Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zzola

    félisten

    válasz #76055552 #71067 üzenetére

    Én nem az ügyviteli rendszerről beszéltem... :DDD :N
    Az egy külön story önmagában is...

    [ Szerkesztve ]

  • 4Grider

    nagyúr

    válasz #76055552 #71067 üzenetére

    Nekem mondta fel a voda a szerződésem amiatt, mert az icsekk-es befizetést nem tudta a rendszerük lekönyvelni a folyószámlához. Bő fél évig nem tudták javítani a hibát, utána mi adtuk fel és hordoztuk el a hívószámot.
    Más: Felmondott mobilnet előfizetést bő fél évvel később sikerült csak nekik kikapcsolni, addig számlázták a havidíját. A végén másfél hó jóváírást kaptam, amit a mai napig nem kaptam meg, mert ragaszkodnak hozzá, hogy csak az önálló aláírási jogosultak intézhetnek náluk ügyeket, azok közül is csak azok, akik már jártak személyesen a vodánál. Azaz a magyar ügyvezetőnknek be kell mennie azért, hogy igazolja személyesen, ami a közhiteles cégjegyzékben szerepel.
    Más: A tavalyi átálláskor törölték az összes korábbi elektronikus számlánkat úgy, hogy nem küldték meg őket korábban. A mai napig nem tudták őket pótolni, azaz a jogszabályok által előírt 8 év számlamegőrzési határidőt nem tudják/akarják betartani.Ez érintette az utolsó olyan számlát is, amit pont az átállást megelőző napokban állítottak ki, így azt még letölteni sem volt időnk, de követelték, hogy számla nélkül fizessük ki. A NAV online számlarendszeréből van egy számlaképünk, ami alapján kifizettük, persze ha majd lesz egy NAV ellenőrzésünk, akkor kérdés, hogy milyen büntetést kapunk ezért.
    Magánszemélyként eSIM-el kapcsolatban volt még velük egy-két köröm tavaly, azt sem köszönöm meg nekik.
    Egy biztos: A flottánk közelébe nem jut a cég egy darabig.

  • #72042496

    törölt tag

    válasz #76055552 #71067 üzenetére

    Nekem az a gondom, hogy már tavaly elkezdtek össze-vissza számlázni és vonni csoportossal (amíg azt vissza nem vontam) és most 15-20 ezer forintos túlfizetésben vagyok egy olyan díjcsomag után, amiről bő fél éve már egy másikra váltottam. Két panaszt írtam nekik (befizetések kivonatait mellékelve, ezekből tudnám a pontos összeget visszanézni), amelyekre azóta is annyi reakció érkezett, hogy SMS-ben kérték a türelmem.

    Egy másik, céges előfizetésnél pedig a könyvelésben okoz problémát, hogy fél évig nem volt számla.

    Amerre gyakran utazom, arra még a szolgáltatásuk is szar. Majd meglátom, hogy a Telekomé jobb-e, mert én ezeknél nem maradok, az elég valószínű.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák