-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kicsihuszar
csendes tag
-
syl5
őstag
válasz Tamás34 #67781 üzenetére
Egy telekom cégnek nem sok köze van a szoftverfejlesztéshez, márpedig egy weblap tutujgatása az. Az más kérdés, hogy házon belül oldják-e meg, vagy sem, de alapesetben nem ez a fő szakterület. Olyan sincs, hogy valakinél jó, valakinél nem. Olyan esetleg van, hogy bizonyos időpillanatokban jó, aztán betolnak egy új release-t és megint fos lesz bizonyos ideig.
Tény, hogy tájékoztathattak volna jobban, de olyan nincs hogy elfogadhatatlan, nem létszükségletről beszélünk még a mai világban sem.
Nem védem a Telekomot, mint céget, de a fejlesztőket igen.
Gondolom mi mehet ott is, fele annyi emberrel csináltatják, folyamatosan baszogatva őket, túlórázva, széthajtva a belüket. Így borítékolható a hiba, ami aztán még több baszogatást, és éjszakázást jelent, ami egy öngerjesztő folyamat.
Mindezt az ilyen idióta hozzáállás miatt...Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
kali
legenda
válasz Tamás34 #67977 üzenetére
azért furcsa így, mert ha aktiválja adott opciót, ahhoz társul a külön sim kártya, aminek van saját azonosítója...stb., a rendszerben az ilyen trükközés más miatt is nagyon kibukik.
tegyetek panaszt telefonon, e-mail útján vagy a my telekom bejelentési opciója által, vizsgálják ki.ricinus13; szia, lassítást tapasztalsz?
a telekom alkalmazásban vagy a my telekom felületen mit mutat a számláló, mennyit adatmennyiség lett felhasználva? ezek lennének a mérvadók, mert amúgy a rendszer szokott néha hibásan kiküldeni tájékoztató sms-t, nekem is volt már rá példa, írtam is róla ebben a témában is, de attól még nem volt ténylegesen leforgalmazva az adatkeret, nem is lassítottak, aktív is volt az 1 GB bővítő, abból volt is még hátra bőven.[ Szerkesztve ]
-
cris78
őstag
-
kali
legenda
válasz Tamás34 #68650 üzenetére
szia,
jártak már így mások is, más szolgáltatótól a telekomhoz hordozáskor is írtak itt korábban ilyen tapasztalatot, hogy a rendszerben nem stimmelt valami adat és amiatt adódott probléma.
panaszold meg, hogy nem miattad húzódik az ügymenet - már ha ez igaz, mert tudok olyan szélsőséges esetről, hogy valakinél hivatalosan változott az irányítószám (csak az!), de ő nem jelezte a szolgáltatónál, hanem még a régi volt bejegyezve az akkori okmányáról, de az új lakcímet igazoló hatósági igazolványon már a módosított szerepelt, így nem stimmeltek az adatok.
az a jellemzőbb persze, hogy a szolgáltató rendszerében az ügyféltől és esetleges módosítástól függetlenül sem a helyes szerepel - nekem a digi ilyen, hiába töltöttem ki a szerződést a helyes adatokkal, az ő rendszerükben adott címhez más irányítószám van rendelve, hibába hivatkoztam a posta...stb. nyilvántartására.
számhordozáskor azt szoktam javasolni, hogy annál kell kezdeményezni az ügyintézést, ahová hordoz az ügyfél, nekik érdekük a gyors ügymenet, hamarjában leharcolják az esetleges problémákat.dadawa; ott nem tapasztalok most problémát, betölti a számlákat.
a tegezésre nem tudok mit mondani, nekem jobban tetszik a nem annyira hivatalos és kimért stílus, más szolgáltató kezdte ugyan, de reméltem, hogy sok/mindegyik átveszi.
elfogadom persze, hogy valakit zavar, jelezheted nekik, bár sablonról van szó, így az eredmény kérdéses.Beca1990; igen, azért kértem, hogy más témák kapcsán is mellőzve legyen.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
Soulfly842
addikt
válasz Tamás34 #97063 üzenetére
Ha számhordozást mondasz, akkor igen, csak személyesen lehet - s ezt is adják válaszul (tehát, ha másik szolgáltatótól akarod áthozni a számodat), viszont ha jelenleg is Telekomnál van az a 30-as szám és nem egyedi díjcsomagod van (flottás, üzleti, stb), hanem sima lakossági, akkor meg kell hogy tudd venni online is.
-
dptrsk
Topikgazda
-
Huroq
senior tag
válasz Tamás34 #111973 üzenetére
Mindenki rendelkezik egy vásárlási kerettel, ha ezt teljesen kimerítetted akkor az áru teljes vételárát bekéri mobil előlegként. Belefutottam már többször én is. Sajnos van, hogy a rendszer rosszul számol, mert valamilyen részletfizetéses termék beragad a háttér redszerben. Ezen maximum egy panasz levél tud segíteni, mert egyedi bírálat már üzletekben sincs. Mindenhol a központi rendszer által kalkulált előleget látják. Vagy elfogadod vagy máshol vásárolsz.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Fotók, videók mobillal
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Hisense LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen