-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
sifarr
senior tag
válasz
guppy_83 #25950 üzenetére
Értem én hogy gőzgép de mi hajtja???
...én nem a t-nél írtam alá minden?....
Nem értem a kérdésed, illetve többféleképpen is érhető.A T-től vetted, a T a forgalmazó, a T köteles a garanciát biztosítani.
De ezt a T, mint bármely más forgalmazó, többféle módon is biztosíthatja.
Megtehetné pl. azt is, hogy egyáltalán nem foglalkozik ő maga, közvetlenül garanciális ügyekkel.Mert a forgalmazó biztosíthatja úgy is a garanciát, hogy szerződött szervizeken keresztül intézteti a dolgot. Ha a gyártónak van Mo-n saját üzemeltetésű vagy szerződött márkaszervize, akkor azzal is. Ha nincs, akkor más szervizzel.
Ebben az esetben a garanciajegyen szerepelnie kell a szervizek országos listájának, a vásárló pedig odamehet probléma esetén és csak oda.A T közvetlenül is intézi a garanciális ügyeket. A Nokia márkaszerviznek biztos van szerződése a T-vel, ezért fogadja be közvetlenül is javításra a T-s készülékeket.
Írtam már: a jótállási kötelezettség a forgalmazóé, a módban viszont a forgalmazó dönt.
Ha pedig esetileg nem elégedett valaki a garanciális ügyének elintézésével, akkor mehet panaszra a hatóságokhoz. Aztán vagy igazat adnak neki, vagy nem.
Ennyi. -
club1
veterán
válasz
guppy_83 #25893 üzenetére
Azokat a törvényhozókat tapsold meg, akik a 2003-ig élő és tényleg fogyasztóbarát törvényt úgy harmonizálták az EU-hoz, hogy abban a 3 munkanapon belüli cserén kívül egy konkrétum sem maradt.
A régi törvény alapján 5 javítás után csereutalványt kellett a gyártónak kiállítania. Az aktuális törvény szerint pedig törekednie kell a jótállásra kötelezettnek, hogy 15 napon belül a készüléket kijavítsa. Ez sem konkrétum, hiszen én is törekedhetek, ha egyszer szorulásom van... -
1430
senior tag
-
1430
senior tag
válasz
guppy_83 #25811 üzenetére
Nézd, ha sarkítasz, akkor sarkítok én is: igen, ha 15x romlik el a készülék, akkor 15x javítják, kivéve, ha gazdaságosabb a csere (ez pedig jogilag - sajnos - rendben van, ahogy club1 is megírta). De akkor mégegyszer: nem a Telekom szervize fogja eldönteni, cserélik e a készüléket.
"Nem a Nokiának írtam alá a szerződést hanem egy komplex szolgáltatást szerettem volna igénybe venni..."
Amennyiben a "komplex szolgáltatás" igénybevétele sérült (pl. mert a javítás idejére kapott cseretelefonnal nem használható ki teljesen az előfizetett szolgáltatás), arra ott a jóváírás. Leveld éppen ezért nem haszntalan, mert 99%-ig biztos vagyok benne, hogy készülékcsere nem lesz a dologból, de ugyancsak 99%-ig biztos vagyok benne, hogy fel fognak ajánlani valamennyi jóváírást."Mikor egy piacon ekkora verseny van, úgy érzem egy szolgáltató nem teheti ezt meg."
Éppen a verseny és a gazdasági helyzet az, ami miatt egy szolgáltató nem teheti meg, hogy akár csak pár ilyen készüléket bebukjon a gyártó hibájából."Azt pedig, hogy a sok 10-100ezer előfizetőből én vagyok most az az egy aki hibás telefont fogott ki..."
Nem ismerek erre vonatkozó számokat, de szerintem optimista becslés volt."...arról persze sem Ők sem én nem tehetek, de én fizetek a szolgáltatásért és nem Ők nekem, hogy ott legyen előfiztésem."
Lásd 2. bekezdés."...engem teljes mértékben hidegen hagy, hogy a szolgáltató az esetleges csere után hogyan rendezi a gyártóval."
Nem is azzal kell foglalkoznod, mi lesz a csere után, hanem mi van a csere előtt >> gyártói szervizbe küldik a készüléket, ahol megállapítják, hogy gazdaságosabb a készülék cseréje, ezért kiállítanak egy csereigazolványt, ami alapján a T-Mobile-tól új készüléket kapsz. No ezzel a "gazdaságossággal" van a gond...Tegnap tanácsot kértél. Most ismét azt tudom javasolni, hogy...
1. ...szervizeltesd a készüléket.
