Új hozzászólás Aktív témák

  • Viktor0610

    MODERÁTOR

    válasz Nord6 #61 üzenetére

    Nord6:
    Akkor leírom a mi (Pannonos) sztorinkat.
    Az ügyfél leadta nálunk javíttatásra készülékét, melyet a (nem az üzletben dolgozó szállító) kollégám elvitt egy bemutatóterembe, szervizeltetni. Kolléga elment szabadságra, elfelejtettük, h. a készülék el lett küldve, majd két hónap után (!!!) az ügyfél kérésére kerestük meg/hoztuk vissza a telefont.
    Nem gonoszságból tettük, hanem mert mi is emberek vagyunk és tévedhetünk...

    ''... de az, hogy a hivatalos márkaképviseletben is többször átvertek, már tisztán mutatja a Vodafone hozzáállását a vásárlókhoz. ...'' - Ezt kifejtenéd bővebben? Csak mert sz.tem erre is van logikus és elfogadható magyarázat...


    ABDUL22:
    Erről sajnos nem tudok nyilatkozni. Egyrészt üzleti titok, másrészt (és az elsőből fakadóan) én is csak két-három nappal a bevezetés előtt ismerem meg az új árlistát...

    [Szerkesztve]

    Samsung Galaxy A54

Új hozzászólás Aktív témák