-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
KZP
őstag
válasz
Cilindrik #73059 üzenetére
Nem akadály a meglévő hűség, csak kisebb nem lehet a Fradi csomag havi díja, amint amire hűséget vállaltál.
Társkártya sem gond, szerintem, de egy előfizetőnek a nevén csak egy ilyen díjcsomag lehet. Tehát az nem működik, hogy a te és a társkártya előfizetését is módosíttatod Fradi Sas díjcsomagra.(Nekem is ilyen csomagom van, mivel ez is valami flottának számít, nem látom az elfogyasztott adatmennyiséget a Telekom alkalmazásban...)
-
313313
addikt
válasz
Cilindrik #78337 üzenetére
Ha tv-t vettél, ez az illetékes fórum.
Azok kiszállítása 7-30 nap között bármi lehet... Ha nincs szerencséd akkor még több idő.HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
btudos
veterán
válasz
Cilindrik #82375 üzenetére
Jól látod, otthoni mellé mehet minden számra a 25 %.
xboy89: Belépő csomagoknál nincs ütőkártya Dominoval szemben, de azoknál, akik sokat neteznek, esetleg kötöttségek nélkül szeretnének telefonálni, sokat ad egy havidíjas csomag. Persze ez felhasználó függő, én pl.meg lennék lőve egy Dominoval (elsősorban a net miatt), de nem is Move XS csomagban vagyok.
[ Szerkesztve ]
Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.
-
CHIPman
nagyúr
válasz
Cilindrik #82460 üzenetére
Van nekünk is otthoni, telefon+net. Ráadásul még diák is vagyok (bár az otthoniak nem az én nevemen vannak). De ha megnézed, így sincs értelme váltanunk, mert az enyémen kompletten elveszne a korlátlan lehetőség, és 10GB(+2GB diák) nettel lennék ugyanott, ahol most, ráadásul édesapámé is drágább lenne legalább 5 ezerrel, amiből akármennyi kedvezmény is jön le, nem jön ki 14k-ra a mobil rész kettőnknek együtt, azonos feltételekkel, még az aranykártyát is figyelembe véve sem.
[ Szerkesztve ]
hardverapro.hu/tag/chipman
-
TheMarci
addikt
válasz
Cilindrik #82505 üzenetére
Nekem annyit tanácsoltak annó, hogy legegyszerűbb, ha azt mondom, hogy én (a biztosított) törtem össze, és véletlenül a telefont, bármi is történt. De akkor telefonon kellett bejelenteni, szerintem a telekom oldalán olvasd el, hogy mi a teendő ilyen esetben.
Do You Dream?
-
MK VII
veterán
válasz
Cilindrik #82505 üzenetére
Szia.
Felhívod a +3680300030-cas számot és ott mindent elmondanak. Felveszik a kárigényed illetve elmondod nekik, küldenek egy kárbejelntő lapot. Azt kinyomtatod, kitöltöd, beszkenneled vagy fényképezed, visszaküldőd nekik aztán vársz és hívnak, hogy elfogadták. Megbeszélitek mikorra küldjék a futárt a telefonodért. Aztán mikor hozza a futár akkor a készüléked értékének megfelelően kell fizetned, de előre elmondják, hogy mennyit.
Én kétszer igénybe vettem már a biztosítást egy P9-re. 23 ezer forintért kaptam új készüléket.
Itt meg tudod nézni, hogy mennyit kell majd fizetned.[ Szerkesztve ]
-
#96302336
törölt tag
válasz
Cilindrik #82505 üzenetére
Ha van biztosítás, akkor a biztosítóval kell a kapcsolatot felvenni. Ha nem tudod, hogy pontosan kik, akkor bemész a boltba, ott megmondják, hogy hol, mit keress. Ki kell tölteni egy kárbejelentést, hogy mi történt. Kapsz egy visszaigazolást, és egy időpontot, hogy mikor megy a készülékért a futár. Elviszi, majd két-három hét után kapod a javítottat, vagy új készüléket, sérüléstől függően. Nekem miszlikre ment anno a Z3C, új Z3C-t kaptam. Önrészt mindenképp ki kell fizetni, ez a biztosítástól és a készülék árától függ.
-
norberto_th
aktív tag
válasz
Cilindrik #82720 üzenetére
A hűség lejárta előtt 3 hónappal vehetsz készüléket hosszabbítással, vagy új előfizetéssel már most is. Lehetne olyan hogy hamarabb is vehessen valaki, nekem pl most jár le a törleztőm, de telót majd csak októberben vehetek.
Ja és ahhoz kepest hogy Gigavállalat, elég sokáig tart egy weboldalt összerakniuk, ezt aztán az innováció és technológia egy nagymérvű telekommunikációs cégtől
[ Szerkesztve ]
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
tsteve
senior tag
-
Soulfly842
addikt
válasz
Cilindrik #83838 üzenetére
Nem, nem tiltja. Ha nem boldogulsz vele, akkor valamilyen alszolgáltatással lehet probléma, vagy a készülékkel (ha menüből és nem USSD kóddal csinálod).
Új WS felületen volt a kódbeváltási metódusokhoz kapcsolódóan egy 'karbantartás', szerintem amiatt is tolódik
Nyugalom, megkapod majd
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz
Cilindrik #83838 üzenetére
Csak óvatosan vele, mivel a hívásértesítő szolgáltatáshoz szükséges egy hívásátirányítás a 309876543-ra, ezt is könnyen felül lehet írni, bááár, azt a telelfon menüjéből is.
(ha nem elérhető, ha foglalt)Hívásátirányítás USSD kódokkal.
[kép](#83841) gianone
Ott a pont...
Telemátrixnál (flottás ingyenes beszélgetések) szintén nem javallott a hívásátirányítás... bááár, ott lehet, de pénzbe kerül
[ Szerkesztve ]
-
k-adi
nagyúr
válasz
Cilindrik #83932 üzenetére
Már ne haragudj de azért az is nonszensz hogy még a pénztárnál is még értékesíteni akar... mármint a bank. Az ügyfélnek honnan kellene tudnia, hogy ilyen gerinctelen banda ahova épp betér?
Pénztár = fizetés, távozás.. ez van az emberek fejében, ezért nyilván finoman szólva meglepődnek ha még ott is ilyen húzásokkal fárasztják őket.Ez olyan, mint amikor elmész tankolni a benzinkútra és a kutas még rád akar sózni egy iskolatáskát, mert látja a kislányod a hátsó ülésen.
Ugyanez ügyintézés során: ha odamész, hogy elintézz valamit akkor közbe ne beszéljen már rá mindenféle szarra, mikor nem azért mentél oda és nem is érdekel.
Aztán persze jól elvitázol vele, így nem csoda hogy ilyen módon az ügyintézés 1 embernek 20-30 perc.Én megértem, hogy 2 tűz között vannak sokszor, de az nem az ügyfél hibája. Azt is megértem, hogy félti az állását de alapvetően az ügyfél igényét kellene kielégíteni első körben és nem a sajátját, a cégét.
[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
válasz
Cilindrik #84319 üzenetére
El kell olvasni HTC garanciális feltételeit, hogy ők mit mondanak.
Beégést lehet természtetes elhasználódásnak veszik és nem cserélnek kijelzőt. Továbbá nem emlékszek mennyi idős a telefon, pedig mondtad, az is döntő tényező lehet.HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
313313
addikt
válasz
Cilindrik #84322 üzenetére
Én se lettem okosabb, keresgéltem, de nem találtam semmit.
Meg kell kérdezni üzletben, hogy HTC mit szokott ilyenkor csinálni (garanciális feltételekről lesznek szívesek tájékoztatni), vagy írásban, de az hosszabb ideig fog tartani.HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
joelke HU
senior tag
válasz
Cilindrik #85269 üzenetére
Nekem anno egy lumiát küldözgettek a telekomosok a mobil meg rendületlenül visszatért hozzám javítatlanul. Végül a Nokia panaszosztályát hívtam fel. Ott beígértem a fogyasztóvédelmi feljelentést és csodás módon pikk-pakk megcsinálták a szervízben.
[ Szerkesztve ]
Motorola G51
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- iphone 14 Pro Max 128gb, független, makulátlan, 100% akku
- iphone 15 Pro Max 256gb Natur Titanium,független,bontatlan
- ÚJ Bontatlan APPLE MACBOOK AIR 13 - M2 (MLY33MG/A) ÉJFEKETE - 8GB/256GB SSD- Magyar - 3 év Garancia
- Corsair RM850x Gold Moduláris Tápegység 850W
- Acer Aspire 5 - 15.6" IPS, I7-1165G7, 16 DD4 / 1024 GB NVMe +szla! +GARANCIA!