Új hozzászólás Aktív témák

  • ZeneÁdi

    csendes tag

    Sziasztok, iphone 4s-t vettem tegnap szerződéshosszabbítással. Amint kezdtem haszálni, nagyon melegedett, akku rohamosan merült, cpu használat alaphelyzetbe, semmilyen nyitott app (csak a BMSSM) 40-50%. Ma bevittem, hogy kérek egy újat, mert ugye 3 napos cseregarancia van. A szervízes azt mondta, hát ezt rendelni kell, mert nincs raktáron. Mondom: hát a kolléganő tegnap kettőt mutatott nekem, egy fehér meg egy fekete :). Mondja: igen, de raktárról nem adhatunk ki, hanem ilyenkor újat kell rendelni, de ez majd csak szerdán jön meg, majd csak a készüléket hozza meg a jótállási jegyet. Semmi jegyzőkönyvet nem adott.... Mondom: ne haragudjon, de nem kapok valami papírt róla, hogy bent voltam? Mondja: hát nincs rá szükség, de nyomtatni nem tudok, mert nem bízik bennünk? Mondom nem az van, de legyen róla papírom, mert bármi tórténhet. Lényeg, hogy írt jegyzőkönyvet és állítólag szerdán megjön és csak a készülék meg a jótállás kell....?! Szerintem ez így nem szabályos, mert új készülék az szigetelt dobozban lévő készüléket jelent, nem? Honnan tudjam én, hogy újat ad, ha nem előttem nyitja ki a dobozt? Meg a jótállási jegybe mire írogatna be, amikor itt nem garanciális cseréről van szó, hanem 3 munkanapon belüli cseréről? Tudtommal ez azt jelenti, hogy új készüléket kapok dobozban, új jótállási jeggyel. Sőt, akár a pénzt is visszakérhetném meg szerződés lemondhatnám és rendelek egy másikat, nem? Köszönöm a segítséget! Üdv.

Új hozzászólás Aktív témák