Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Onderon #57143 üzenetére

    bár minden ügyintéző így állna hozzá, de nem véletlenül hallani/olvasni sok ellenpéldát is, hogy nem akarnak a szolgáltatónál foglalkozni vele, lepasszolnak, küldenek a gyártói szervizbe/képviseletre - nem is kell messze menni, ezen a fórumon is sok ilyen tapasztalat megtalálható.
    a készülék cseréje esetén más gyártó esetén is újraindul az egy év jótállás, ha az első évben történik a csere, hiszen ezt jogszabály írja elő.
    az apple esetén csak annyi a kanyar, hogy nem teljesen új készüléket ad, hanem refurbished, tehát gyárilag felújított példányt, de ez közel újnak számít.
    mondok jobbat is, igaz csak egyet tudok; samsung prémium kategória, ahol díjmentesen kimegy házhoz a szervizes és ott intézi a dolgokat, ráadásul ha a helyszínen nem javítható készülékről van szó (például s5, note 4), akkor előveszi az új telefont - ténylegesen úja és nem felújítottat -, abba átírja a cserélendő készülék azonosítóját és kész!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák