, hanem ~8500ft". lehet nem a videóhívásos ügyfélszolgálattal kellene foglalkozni, hanem megcsinálni égre ezt a nyomorult számlafizetési rendszert? mindegy, én nem értek hozzá, biztos fontosabb látnom a flegma3.14csa fejét miközben a halálba kíván!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Onderon #40101 üzenetére
pont tegnap telefonáltam én is, mert több számlával kapcsolatban is elmaradást jelzett az online felület, még olyannal is, aminek még 2 hét volt hátra a befizetési határidőig!?!?
sosem volt elmaradásom, most sincs, ebben az ügyintéző hölgy is megerősített, valamint elmondta, hogy vannak problémák néha a rendszerrel, de továbbítja az illetékesek felé a problémát, akik hétfőn orvosolni fogják a dolgot.
aranyos hölgy volt, jól elbeszélgettünk, még azt is elmondta, hogy azért csak hétfőn, mert ott pénteken rövidített munkanap van, hétvégén pedig nem dolgoznak.
nyomott persze a végén némi keresztértékesítést is - igaz, én nem voltam kellően fogékony rá, mert a tablet nem tartozik a kedvenceim közé -, még a bevezetés is jó volt, érti a dolgát a csajos, na!
ja, és sms is jött, benne az ügyintéző nevével, rá is kerestem az egyik közösségi oldalon, és bizony a hangja tükrözte a lényét...
gondolom, a meghatározott időintervallumban fogadni köteles hívások miatt adott az első vonal, akinek csak annyi a dolga, hogy időben fogadja a hívást, és aztán passzoljon tovább az illetékeshez, mást viszont nem kell csinálnia, ügyet nem intéz, de szerencsére nekem nem is volt hozzá szerencsém tegnap. -
Onderon
senior tag
válasz D@ve89 #40103 üzenetére
mert miért kell végighallgatnom a menüt és hosszú percekig azonosítanom magam, ha utána úgyis egy teljesen általános ügyintéző veszi fel a telefont, aki még azt is megkérdezi, hogy t-home vagy t-mobile? (menü adott pontig meghallgat. megnyom. arról a számról hív amivel kapcsolatban intéz? nem, adja meg a számot, megadom, hanggal történő azonosítás, igen, sípszó után, igen, beep, elmondom, köszönjük, sikeresen azonosította magát - üdvözlöm, miben segíthetek, elmondom, t-home vagy t-mobile? ... értem én, hogy 1st world problems és máshol meg éheznek, de na.)
[ Szerkesztve ]
-
motoflug
őstag
Arról van valami bennfentes info, hogy mi lesz a következő "bingo" akcióban?
-
1430
senior tag
válasz Daffni2 #40095 üzenetére
Nem feltétlen kell a részleteket rendezni, ha az új előfizetőhöz "kerül" a telefon, a részleteket is átválalhatja.
Parasite
Egyrészt kali megválaszolta a kérdésed, másrész kérlek légy megértőbb az azonosítással kapcsolatban. A sikeres azonosítás ténye a híváskezelő rendszerben, kb 10-es betűméretben látható, és azért, mert néha egy ügyfél beazonosítja magát az automatán, nem mindenki ellenőrzi ezt. Ha jelzed, hogy már azonosítottad magad, megnézik, és ha sikeres volt, nem kérnek újra jelszót. A számnak pedig ekkor is el kell hangoznia a hangrögzítés miatt.''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
zoltanz
nagyúr
Domino kártya egyenlegét és érvényességi idejét, hogy tudom lekérdezni a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül (esetleg SMS-ben)? Köszi.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
#76500480
törölt tag
Ti már teszteltétek a webcamos ügyfélszolgálatot?
-
Nescafé
őstag
Kapcsolat pontokat hol tudom beváltani?
Mert mikor kosárba rakom akkor ott kér valami kártyajelszót, hogy be tudjam váltani a pontokat, eddig ilyet nem kért... iPhone 15 Pro
-
kerxy
senior tag
Sziasztok!
Holnap vinném a telómat valamelyik pesti szervizbe, és mostanában hallottam, hogy elvileg az ÁSZF-ben, vagy valahol azt ígéri a T, hogy 15 napon belül kijavítja a szerviz a készüléket, különben új készüléket kapok. Ez valóban így van, vagy nem igaz?
Valamint cseretelefont nem kötelesek adni ugye?Köszi előre is
-
kali
legenda
szia,
a szolgáltatós jótállási jegyen az szerepel, hogy terekedniük kell a legfeljebb 15 napon belül eszközölt javításra, és a vonatkozó jogszabály is úgy rendelkezik, hogy törekedni kell a 15 napon belül elvégzett javításra, de indokolt esetben ez több is lehet, tehát szó nincs olyanról, hogy 15 nap elteltével automatikusan új készüléket kellene adniuk.
nem kötelesek cserés telefont adni a javítás idejére, de kérni kell, általában adnak, ha épp rendelkezésre áll adott helyen.voyager4.4; a szolgáltatónál vásárolt készülék esetén gariban díjmentesen elvégzik, de annak kicsit az esélye, hogy a downgrade is menni fog, azt jellemzően nem csinálják meg.
[ Szerkesztve ]
-
motoflug
őstag
20% domino akció néhány telefonra.
-
Adonimus
aktív tag
Üdv emberek. Valaki tudna segíteni?
2 éves hűségidőre kötött előfizetés mellé telefont is vettem de annak a részlet fizetése már lejárt, az előfizetés viszont továbbra is fent áll még 1,2 évig. A készüléket eladhatom hivatalosan, vagy hiába járt le a telefon részlet aláírtam, hogy 2 évig megtartom?
Előre is köszi.adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
-
Adonimus
aktív tag
-
cris78
őstag
Sziasztok! Ha két évvel ezelőtt a mai napon kötöttem huseget a go net m-re. Ma már lemondhatom? BlackBerry z10hez melyik net&roll egy gigás limitbovitot rendeljem meg?
Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
Sterilzona
senior tag
Lesem állandóan a használt dolgokat. ( Vangelis miatt ) Immáron hosszú hetek óta, de én semmi változást nem látok, sose. Kérdezem, akkor meg minek van ? 3 termék van berakva készletértesitőre, de szerintem sose lesz ebből semmi. Miért nem csak az van az oldalon, ami tényleg van ? Nem értem.
-
Def26
félisten
Üdv. Szerintetek van értelme annak ha vennék egy erős antennát (nem tudom, hogy létezik e ilyen) és a 8km -re lévő 4G -t próbálnám meg vele elérni?
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Def26
félisten
válasz csacsi67 #40136 üzenetére
Maga az elméleti része érdekelne, hogy egyáltalán lehetséges e. Konkrétan egy ismerősöm venne részletre laptopot viszont a mobilnetre nincs rá szüksége. Egy másik ismerősnek meg csak mobilinternet kéne, viszont náluk nincs 3g csak olyan 7-8km -re.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
dnl91
tag
Nem működik a mobil vásárlás pár órája. Ügyintéző megerősítette, hogy gondok vannak pár óra és menni fog. Fél 4 óta nem működik. Ez gyakori probléma, tapasztalatok?
-
polonic
félisten
Komolyan mondjátok, hogy nincs semmi lehetőség mobilnet csomagot visszamondani sehogy, ha hűség van rá? Készülék is van hozzá. Semmilyen opció nincs, kisbetűs rész?
Abszurd, amit a telekom művel velem. Hiába próbálkozom bármivel... -
313313
addikt
válasz polonic #40140 üzenetére
Még nem kaptad vissza a készüléket?
Leírod a pontos részleteket a vásárlók könyvébe, ecsetelve, hogy van egy szolgáltatás, amit fizetsz, de nem tudsz használni....HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
polonic
félisten
válasz 313313 #40142 üzenetére
Még nem kaptam vissza. Rohadt szánalmas... Mutatták a munkalapot is, hogy szállítás alatt van, látszik a kicsrélt készülék serial száma is. De nem igaz, hogy 1 hét alatt is képtelenek voltak a központi raktárból 60 km-rel odébb elszállítani, amikor heti 3-szor van szállítás. Valami óriási nagy kamu van a dologban, úgy érzem.
Már beírtam a vásárlók könyvébe. De akkor még nem volt szó felmondásról, ezért ezt nem írtam bele, mert múlt hét közepére lett ígérve a készülék.Egyedi elbírálás alapján van esély?
[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
válasz polonic #40143 üzenetére
Próba szerencse, de ez akár egy újabb beírást is megérne... ecsetelve hogy nem bírod használni a szolgáltatást..
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
313313
addikt
válasz polonic #40145 üzenetére
Most mondjam azt, hogy ezt is megtehetik?
Szerintem biztos van az áfsz-ben valami pont, amire hivatkozva lepattintanak...
És igen szomorú, hogy egyre inkább hülyének nézik a fogyasztót, és mindenhez kell már érteni, hogyha nem akarja az ember, hogy hülyének nézzék.HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
#41133696
törölt tag
Azért "király", hogy most jobb akciók vannak mint Karácsonykor voltak.
Sony Xperia SP Online akciós ár
57 592 FtVazze, ezt akkor ennyiért jó lett volna...
-
egoistus
tag
Na ide is!
jó-jó hogy ugyanaz van a t-nél is mint a telenornál de 3200huf-os csomagban de majdnem 2x annyiért
Telenor: smarttarifa2 29900huf
telekom: mozaik xs 55720huf
Most komolyan normálisak ezek a telekomnál ?
Mi a fenéért szívom meg mindig hogy amelyik szolgáltatónál vagyok az egyik számommal ott a másodikal csak horror áron tudok jó telót kihozni....asse tom mi van sokszor, hát még most
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai