Új hozzászólás Aktív témák

  • HXY

    addikt

    Ha felhívjátok a 1430-at, és az ügyintézővel akartok beszélni, akkor csak annyit kell tenni, hogy 2-3 percig tartsátok a vonalat, és ne nyomjatok semmit se. Fel fogja ajánlani azt, hogy ügyintéző kapcsolása.
    Most beszéltem ezen keresztül Józsa Balázzsal, akit tudok ajánlani, mert gyorsan és pontosan dolgozik.

    Ellenpélda is van: A múlt héten szombaton 10 óra környékén voltam a Westend első emeletén, a MediaMarkt mellett lévő Telekom márkaboltban.Ott két ügyintéző se volt tisztában a dolgokkal (2-es és 3-as pult). Be akarták mesélni nekem azt, hogy nincs olyan, hogy Domino egyenleg visszafizetés. Be kellett volna írnom a panaszkönyvbe, de nem volt kedvem balhézni. :((
    Nem tudom, hogy azok az ügyintézők lusták voltak és nem akartak dolgozni, vagy szimplán ki van nekik adva, hogy ezt kell mondani az embereknek, hogy ne kelljen visszafizetni a pénzt, vagy a Telekom nem tart továbbképzéseket az alkalmazottaknak, és ezért nincsenek tisztában a dolgokkal. :(((

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák