Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz guppy_83 #25811 üzenetére

    Nézd, ha sarkítasz, akkor sarkítok én is: igen, ha 15x romlik el a készülék, akkor 15x javítják, kivéve, ha gazdaságosabb a csere (ez pedig jogilag - sajnos - rendben van, ahogy club1 is megírta). De akkor mégegyszer: nem a Telekom szervize fogja eldönteni, cserélik e a készüléket.

    "Nem a Nokiának írtam alá a szerződést hanem egy komplex szolgáltatást szerettem volna igénybe venni..."
    Amennyiben a "komplex szolgáltatás" igénybevétele sérült (pl. mert a javítás idejére kapott cseretelefonnal nem használható ki teljesen az előfizetett szolgáltatás), arra ott a jóváírás. Leveld éppen ezért nem haszntalan, mert 99%-ig biztos vagyok benne, hogy készülékcsere nem lesz a dologból, de ugyancsak 99%-ig biztos vagyok benne, hogy fel fognak ajánlani valamennyi jóváírást. ;)

    "Mikor egy piacon ekkora verseny van, úgy érzem egy szolgáltató nem teheti ezt meg."
    Éppen a verseny és a gazdasági helyzet az, ami miatt egy szolgáltató nem teheti meg, hogy akár csak pár ilyen készüléket bebukjon a gyártó hibájából.

    "Azt pedig, hogy a sok 10-100ezer előfizetőből én vagyok most az az egy aki hibás telefont fogott ki..."
    Nem ismerek erre vonatkozó számokat, de szerintem optimista becslés volt. :)

    "...arról persze sem Ők sem én nem tehetek, de én fizetek a szolgáltatásért és nem Ők nekem, hogy ott legyen előfiztésem."
    Lásd 2. bekezdés.

    "...engem teljes mértékben hidegen hagy, hogy a szolgáltató az esetleges csere után hogyan rendezi a gyártóval."
    Nem is azzal kell foglalkoznod, mi lesz a csere után, hanem mi van a csere előtt >> gyártói szervizbe küldik a készüléket, ahol megállapítják, hogy gazdaságosabb a készülék cseréje, ezért kiállítanak egy csereigazolványt, ami alapján a T-Mobile-tól új készüléket kapsz. No ezzel a "gazdaságossággal" van a gond... :U

    Tegnap tanácsot kértél. Most ismét azt tudom javasolni, hogy...
    1. ...szervizeltesd a készüléket.
    2. Ha ne adj Isten újra hiba lenne (akár ugyanaz), akkor ismét szerviz.
    3. Ha T-Mobile szervizbe viszed a készüléket, akkor a szervizelést követően levél az ügyfélszolgálatnak (ha sérült a szolgáltatás használhatósága).
    4. Ha továbbra is ragaszkodsz a készülékcseréhez, akkor pedig menj közvetlenül a gyártóhoz és vele egyezkedj erről a "gazdaságosságról" (mert a telekom csak közvetítő). Ízelítőül egy történet erről, amit a Google dobott. Csak hogy tudd, mire számíthatsz.

    Persze hallgathatsz domerator bíztatására is, bár azt szokták mondani, hogy "a harag rossz tanácsadó", ha érted hogy értem. ;)
    Bár most igen kedves volt tőle, hogy elvonatkoztatott a T-Mobile-tól és általánosított, mikor ismét belekapaszkodott egy írásomba. :B

  • club1

    veterán

    válasz guppy_83 #25811 üzenetére

    Részben megértem a lelkiállapotod, anno garanciális ügyintéző voltam (szerencsére nem ügyfél oldalon és az it szektorban). Azonban jelezni szeretném, hogy a kifogásolt 5. pontot a T pont hogy jogszabályi szövegből emelte ki. Azaz pont erre azt mondani hogy jogilag nem állja meg a helyét, kicsit vicces...

Új hozzászólás Aktív témák