Új hozzászólás Aktív témák

  • A@ron

    tag

    válasz kali #56830 üzenetére

    Nem olyan bonyolult a dolog.

    Ha méret miatti cserét kér az ügyfél az ügyintéző tudja ellenőrizni a gépében hogy ténylegesen milyen méretű kártya van kint nála.

    Ha hiba miatt akkor pedig a helyszínen kell jelen lenni az ügyfél kártyájának, hiszen akkor az ügyintéző állapítja meg a hibát (Általában régi a kártya).

    Ebben a két alapesetben ingyenes a kártyacsere. Persze lehet bonyolultabb is a dolog, pl előfordulhat hogy méltányosságból engedik el a díjat (ügyintézői tévedés történik, vagy rendszerhiba, stb stb ), szóval minden esetet felsorolni nyilván lehetetlen. Illetve persze az is az ügyintézőn múlik, hogy elhiszi-e a történetet, amit az ügyfél mond.

    Ezért mondom, hogy az ügyintéző kérheti a kártya bemutatását, de anélkül is jó eséllyel meg tudja állapítani, hogy díjmentes-e a dolog avagy nem, tehát nem feltétlen helytálló, amit írtál.

    Nyilván a bemutatgatós verzió logikusabb lenne, de - tapasztalatból mondom - rengeteg olyan élethelyzet van, amikor a kártya cseréje bár ingyenes lenne, valamilyen technikai okból nem megoldható az, hogy ott legyen maga a kártya, ezért fordulhat az elő, hogy ügyintézők nem kérik el a régi kártyát.

Új hozzászólás Aktív témák