-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
eami
veterán
-
baloghgabor
aktív tag
válasz
4Grider #86648 üzenetére
Köszi! A másik rotertől fázok kicsit. Sajnos van olyan régebbi kamerám, ami ragaszkodik ehhez a régihez (nem tudom resetelni, mert valószínű beletört a belső kis gombja), valamint a többieket is újra kell arra hangolni. Nekem nem kis feladott volt, amikor lett mindig egy új kamera. Fene tudja, de sokadik próbálkozásra fogadja csak el valamiért, máskor meg a másikat elsőre, egy perc alatt. De lehet meg kellene lépnem mégis, akkor hívok majd segítséget, aki ért az egészhez és másik okos vackokat arra hangolja.
Az antennába azért nem mertem eddig sem belevágni, mert laikusként teljesen elvesztem a kínálatban. Persze vissza is küldhetem, magyarázat nélkül is, de a próba alatti játék sem hiányzik nekem. Mondjuk a router, ha ennél modernebb, remélhetőleg javul valamit. Persze a hátrébb sorsolás megmarad akkor is, de lehet, hogy nem nullára csökken esetleg?! (nyilván jósolni senki sem tud, és ha baromi sokan jelennek meg, pl. egy fesztiválon, ami előfordul errefelé is nagy ritkán, akkor még a közönséges előfizető is problémás lehet).
Routerben milyen lehet, ami ide optimális lehet? Azon kívül, ami bírja a külső, védett helyen, de hőmérsékleti változásokat is? -
baloghgabor
aktív tag
válasz
4Grider #86645 üzenetére
Te, mint szakértő, látsz abban reményt, ha külső antenna lenne, az megszüntethetné esetleg a hátrébb sorsolást?! Mostmár egy napja kint van a router, most éppen a -4©-ban, és eléggé normális térerő van. De ennek ellenére tegnap szintén több alkalommal volt teljes szünet, percekig. Annyira, hogy a kis okos eszközök küldték is az offline figyelmeztetést. Ez előtt ez baromi ritka volt, talán ha kettő volt egy év alatt. Ma eddig nem jelentkezett még és sebesség is meglepően jó (10 Mb/s feletti).
-
Dave1984
őstag
válasz
4Grider #86474 üzenetére
Sajna nem, szeptemberben jött egy tájékoztató hogy Telekomot váltja a Vodafone és 3030 bruttó lesz a havidíj,ma jött egy email a cégtől hogy 3880Brutto ft
Mondjuk valahol nagyon bénáznak 3 hónap alatt csak 1200 előfizetést sikerült a vodához hordozni a durván 10000 ből, remélem még sokáig telekomos maradok -
trec12
addikt
válasz
4Grider #86462 üzenetére
Én az eredeti posztomban csupán csak arra voltam - és vagyok is kíváncsi - a többi vajon idén is igazodik-e egymáshoz az emelésben. Ehhez képest lett belőle béremelés most meg az áram drágulása...
-
goop
őstag
válasz
4Grider #86317 üzenetére
Pár napig / hétig teljesen ki volt szedve az esim funkció. Most elvileg megy, qr kód beolvas, digitalis azonosítás után mehet az esim csere. A qr amúgy a voda digitális azonosításhoz visz, neked az a baj, hogy az app nyílik meg a böngésző helyett. Valahogy lődd le az appot addig amíg ezt csinálod.
-
arcszesz
aktív tag
válasz
4Grider #86291 üzenetére
Rálátok más állomásra, de nem erről van szó.
Ez egy állomás amin nem az összes középsávú cellát kapcsolják le. Az egyik irányba, tőlem jó 90 fokra folyamatosan megy. Azt nem kapcsolják le soha. A felém néző sugárzók meg úgy tűnik olyan ondemand jelleggel működnek. Hol megy hol nem.
-
martongunar
tag
válasz
4Grider #86196 üzenetére
Neked akkor ezek szerint még úgy maradt, régebben így működött. Nekem a telefon menüjében semmilyen átirányítást nem jelez a Vodánál, mégis aktív a hívásértesítés.
Nálam előfordult, hogy nem volt hívásvárakoztatás, beszéltem és 2 perc alatt valaki 10x hívott. Az kicsit idegesítő volt.
Yettelnél jelzi a hívásértesítő számát az átirányításnál, de nem törölhető. Megváltoztatni meg tudom, de ha törlöm, visszaáll a hívásértesítő számára.
Szerk.: most nézem, mondjuk semmilyen hívásátirányítást nem tudok állítani. Pedig a szolgáltatást aktívnak jelzi. 2G-n próbálom.
-
martongunar
tag
válasz
4Grider #86191 üzenetére
Be van kapcsolva a hívásvárakoztatás, tehát foglaltságot csak akkor ad, ha én éppen hívok valakit vagy engem már hív valaki és még éppen kicseng neki. Na ezt nem jól fogalmaztam, tehát épp ketten hívnak, az első hívónak kicsöng, a másodiknak már foglaltat jelez egészen addig, amíg fel nem veszem vagy el nem utasítom. Ez elég kis időszakban fordul elő.
Viszont ha hív valaki és elutasítom, akkor nem lenne szükségem arra, hogy SMS-t kapjak hiszen úgyis tudom, kit utasítottam el. Régen ezt simán a megfelelő hívásátirányítás kikapcsolásával el lehetett érni, de valamit változtattak és már nem lehet ezt törölni. A jelek szerint a Vodánál sem.
-
dchard
veterán
válasz
4Grider #85998 üzenetére
A mobilhálózat teljes válaszidejéhez képest a NAT elhanyagolható. Még optikán is erősen kérdéses, hogy a NAT ms alatti plusz késése egyáltalán kimutatható-e bármilyen szempontból. A NAT inkább azért problémás, mert a forrás cím sok ezer/tízezer felhasználó esetében ugyanaz, így ha valakit kibannolnak IP alapon, nagy az esély rá hogy azt más is megszívja.
-
Marcsello31
őstag
válasz
4Grider #85998 üzenetére
Szia! Jól tudtad, vannak játékok amik játék szerverre lépnek fel, de vannak olyanok mint közvetlen gép gép csatlakozik, ilyen például age of empires definitive edition és a többi verziója, nálam natolt nettel is 24ms a pingem így nem sokat változik,
de már alig van ilyen játék, mert mind szerverre lépfel, és onnan indítanak játék szervert.
köszi a válaszod amúgy. -
-
Zsombe
senior tag
-
eldoble
aktív tag
-
eldoble
aktív tag
válasz
4Grider #85664 üzenetére
Az én telefonom Xiaomi 11 Lite Yettel a feleségemé is ugyan ilyen csak Telekomos, az ő hívásai is néha hibásak voltak, de mióta újra indítottuk a GSM modult az övé jó, az enyém továbbra is sokszor hibás (de sok esetben nekem is hibátlan).
A programozás jó, mert van amikor hibátlan nekem is. -
eldoble
aktív tag
válasz
4Grider #85647 üzenetére
Olyan is volt az én telefonomon (yettel-es) amikor azt mondta be, hogy jelenleg nem kapcsolható, de ma 10 hívásból 9 szer azt mondta, hogy a szám jelenleg ki van vonva a forgalomból, nem nagyon értem én se.
Persze, előzetesen programozott számról hívjuk, az egyértelmű. -
-
thomas77
senior tag
válasz
4Grider #85502 üzenetére
Lehet, hogy elkezdik végre bekapcsolni a feltölősöknek is az 5G-t?
Én ugye csak roamingban tudom kipróbálni, de nálam sem megy az 5G. Mifelénk csak az O2-nek van 5G-je, de azon nem akar roamingolni a Voda, az EE-n roamingol, de azon meg csak 4G-t mutat.
Ha már itt tartunk, az EE-n a Telekom is csak 4G-n roamingol, holott van megfelelő 5G lefedettség. Az O2-vel meg megy a Telekom 5G roaming. Ki érti ezt? -
SztiviVander
addikt
válasz
4Grider #85502 üzenetére
Lehet hogy a regieket felengedi. Azert is lennek kivancsi hogy sima tuti vagy tuti 100+ a csomagja. Vodanal azert ennel nagyobb bakik is szoktak lenni. Mas kerdes hogy maradt az ove esetleg regi dijcsomagban, de hat az meg lehet egy masik baki. Vodarol beszelunk, vegulis mi lenne ebben a meglepo
-
baloghgabor
aktív tag
válasz
4Grider #85454 üzenetére
Köszi, inkább a Vodafone része érdekelt volna, ha van tapasztalat ebben, javítás hogyan, meddig, mit lehet közben tenni? Nyilván a telefont legszívesebben kukáznám, mert borzalmasan lassú és kezd tele lenni hibával. De attól félek, hogy hetekig/hónapokig ül a szerviz rajta, akkor mi van? Van még egy év hátra, addig fizetem az igaz nemsok, párezer forintot érte, de legszívesebben vennék másikat, ami használható. De ezzel mi legyen, ha valaha vissza is kapom? Régebben volt cserekészülék a nyomógombos időkben, de ez ma nem ilyen egyszerű, gondolom.
-
TomPack
őstag
válasz
4Grider #85373 üzenetére
Ha a lemondással elvész az előre kifizetett szolgáltatás, akkor milyen logika diktálja azt hogy erre lehetőséget ad a szolgáltató az applikációjában? Illetve ha ez mégis így van, akkor miért nem tájékoztatja előtte erről az ügyfelet?
Mert nem tájékoztatja, nem lehet elolvasni az appban hogy mit ír a lemondáskor, és erre utaló infót sehol sem találni.
De én azt gyanítom valahol biztosan van erre utaló cikkely az ASZF-ben, de én nem találom.
Esetleg tudnál benne segíteni merre induljak el? -
dchard
veterán
válasz
4Grider #85264 üzenetére
Az ipari fogyasztók villamos energia árárval van összefüggésben, semmi egyébbel. Mindenki csinálja, a szisztéma az eltérhet. Jellemzően azok az állomások maradnak fenn midband-en éjszaka is, amin jelentős a forgalom, vagy egyéb szempontból kiemelet (jelentős flottás ügyfél lóg rajta és feléjük van egyedi vállalás pl.).
Ez főleg olyan készülékeknél okoz gondot, amik nem olvassák ki és frissítik folyamatosan a hálózat által sugárzott SIB-et (esetünkben System Infromation Block 5), ami az elérhető szomszéd frekveniákról tájékoztatja a telefont. Ilyenkor előfordulhat, hogy hiába jön vissza a B1/B3 reggel, a telefon nem kezdi el CA-zni ezeket a sávokat csak akkor ha ki/bemozogsz az állomásra, vagy repülős módba teszed.
-
SztiviVander
addikt
válasz
4Grider #85261 üzenetére
Oke, en meg direkt nem bp-et hanem pestet irtam es fix helyen nem autozva. Bar hajnali negykor en mar/meg alszom, de kettokor meg vigan megy itt telekomon, yetin es vodan is a b1,b3 meg a tobbi band is. Lehet hogy negykor (vagy haromkor) itt is lekapcsoljak, de akkor aludni kell nem netezni
-
Marcsello31
őstag
válasz
4Grider #85264 üzenetére
Erre nem gondoltam látod.
Gondolom így marad ez télen is, legalábbis merem remélni hogy nem rontják tovább a dolgot majd Decemberben, de okosabban is megoldhatták volna ezt na mind1. Tavasszal és Nyáron nem vettem ezt észre, ez a jelenség most tűnt fel. De persze megértem.
-
mAtThEw0319
senior tag
válasz
4Grider #85215 üzenetére
Nyugtával dicsérd a napot.
Mire gondolsz pontosan?Én amúgy már tök nyugodt vagyok, tegnap kaptam fel a vizet, hogy kifogtam kettő analfabéta ügyintézőt, akik minden áron mint egy papagáj mondták, hogy személyesen be kell menni, ha a 14 napos felmondási időm jogával szeretnék élni. Nincs ilyen..!
Bármit is ír az ÁSZF-ben! Csúnyán fogalmazva: kitörölheti vele a ..... azt!
Meg azért voltam még pipa, hogy nem lehet ezt egyszerűen telefonon elintézni, mint a rendelést.. hanem így-úgy írjak e-mailt, plusz ma még a formanyomtatványukat kitöltve elküldeni. Amúgy még erre sem kérhetnének meg, hogy az ő formanyomtatványukat használjam, de ha ezzel előbb szabadulok, akkor hát legyen!
A lényeg, hogy tudnak mindenről, a többi már az ő saruk. Én megtettem mindent.. bemenni nem tudok se 14 napon belül sem sehogy.. egy ilyen dologért meg nem kéretem Magam haza amit a törvény szerint is ellehet távolról intézni.A számhordozásod eredeti időpontja mikorra volt kitűzve?
"#85198 Lauda Már tegnap töröltettem a számhordozási igényem a telefonos ügyintézővel, nyugodt vagyok most már!szerk.: plusz tegnap meghosszabbítottam online a Yettel előfizetésem, így a holnapi nap nem is történhetne meg a számhordozás, mivel hűséget vállaltam.
"
-
mAtThEw0319
senior tag
válasz
4Grider #85180 üzenetére
Én is így gondolom!
Egy ilyen e-mailnek elengedőnek kell lennie?Tisztelt Vodafone!
Az online kapcsolatfelvétel menüpontban is jeleztem weboldalukon, de be szeretném Magam biztosítani, hogy nyoma van az elállásomnak, ezért külön e-mailben is jelzem: XY számú, Maxi+ mobilcsomag rendelésemtől, 14 napos elállási jogommal élve töröltetni szeretném! Nem szeretnék számhordozást sem! Ügyfélszámom a következő: XY
Megindokolni nem szükséges a döntésem, de szívesen teszem: jobban átgondolva a döntésem, számolgattam és biztosan kevés volna a 72GB roaming adat, inkább maradok a jelenlegi szolgáltatómnál ahol korlátlan, csak az otthoni-roaming arányra kell figyelnem.
A kellemetlenségért elnézést kérek!
Üdvözlettel, XY
Majd erre a mailre válaszolva még írtam nekik:
Tisztelt Vodafone!
Kérem azzal ne is próbálkozzanak, mint a telefonos ügyfélszolgálatuk, hogy személyesen kell megjelennem a 14 napos INDOKLÁS NÉLKÜLI elállási jogom gyakorlásához, mert ez egy nettó hülyeség, bármit írnak önök az ÁSZF-ben, ilyenre nem kötelezhetnek, indoklás nélkül, bármi féle papír nélkül elállhatok a rendelésemtől! Távértékesítés történt, fizikailag semmit sem kell önöknek vissza adnom (eSIM-mel rendeltem a tarifát) ezáltal kérem AZONNALI HATÁLLYAL töröljék a XY számú Maxi+ előfizetés rendelésem!
A kellemetlenségért mégegyszer szíves elnézésüket kérem!
Üdvözlettel, XY -
dchard
veterán
-
Zsombe
senior tag
válasz
4Grider #85118 üzenetére
Elviekben igen, de számtalanszor fordul elő nálam is, hogy nem működik (13 Pro).
Sőt van úgy, hogy hívás közben gyengébb lesz a térerő, majd ledob 4G hálózatról és csak 2G-n megy a hívás és nem is csatlakozik vissza VoLTE-re hívás közben, hiába lesz jobb a térerő.
Béna a
Vodafone4iG. -
zelikocc
senior tag
válasz
4Grider #85071 üzenetére
Az meg megint más dolog, hogy a készülékében lévő VoLTE profil jó-e a szolgáltatója VoLTE szolgáltatásának eléréséhez.
Egy párszor már leírtram neked is ilyen meg olyan formában, de akkor újra:
Az iPhone-okon már nincs szükség szolgáltatói profilra a VoLTE és a VoWiFi működéséhez. A világ összes szolgáltatójával működik köszönhetően az általános profilnak ami bennük van. Nem tudom pontosan hogy csinálják, de így van.iPhone 7 óta van általános VoLTE profil és iOS 17 (2023 szeptember) óta már általános VoWiFi profil is van. Nálunk iOS-en a Vodafone és a Yettel is általános VoWiFi profillal megy, a Telekomnak saját VoWiFi profilja van. Ezért volt az, hogy a voda VoWiFi bevezetés elején csak iPhone-al működött, mert azzal mostmár minden megy.
Az más kérdés, hogy a biztos probléma mentes működéshez azért érdemes saját szolgáltaói profilt csinálni. Főleg a VoLTE-hez, mert ha ahhoz nincs, akkor alap esetben nincs bekapcsolva és a bekapcsolásakor egy figyelmeztető üzenet jelenik meg, hogy ugyan bekapcsolja, de a szolgáltató hivatalosan nem támogatja. Így volt ez a Digi Mobilnál is.Ha elindul egy új szolgáltató IMS-e
, akkor már azonnal tudja tesztelni az első VoLTE teszt hívásokat egy iPhone-al, míg a Samsung például úgy tudom hosszas egyeztetések után egy módosított teszt készüléket biztosít a szolgáltató részére amivel tesztelni tudja, és maaaaaaajd valamikor érkezik a frissítés a készülékeire, már amelyikre érkezik ugye...
Ezt most azért írtam le ismét, hogy ne profilos gondokra gondoljunk mostmár iPhone esetén, mert náluk már nem lehet ilyen gond.
-
gabor9991
addikt
válasz
4Grider #85042 üzenetére
Gondoltam hogy te is belesétálnál a csapdába.
Megtettem korábban én is, nincs ingyen az ilyen kiegészítő szolgáltatás, hiába nincs ott semmi sem hogy mennyit kellene fizetni érte, szépen ki lesz számlázva az ÁSZF szerinti díj, majd utólag nagylelkűen jóváírják ha reklamáltál.
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- Samsung Galaxy A16 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z77 MPOWER Z77 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Kingmax 2x2GB DDR3 1333 RAM eladó
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest