Új hozzászólás Aktív témák

  • könnygázóra

    tag

    válasz fateless #8959 üzenetére

    Ha változtatni akarnék, akkor vagy az említett módon máshol vásárolnék, esetleg másokat is erre buzdítanék, hogy így csökkentve az adott szolgáltató forgalmát indirekt módon hívjam fel a figyelmet a magas árakra, vagy írnék egy levelet a szolgáltatónak, hátha eljut a megfelelő személyhez és változás történi

    Nézd, ha az emberek nem tudják, milyen szolgáltatóval állnak szemben,
    akkor a reklámoknak fognak hinni. Ha nyilvánosságra kerül, hogy a
    cukormáz alatt mi rejtőzik, akkor meg fogják fontolni, hogy aláírjanak
    hűségszerződést vagy sem. De ehhez fel kell hívni a figyelmüket, hogy
    ALAPOSABBAN és MIT nézzenek meg a szolgáltató háza táján.
    Tudod, az a cég, amely hűségidőszak alatt:
    - alapdíjat emel (nem az ÁFA változás miatt)
    - percdíjat emel (nem az ÁFA változás miatt)
    - egyoldalúan korlátoz szolgáltatásokat, holott nem így kötött szerződést
    - nem teszi lehetővé az ő egyoldalú szerződésmódosítása miatt a szerződés
    felbontását
    - trükközik az elszámolással
    - rendszeresen számlapanaszokat kell tenni
    - a kifogások ügyintézésénél nem tartja be a vállalt határidőket
    arról a cégről jót nem tudok és nem is fogok írni.

    Ha levelet írnál és észrevételeket tennél, akkor a leveled a DEV0-ban landolna,
    esetleg kapnál egy Ctrl+C>>Ctrl+V választ, hogy köszönik az észrevételed..
    Akkor meg minek?
    Ezért kell nyilvánosságra hozni a turpisságokat, és tudatosítani, mire
    számíthat a gyanútlan, jóhiszemű delikvens.

    Én mindenkinek azt tanácsolom a környezetemben:
    1. semmiféle hűségszerződést nem aláírni
    2. semmiféle telefont nem venni a Vodától
    3. ha lehet osztrák kártyát venni
    4. mobilinternetet még véletlenül sem venni

    A telefonárképzésnél próbáltam rámutatni arra, hogy a "támogatott ár" mese
    valóban mese, és még itt is jól lehúzzák a balekokat. Kivétel az 1 Ft-os kategória,
    mert itt az első számlám már behozák a telefon költségét, de sok sikert az 1 Ft-os
    telefonokat vásárló réteggel szembeni behajtásoknál...

    Hogy mi motivál? A Vodánál mint előfizetőként eltöltött évek. Nem működő GPRS
    internet - de mégis fizess,
    a Jupiter számlázi rendszer bevezetésekor 6-szoros számlák,
    amiket nem hajlandók sem elismerni és korrigálni, csak az HIF bejelentés után,
    de addig is korlátozzák a kimenő hívásaidat,
    nem létező nemzetközi hívások kiszámlázása, a fogadó oldali hívásrészletező
    megemlítésére azonnal ezek törlése,
    hűségszerződés alatti áremelés,
    eltűnő hibabejelentések,
    hibás telefon eladása, majd a szerviz és a Voda közti felelősség tologatás,
    véletlenszerűen ki-bekapcsolgatott roaming,
    depozit kérése a saját cégnévről saját névre íráskor készülék nélkül,
    reklmaációs ügyintézés miatt felküldenek Győrből Pestre, állítólag odaszóltak,
    mikor odaérsz, senki még csak nem is hallott az ügyedről
    pofára osztogatott hűségkedvezmények (V525, Z600 korszak >> a munkatársamnak
    harmadakkora számlára fele áron kínálták fel hűséghosszabbításra a telefont,
    mint nekem.)...

    folytassam, vagy kezd némileg láthatóvá válni a motivációm?

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

Új hozzászólás Aktív témák