Új hozzászólás Aktív témák

  • Onderon

    senior tag

    válasz Onderon #67449 üzenetére

    Megjött a Vodafone 3 oldalas válasza. Javarészt copy-paste válasznak tűnik, a lényege talán ez:

    Szeretnénk tájékoztatni, hogy vállalatunknál üzleti és informatikai rendszerek átállására került sor 2021. július 24-28 között, azonban minden hasonló projekt a leggondosabb előkészítés mellett is nehézségeket, előre nem tervezhető problémákat hordoz magában, melyek megoldása elhúzódhat. Kollégáink az elmúlt időszakban megfeszített erőkkel dolgoztak az átállás során tapasztalt fennakadások elhárításán.

    Szeretnénk tájékoztatni, hogy a bejelentésében említett fennakadást technikai rendellenesség okozza, melynek a felelős munkatársaink által történő javítása jelen levelünk keltekor folyamatban van, a javítás megtörténtéig szíves türelmét kérjük!
    Tekintettel a fentiekre, a sikeres megoldás után érintett telefonbeszélgetés visszahallgatása nélkül lehetőséget biztosítunk arra, hogy a +3670*******-as hívószámú előfizetést díjmentesen felbontsa, azonban azt a szükséges javítások megtörténte után tudjuk elvégezni. A megszüntetést követően a szerződéskötés óta kiszámlázott díjakat teljes egészében jóváírjuk, melyhez kérjük, jelezzen vissza, hogy a díjakat jóváírhassuk!
    Amennyiben szeretné kérni az említett előfizetés felbontását, kérjük a javítás megtörténte után szíveskedjen azt jelezni a 1270-es telefonos ügyfélszolgálatunkon, vagy képviseleteink egyikén! Elnézését kérjük, amennyiben kellemetlenséget okoztunk!
    A 200*******-as számlafizető azonosítóra vonatkozóan kiszámlázott díjak jóváírását https://www.vodafone.hu/ugyfelszolgalat/kapcsolat oldalunkon keresztül, vagy a Vodafone hálózatából belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámunkon, vagy más hálózatból a normál díjas +3612881270-es hívószámunkon elérhető ügyfélszolgálatunkon kérheti a fenti hivatkozási szám megadásával. Telefonos ügyfélszolgálatunkon dolgozó munkatársaink hétfőtől vasárnapig a nap 24 órájában készséggel fogadják ügyfeleink hívását.
    .
    .
    .
    Sajnálattal értesültünk arról, hogy alkalmazásunkban nem megfelelő működést tapasztal. Megkeresése okán teszteltük, az alkalmazásunkban tapasztalataink szerint megfelelően működik.
    Amennyiben továbbiakban is fennakadást tapasztal alkalmazásunkban, kérjük, jelezzen vissza, mely során küldje el képernyőképpel ellátva a MyVodafone oldalon tapasztaltakat és adja meg a pontos jelenséget, a hívószámát, a hozzá tartozó biztonsági kódját és szíveskedjen megküldeni a www.vodafone.hu/ugyfelszolgalat/kapcsolat oldalunkon keresztül.
    A felmerült kellemetlenség enyhítésére, egyszeri bruttó 15.000 forint kompenzációt rögzítettünk a 200*******-as számú számlafizető azonosító egyenlegére, mely fedezi az eddig kiszámlázott díjakat. A jóváírást a 2022. január 6-án lezárt számlában az „Egyenlegmódosító tételek” sorban tüntetünk fel.
    Engedje meg, hogy ezúton biztosítsuk Önt arról, hogy cégünk számára ügyfeleink véleménye a legfontosabb, ezért folyamatosan dolgozunk azon, hogy ügyfeleink maradéktalanul elégedettek legyenek mind ügyfélszolgálatunk működésével, mind szolgáltatásaink színvonalával!
    Szíves megértését köszönjük! Tisztelettel:
    Vodafone Ügyfélszolgálat Budapest, 2021. december 29.

    Erre mostmár tényleg nehéz bármit is mondani.
    Jóváírják a díjakat, később, majd valamikor. Hogy mikor, azt nem tudja senki, én hogyan fogom megtudni, azt nem tudom. DE! Addig kapok 15.000 forint jóváírást, ami fedezi az eddigi havidíjakat :C Amit ki sem kellett volna számlázniuk ugyebár. Vagyis nem kapok semmit, a szerződés nincsen felbontva, valami majd lesz valamikor. Legalább írásban hivatalosan bevallják, hogy a rendszerük egy trágya július óta. Szép munka. NMHH boldog lesz. Normális országban egy normális világban ezért úgy megbüntetnék őket, hogy azonnal lehúzhatnák a rolót.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák