Új hozzászólás Aktív témák

  • #42365184

    törölt tag

    válasz simpley #56459 üzenetére

    Nekem is tegnap délelőtt, a VoLTE aktiválása utána jött a káosz:
    - kikapcsolták a hívásvárakoztatást,
    - kikapcsolták a hívásértesítést,
    - teljesen leblokkolták a hívásátirányítási rendszert.
    Utána az ügyfélszolgálatosok össze-vissza adták a haszontalan tippeket. Közben hülyének néztek, hogy előtte is ilyen volt, hiszen már szeptember óta él az új rendszer...
    Az első 7 hívást leírtam feljebb.
    Este, a 8. hívásnál összevesztem az ügyintéző nővel, kértem, hogy kapcsoljon olyan valakit, aki ért az informatikához. Mondta, hogy ő az a személy :D
    Ma délelőtt a 9. ügyintéző végre le tudta venni a hívásátirányítási blokkolást és elmagyarázta a rendszer működését.
    Kellett még egy 10. hívás is, mert megnéztem a húgom előfizetésén még vígan működik a régi rendszer. Kértem, hogy engem is tegyenek vissza, ha más még használhatja. Mondták, hogy nem lehet, ezért kértem vegyék fel panaszként, hogy vissza szeretném állíttatni a rendszert.

Új hozzászólás Aktív témák