Új hozzászólás Aktív témák

  • Donki Hóte

    veterán

    válasz dptrsk #97128 üzenetére

    Igazából mostantól lesz.rom az ügyet :K

    Interneten próbáltam erre a számra vagy 30 alkalommal adatot egyeztetni, sosem jött sem SMS, sem email az adategyeztetésről (az internetes felületen azt írják, hogy ha sikeres volt az adategyeztetés, akkor ezt visszajelzik, ha meg eltérés van az adatokban, akkor azt is visszajelzik). Ennek ellenére soha egyetlen alkalommal sem jött semmilyen visszajelzés.

    Ma voltam bent az ügyfélszolgálaton, személyesen adategyeztettem, mégsem jött semmilyen visszajelzés.

    A kártyán április 25-ig kellene elvégezni az adategyeztetést (ezt sem a Telekom internetes felületéről tudom, hanem kitúrtam az eredeti előfizetői szerződést, aminek a keltétől számítva 1 év múlva kell adategyeztetni), de 22-étől külföldön vagyok egy hétig, tehát éppen a kritikus időszakban nem vagyok intézkedésképes.

    Szerintem a 30 internetes és az 1 személyes próbálkozással a tőlem elvárhatót megtettem, ha mégsem OK az adategyeztetés és letiltják a kártyámat, amikor külföldön vagyok, akkor a hazaérkezésem után bemegyek a T-Pontba és lebontom a berendezést az ügyintéző fejével :((

    Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

Új hozzászólás Aktív témák