Új hozzászólás Aktív témák

  • Tomyyy11

    csendes tag

    Sziasztok!

    Nekem is van egy jó sztorim ezzel az ügyfélellenes bagázssal kapcsolatban!

    Vettem a T-Mobile-nál egy készüléket részletre! a SIM kártyát nem akartam használni, mert van (illetve jövő héttől csak volt, megyek a Telenorhoz) egy 50 számos flottám! Nyilván olcsóbb azt használnom! Fizettem azt a K****a számlát minden hónapban, a fizetési határidő előtt legalább 3-4 nappal hamarabb!

    Erre kapok, egy levelet, hogy nem fizettem be még májusban egy részletett,és átadják behajtásra az ügyemet!
    DE ha 18-ig befizetem nem történik semmi minden megy tovább! NA a levelet 25.-én kaptam meg! Vicc
    Tök jó! Felhívom az iszonyat arogáns behajtásis kis taknyot, ( már 40 perc várakozás után diskurálhattunk is) hogy akkor most MI VAn! Mondja, hogy ez a helyzet, fizessem ki a maradék lovét plusz a kötbért, mert baj lesz! röpke 120 ezer Ft
    Erre kicsit kiakadtam, hogy mégis ezt hogy gondolják, mikor én tudom bizonyítani a befizetéseimet!

    Végülis kiderült, hogy egy számlát nem küldtek (nem kaptam) meg! Oké most azonnal bemegyek és rendezem!
    Erre a kis sz*ros kőbunkón közli, szívás már nem lehet! Fizessem ki az egészet! ANYÁD

    A T-pontban szintén nem tudtak mit hozzászólni, azon kívül , hoyg a rendszer küldött augusztusban sms-t!
    JA, csak a nem használt számra! Hiába jeleztem szerződéskötéskor, a fogyatékos ügyfélszolgának, hoyg nem fogom használni, és adjunk meg másik számot! NEM LEHET!

    Így fizethetek! Ennyit a jövőbeni sikeres együttműködésről!

    Szánalmas T-Mobile!!!

    Aki teheti kerülje ezt a patkány szolgáltatót!

Új hozzászólás Aktív témák