Új hozzászólás Aktív témák

  • tjokai

    senior tag

    Sziasztok
    Történet a következő, - 11 napja vásároltam a Telekom weboldalán keresztül egy Samsung Galaxy S6 32GB készüléket. A telekom weboldalán felbukkanó chat ablakban az ügyintéző azt írta, h ha online rendelek készüléket, minden további következmény nélkül két héten belül visszaadhatom a készüléket(ez a lehetőség személyes vásárlás esetén nem áll fenn). Már rendeléskor is nagyon vaciláltam az S6 és S6 EDGE között,hát az S/-ra esett a választás.
    Nos a kérdésem a következő.....szerintetek az megoldható, h visszaviszem a legközelebbi Telekom üzletbe a készüléket és KP-ban ráfizetek egy S6 EDGE készülékre? Vagy csak abban az esetben lehet visszaadni, ha nem hozok helyette semmilyen készüléket sem?! Ha nem lehetséges a csere, akkor marad a simaS6, ez is szuper teló :))

    Üdv!

Új hozzászólás Aktív témák