Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Tamás34 #68650 üzenetére

    szia,

    jártak már így mások is, más szolgáltatótól a telekomhoz hordozáskor is írtak itt korábban ilyen tapasztalatot, hogy a rendszerben nem stimmelt valami adat és amiatt adódott probléma.
    panaszold meg, hogy nem miattad húzódik az ügymenet - már ha ez igaz, mert tudok olyan szélsőséges esetről, hogy valakinél hivatalosan változott az irányítószám (csak az!), de ő nem jelezte a szolgáltatónál, hanem még a régi volt bejegyezve az akkori okmányáról, de az új lakcímet igazoló hatósági igazolványon már a módosított szerepelt, így nem stimmeltek az adatok.
    az a jellemzőbb persze, hogy a szolgáltató rendszerében az ügyféltől és esetleges módosítástól függetlenül sem a helyes szerepel - nekem a digi ilyen, hiába töltöttem ki a szerződést a helyes adatokkal, az ő rendszerükben adott címhez más irányítószám van rendelve, hibába hivatkoztam a posta...stb. nyilvántartására.
    számhordozáskor azt szoktam javasolni, hogy annál kell kezdeményezni az ügyintézést, ahová hordoz az ügyfél, nekik érdekük a gyors ügymenet, hamarjában leharcolják az esetleges problémákat.

    dadawa; ott nem tapasztalok most problémát, betölti a számlákat.
    a tegezésre nem tudok mit mondani, nekem jobban tetszik a nem annyira hivatalos és kimért stílus, más szolgáltató kezdte ugyan, de reméltem, hogy sok/mindegyik átveszi.
    elfogadom persze, hogy valakit zavar, jelezheted nekik, bár sablonról van szó, így az eredmény kérdéses.

    Beca1990; igen, azért kértem, hogy más témák kapcsán is mellőzve legyen.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák