-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
troland26
őstag
üdv
Úgy tudom , hogy hűségidő lejárta előtt 3 hónappal ismét vehetek majd készüléket . Ma egy ismerősöm azt mondta , hogy ez valóban így van , de ennek az opciónak valami plusz díja van . Igaz ez ? -
Samus
addikt
válasz troland26 #48651 üzenetére
Igen, drágábbak így a készülékek valamelyest. Ha online bejelentkezel, láthatod, mennyivel. A hűsé lejárta előtt egy hónappal már az új előfizetés szintjén vannak az árak.
Ez az új T felület egy rakat hulladék. Be sem tudok lépni, mert nem jelenik meg a felület...
Hurrá, a Segíthetünk/Elérhetőségek alatt be tudtam lépni. Gratulálok...
[ Szerkesztve ]
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
lupus_l
aktív tag
válasz norbitális #48650 üzenetére
Az biztos, hogy az enyém tegnap lett beadva, a mellettem lévő leányzó kapott új készüléket, de az iPhone 5 volt. Tehát szerintem továbbra is iPhone 5 csere iPhone 5-re megy.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz norbitális #48650 üzenetére
szia,
leginkább semennyire...
-
kali
legenda
válasz norbitális #48655 üzenetére
nem minősítem inkább a hirdetést...
-
Zeki
nagyúr
válasz norbitális #48655 üzenetére
Nem legális a dolog.
-
lupus_l
aktív tag
válasz norbitális #48655 üzenetére
Érdekes... ha igaz, egy hét múlva kiderül, amikor visszakapom a készülékemet.
Viszont a generáció ugrás nem egyedi garancia esetén, Telekomnál volt 3g->3gs és 3gs->4-es is ismerősi körön belül.
-
lupus_l
aktív tag
válasz norbitális #48660 üzenetére
Írok Mindenesetre rákérdeztem a hirdetőnél, hátha kiderül....
[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz norbitális #48662 üzenetére
Írtam a sracnak. Allitolag Istyle szervizben dolgozik, ott elrontjak a telefont igy a T cserelni fogja.
De en ebben nem hiszek. Biztosan van nekik meg i5 amit tudnak cserelni garancia eseten. -
Altradan
tag
Sziasztok!
Egy problémával fordulok hozzátok a biztosítással kapcsolatban.
Nyáron külföldön dolgoztam, ezért arra a 3 hónapra felfüggesztettem az előfizetésem, hogy ne kelljen kint fizetnem a havidíjat. Sajnos azonban a nyár folyamán elromlott az Xperia SP telefonom, nem kapcsol be, csak villog a led, tölteni se lehet, semmi. Többen mondták, hogy szoftveres hiba, könnyen meg tudják oldani a szervízben itthon. Mikor hazaértem, visszakapcsoltattam az előfizetésem, illetve beadtam a szervízbe a telefont.
Tegnap kaptam az sms-t hogy lehet menni érte, be is mentem, ám elmondták hogy mivel van egy hajszálrepedés a telefon egyik sarkában, ugrott a garancia, a Sony meg üzeni hogy bekaphatom. Szerencsére kötöttem rá biztosítást is, azzal mindenképp megúszhatom a dolgot, gondoltam. Ám elmondta az ügyintéző kollega, hogy mikor lemondottam nyár elején az előfizetést, ugrott a biztosítás is és azt vissza se kapcsolták. Erről eddig egyszer se lettem tájékoztatva. Tehát most van egy nem működő telefonom, amit nem egészen egy éve vettem, illetve garancia és biztosítás is volt rá, ám ezekkel nem megyek semmire.
Bármi ötlet, ami segítene a jelen helyzeten? -
-
dptrsk
Topikgazda
válasz Altradan #48670 üzenetére
Ha kéred a szolgáltatások felfüggesztését, akkor egyértelmű, hogy minden szüneteltetve van.
Tehát a biztosítás is---> ha a telefonnal történik valami a biztosítás felfüggesztése alatt, akkor a biztosító nem köteles megtéríteni.
Ha nem is gondoltál arra, hogy a biztsítás meg is szünik, amíg szüneteltetve van, addig a telefon sincs biztosítva, tehát ha vissza is kapcsolták volna az előfizetéssel a biztosítást is, akkor se hiszem, hogy biztosítási esemény lett volna a nyáron elromlott telefon. -
Remekelek28
őstag
Sziasztok a t mobile,mennyiért cseréli a sim kártyát ? micro sim kellene .köszönöm
-
dptrsk
Topikgazda
válasz Remekelek28 #48675 üzenetére
Akár ingyen, ha Telekomos a készülék.
4500 ha nem telekomos. -
Teko001
őstag
-
Teko001
őstag
válasz Remekelek28 #48678 üzenetére
Elvileg igen. Gyakorlatilag nem mindegyik ügyintéző van képben a dolgokkal, és van aki pénzt akar érte kérni, van aki nem. De ez úgymond erősen "vitatott" terület, mindenkinek más a tapasztalata a fórum alapján
-
Teko001
őstag
válasz Remekelek28 #48680 üzenetére
A fórumos hozzászólásokra építve: Igen. De van üzleten belül is eltérés, szóval akár ott is meglehet próbálni másik ügyintézőnél később
-
Teko001
őstag
válasz Remekelek28 #48682 üzenetére
Vagy ha van egy kis kézügyességed, otthon is megtudod csinálni, ha nagyon nem akarják kicserélni Rengeteg leírás/sablon van a neten
[ Szerkesztve ]
-
Sanyi.il
aktív tag
valaki tudja esetleg, hogy a hűségidővel kapcsolatban, ha váltani szeretnék szolgáltatót(internet+telefon), várnom kell az adott napig, amíg lejár a hűségidő, vagy van valamilyen türelmi időszak +-1 hónap esetleg?
[ Szerkesztve ]
-
#40835072
törölt tag
A hello holnap! díjcsomagnál van hűségnyilatkozat, és ha igen mennyi vagy bármikor le lehet mondani?
a másik kérdés hogy ugyan ennél a díjcsomagnál ha valaki lebeszélte a 3290FT keretet, utána még lehet telefonálni csak túldíjazással (erről értesítést küldenek-e, és mennyi a tulforgalmazási percdíj)
elolvastam a feltételeket, de erről nem írnak.
-
-B-
senior tag
Mobilnettel csak nálam van gond?
Délelőtt még jó volt, aztán egyszer csak eldobta a jelet és azóta semmi. -
raziel01
veterán
válasz #40835072 #48685 üzenetére
Remélem ez is megvolt:
A díjcsomag megrendelésének feltételei:
A Telekom a Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetsége (MVGYOSZ), a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetsége (SINOSZ), valamint a Mozgáskorlátozottak Egyesületeinek Országos Szövetsége (MEOSZ) által kibocsátott, érvényes tagsági igazolvánnyal rendelkező tagjainak biztosítja a fenti kedvezményeket, díjakat.
-
-B-
senior tag
Köszi mindenkinek a választ.
Időközben kiderült, hogy nem csak nálam van probléma. Nyírbátorban térerő sem nagyon van, nemhogy mobilnet. -
Huroq
senior tag
Sziasztok!
Ha a mai nap rendeltem egy telefont (35k) részletre mobilinternet előfizetés mellé, akkor mindenképp hívni fognak? Van ez mellett egy előfizetésem, illetve arany szintű vagyok. Jelenleg "Jóváhagyás alatt" van.
Köszi előre is.
Üdv.
Erik[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai