Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • guppy_83

    tag

    válasz 1430 #25808 üzenetére

    Szia!

    Alapvetően igazad van, csupán csak azért rossz ez az egész helyzet, mert a javítás két alkalommal nem hozta meg a hozzá fűzött reményeket. Most harmadszorra indulna szervízbe a készülék és nem látom a végét a folyamatnak. Ha 15 alkalommal romlik el valami, akkor 15 alkalommal kell másfél hétre beadni a szervízbe? Ez alkalmanként körülbelül másfél órányi várakozást és ügyintézést jelent. Az ember nem ezért vesz telefont, hanem hogy használhassa.
    Ezért is mentem bele két alkalommal is a javításba. A hiba hárdveres eredetű volt és most is az.
    Ha az embernek éppen szerencséje van, és hibátlan készüléket kap, akkor ugyan azért a vételárért nekem miért kell mindezt végigjárnom egy továbbra is hibás készülékkel a birtokomban?

    Én tényleg csak használni szeretném, nem kekeckedni a szervizessel és a szolgáltatóval. Nem a Nokiának írtam alá a szerződést hanem egy komplex szolgáltatást szerettem volna igénybe venni, mint azt tettem eddig sok éven át. Tudom, ezzel a "sok hűséges évvel" mehetek..... akárhova... :(:(:(:( Ebben igazad van.

    Mikor egy piacon ekkora verseny van, úgy érzem egy szolgáltató nem teheti ezt meg. Azt pedig, hogy a sok 10-100ezer előfizetőből én vagyok most az az egy aki hibás telefont fogott ki arró persze sem Ők sem én nem tehetek, de én fizetek a szolgáltatásért és nem Ők nekem, hogy ott legyen előfiztésem.

    Az 5.ös pont pedig erősen kifogásolható jogilag (ezt ha gondolod részletezem egyéb felületen) mivel az engem teljes mértékben hidegen hagy, hogy a szolgáltató az esetleges cser után hogyan rendezi a gyártóval.
    A 7-es és 8as pontról nem is teszek említést.....

    Köszönöm szépen a tanácsaidat átgondolom.
    További szép estét.

    Üdv.

    ...olyan még sohasem volt hogy semmi sincs...

  • St3ven

    addikt

    válasz 1430 #25808 üzenetére

    Köszi, úgy emlékszem, nem volt aktív az elmúlt 90 napban, sőt, mintha még ez is lett volna az eredeti tervem az év utolsó napjaiban! :DDD

    De akkor mindenképpen váltok 28-án az S-re, mert nekem (ezen a számomon) bőven elég lesz a 30 mega is. Ha meg még le is zárják márciustól, muszáj is lesz intézkedem, ha továbbra is ezt szeretném használni. :)

    Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

  • domerator

    veterán

    válasz 1430 #25808 üzenetére

    "Ebből következik, hogy a Telekomtól ezt hiába kéred, mert "piszkosul jól fizető" ügyfélnek kell lenned, hogy miattad be akarjanak bukni egy Lumia 820-at."

    (nemcsak a Tmobilra vonatkozóan) ... annyira szeretnék már olyan szolgáltatói / gyártói / kereskedői hozzáállást látni végre, hogy "kedves vevő, mit tehetünk hogy nehogy bebukja azt a lumia 820-at, amit mi reklámozunk orrba-szájba (ha épp nem azt, nem baj, nem releváns, bármely reklámozott típussal és bármilyen termékkel ami akár nem mobiltelefon és nem Tmobile, behelyettesíthető) és volt olyan kedves, hogy nálunk vásárolta meg a több mint százezres áron.... stb, stb"
    :(( :(((

    [ Szerkesztve ]

    Reggae ‘till I die ... iPhone 13 mini, MacBook Air M1, Homepod (sztereó)

Új hozzászólás Aktív témák