Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz djculture #50876 üzenetére

    kevered, illetve nem jól tudod, a vásárlás milyensége mindegy, 3 munkanapon belül jelzett hiba/meghibásodás esetén érvényesíthető a kicserélés, ha a hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot!
    a 14 munkanapos elállás csak a távollévők között kötött szerződésre él, de annál is érvényesíthető 3 munkanapon belül a kicserélési igény!

    Asbee; te a szolgáltatóval állsz direktben szerződésben, ne érdekeljen, hogy a szolgáltató és a gyártó között mi és miként történik!
    mindegy, hogy webshop útján vagy személyesen vásároltál az üzletben, ha az üzletben 3 munkanapon belül jelzed a készülék hibáját, ami olyan jellegű, hogy akadályozza a rendeltetésszerű használatot, kötelesek intézni a kicserélést, hiszen te nem elállni akarsz a szerződéstől - a webshop rendelés miatt erre is lenne lehetőséged 14 munkanapon belül -, hanem egy hibátlan készüléket szeretnél kapni!
    annyi, hogy a 3 munkanap csak a fent leírt jellegű hiba/meghibásodás szolgáltató irányába történő jelzésére meghatározott intervallum, illetve a jótállási ügyintézés általad történő megkezdésére, a szolgáltató számára nem, nekik a vonatkozó jogi szabályozás a mérvadó, tehát ha nem rendelkeznek raktáron adott típusú készülékkel, akkor a 15 napra törekedéssel kell intézniük a cserét, mint bármilyen általános jótállási/szavatossági ügymenet során.

    [ Szerkesztve ]

    Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...

Új hozzászólás Aktív témák