2. Ha ne adj Isten újra hiba lenne (akár ugyanaz), akkor ismét szerviz.
3. Ha T-Mobile szervizbe viszed a készüléket, akkor a szervizelést követően levél az ügyfélszolgálatnak (ha sérült a szolgáltatás használhatósága).
4. Ha továbbra is ragaszkodsz a készülékcseréhez, akkor pedig menj közvetlenül a gyártóhoz és vele egyezkedj erről a "gazdaságosságról" (mert a telekom csak közvetítő). Ízelítőül egy történet erről, amit a Google dobott. Csak hogy tudd, mire számíthatsz.Persze hallgathatsz domerator bíztatására is, bár azt szokták mondani, hogy "a harag rossz tanácsadó", ha érted hogy értem.
Bár most igen kedves volt tőle, hogy elvonatkoztatott a T-Mobile-tól és általánosított, mikor ismét belekapaszkodott egy írásomba. -
club1
veterán
válasz
guppy_83 #25811 üzenetére
Részben megértem a lelkiállapotod, anno garanciális ügyintéző voltam (szerencsére nem ügyfél oldalon és az it szektorban). Azonban jelezni szeretném, hogy a kifogásolt 5. pontot a T pont hogy jogszabályi szövegből emelte ki. Azaz pont erre azt mondani hogy jogilag nem állja meg a helyét, kicsit vicces...
-
1430
senior tag
válasz
guppy_83 #25765 üzenetére
Eltekintve attól, hogy mennyire vagy jól és pontosan fizető ügyfél (mert ezt nem áll módomban megállapítani, és csere szempontjából nem is számít), a garanciális ügyintézésnek is van egy menete.
1. A készüléket nem a Magyar Telekom gyártotta és a garanciát - legalábbis közvetlenül - nem a Magyar Telekom vállalta, hanem a gyártó, jelen esetben a Nokia.
2. A Magyar Telekom nem ajánja fel a készülékcserét (a refurbished iPhone-tól eltekintve) a vásárlástól 3 munkanapon túli meghibásodáskor, mert azt a gyártó fogja eldönteni, ő fogja kiállítani a csereigazolványt, ami alapján a Telekomtól új készüléket kaphatsz. Ebből következik, hogy a Telekomtól ezt hiába kéred, mert "piszkosul jól fizető" ügyfélnek kell lenned, hogy miattad be akarjanak bukni egy Lumia 820-at.
3. Akár közvetlenül a gyártói szervizbe is viheted a készüléket, náluk már inkább joggal reklamálhatsz.
4. Az nem derült ki, mi a jelenlegi hiba, de nem tartod tulzásnak, hogy egy hiba esetén rögtön cserét követelj? Android??? fórumtárs tudna arról mesélni, mi kell hozzá.
5. A jótállási jegy 5. pontja azt is tartalmazza, hogy ha "a Magyar Telekom Nyrt.-nek a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne...". Tehát ha olcsóbb a javítás... lásd 2-es pont vége.
Azért sok sikert, remélem megnyugtatóan zárul az ügy, de az én tanácsom, hogy szervizeltess, illetve ha olyan súlyú a hiba, akkor menj a gyártói szervizbe.St3ven
Alapvetően működik, ha az S csomagot még nem vetted igénybe az elmúlt 90 napban. 1-étől pedig biztos nem lesz már ilyen akció az S csomagra, mert márciustól lezárásra kerül a Go!Net S, vagyis nem lesz aktiválható.Keksz
Nincs ilyen.sgery
Ha csak előfizetést veszel (hűség nélkül), akkor 5000 Ft belépési díjat kell fizetni. Ha eszközre (pl. modem)is szükséged van, az nyilván ilyenkor drágább. Továbbá elképzelhető, hogy előleget kérnek (pl. 35 ezer Ft-ot), de annak összege "leforgalmazható", vagyis a számlákat abból vonják, míg tart.tengo24
Sokba. (kötbér + maradék részlet + 15.000 Ft)
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Corsair VENGANCE RGB PRO DDR4 16GB ( 2x8 kit ) 3200Mhz memória eladó.
- G.Skill TridentZ DDR4 16GB (2X8GB kit) F4-3200C16D memória párban eladó
- SYNOLOGY NAS DS218 - Hibátlan állapotban ELADÓ - FoxPost v MPL házhoz az árban
- Apple iPhone 15 Pro Max 512GB Kártyafüggetlen, Natúr Titán
- Apple watch Ultra 2 Black edt 2026.08.19.Apple jótállás
- BESZÁMÍTÁS! Asus ROG B450 R7 5800X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800XT 16GB ZALMAN S2 TG A-Data 750W
- iKing.Hu - Nubia Z70 Ultra 5G Black Teljes kijelzős zászlóshajó, AI-erejű teljesítmény
- Huawei Nova Y70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3527, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest