-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
Landsmann
addikt
Esetleg mikrohullámú internet?
-
Landsmann
addikt
válasz
headhunter #86574 üzenetére
5 napra adják.
-
Landsmann
addikt
válasz
szabonagyur #86535 üzenetére
Ismerősömnek évek óta nem megy online, ugyanígy hibát ír mindig. 1270-en szoktuk csinálni, nyárra esik az egyeztetés. De azért novemberben küldik az sms-t, hogy esedékes az adategyeztetés. Van egy kis káosz (itt is).
-
Landsmann
addikt
Háát, én nem gondolnám gyorsabbank. Nem néztem utána, hogy melyik szolgáltatónak mennyi sávszélessége van amit ki tud használni, de emlékeim szerint a Yettel ebben is jobban áll. Magyraán ha mindkét szolgáltató ugyanazokat bandeket használná ugyanazon a helyszínen, mivel a Yettel nagyobb sávszélességgel rendelkezik, így a net sebessége is jobb. Az persze még kérdéses, hogy az egyes szolgáltatók a hálózatba optikai vagy mikrós rendszeren csatlakoznak. Ha az is egyforma, akkor megint csak a Yettel felé mozdítja a mérleg nyelvét, de mondjuk ha a Voda optikai, a Yettel meg mikrós, akkor már más a helyzet. Ezért kell tesztelni feltöltőkártyással. Yettel esetén még adatkeret sem kell, a Spedtest saját szerveren és még néhányon simán lefut. A másik két szolgáltatónál nem.
-
Landsmann
addikt
Térkép alapján azt mondanám, hogy inkább a Yettel. Annyiban könnyű a dolog, hogy mindkét szolgáltató esetén azonos helyen van a bázisállomás. De a Yettelnek B8 is van, ami a Vodafone-nak nincs. Yettel esetén a saját hálózatuk egy helyen van, plusz a Telekom B20-a másik helyen. A Vodafone esetén meg megoszlik. B20 és B28 egy tornyon, a másikon meg B1, B3, B20. De egy próba döntené el, hogy melyikkel jobb a sebesség.
-
Landsmann
addikt
Észak-Koreából sem volt még kamu hívásom eddig. Biztos Kim elvtárs akart velem beszélni.
-
Landsmann
addikt
válasz
Red product #85971 üzenetére
A káosz a baj. Ismerősöm rendszeresen kapja novemberben az adategyeztetésre az sms-t. Közben júniusban volt adategyeztetés. Online sosem sikerül, csak 1270-en. Most is hívja őket, nem kell adatot egyeztetni, majd nyáron lesz esedékes. De azért az SMS-t rendületlenül küldik minden év novemberében, ami kártya 5 hónappal korábban lett adategyeztetve.
-
Landsmann
addikt
válasz
dredjudge84 #85629 üzenetére
72 órás csere csak akkor van,m ha a rendeltetésszerúű használatot akadályozza a hiba. De! Bár most már mindegy, de a szabáély 2014 áprilisávbaqn változott, addig nem volt benne az, hogy "ha a rendeltetésszerű használatot akadályozza" kitétel. Természetesen a cseréhez hibának kellett lennie, akár mondjuk ha leválik valami díszítőelem, akkor is jogalap lehetett a cserére. Most viszont nem. Ettől még a rendeltetésszerű használat megáll. Sokan nem tudják, de a 72 órás csere sem automatikus hiba esetén sem. Ugyanis ha nem egyértelmű, hogy gyártási eredetű, vagy felhasználói hiba okozta a hibát, vagy ténylegesen hiubás-e a készülék, Az üzlet nem tagadhatja meg a termék átvételét, de a szervizbe továbbíthatja ha nerm tudja eldönteni hogy jogos-e a csere kérelem és ott állapítják meg, hogy valóban jogos-e a 72 órás csere, vagy sem.
-
Landsmann
addikt
válasz
dredjudge84 #85324 üzenetére
A flottást átváltod kártyásra és akkor el tudnak érni.
-
Landsmann
addikt
Így van. Telefonálási szokáson múlik, hogy ki mennyit beszél havonta. Én el lennék kártyásként is, sokáig az voltam. De volt egy jó ajánlat. Most 2109 Ft-ot fizetek havonta, de van, hogy alig a felét beszélem le díjköteles hívásból, pedig még céges hívásokat is szoktam intézni róla.
-
Landsmann
addikt
válasz
Nammarci #84112 üzenetére
Szerintem nem. Mivel x személy az előfizető, így ő a szerződő fél. Yettelnél is így van. Én vagyok az előfizető, de van hozzá másik két előfizetés. Abból az egyik esetén más a számlafizető. Mikor készüléket vettünk ehhez az előfizetéshez, kérdeztem ebben az esetben ki minősül a készülék tulajdonosának? Az előfizető, mivel vele van szerződés, az ügyfél csak számlafizető. Azért meg lehet próbálni, méltányosságból hátha kötbér nélkül bontható a szerződés. Annak van nyoma, hogy az elhunyt volt a számlafizető? Mert ha nem, akkor nem látok esélyt még méltányosságból sem, hiszen adott esetben így bárki kibújhatna a kötbér alól.
-
Landsmann
addikt
válasz
dredjudge84 #84086 üzenetére
Gondolom az is úgy megy mint a VoLTE. Netet használ, de nem kell hozzá internet előfizetés hogy működjön.
-
Landsmann
addikt
válasz
simpley #84059 üzenetére
DE ha nincs hozzá elérhető wifi hálózat, akkor sokra nem mennek a vowifi képességgel. Ahol meg van free wifi, az is úgy működik, hogy először el kell fogadni a feltételeket, majd csak az után lesz adatforgalom. Na, a telefonok felhasználói beavatkozás nélkül nem fognak tudni hívást fogadni és indítani. De azt meg honnan tudja az ember, hogy egy adott területen nincs lefedettség, hacsak nem a telefont bámulja állandóan. MUnkahelyen persze más, mert ott tudja az ember, hogy mi a helyzet a térerővel és milyen lehetőségek vannak.
-
Landsmann
addikt
válasz
boborján2 #83821 üzenetére
Műszaki okai vannak hogy miért annyi a sebesség amennyi. Az N28 frekvenciában ugyanaz a 700 MHz-es sáv mint a B28, csak az N28-at 5G-re használják. (B28-at meg 4G-re) Minél kisebb a frekvencia, annál kisebb a sávszélesség és ezzel együtt a másodpercenkénti átvihető adatmennyiség. Az alacsony frekvencia előnye a jobb terjedés, nagyobb területet lehet vele lefedni. Az N78 az már 3500 MHz, ennek kicsi a lefedett területe, de akár a gigabites sebességet is el lehet érni rajta megfelelő eszköz és ideális körülmények esetén. Az arany középút a B1 és a B3 (2100 és 1800 MHz) ahol használható sebességet lehet elérni viszonylag nagy lefedett területen. Ezt inkább 4G-re használják.
Az az igazság, hogy a podcastokban csdak 5G-ről pofáznak, arról nem esik szó, hogy milyen frekvencián, mert ez ugyanolyan lényeges lenne mint az, hogy 4G vagy 5G az elérhető egy adott területen. Ugyanakkor a szolgáltatók meg lapítanak arról, hogy milyen sávon fednek le egy-egy területet. Valamilyen szinten ezt lehet átverésnek nevezni, mert reklámozzák az 5G-t, csak éppen nincs olyan sebesség, válaszidő mint amit reklámoztak. Mind az alacsonyabb, mind a magasabb frekvenciát használva vannak előnyök és hátrányok. Magából a technológiából adódik. Olyan nincs, hogy alacsony frekvencián nagy sebességet lehessen elérni nagy lefedettségű területen. Valamit valamiért fel kell áldozni. Hasonlítsd össze a három szolgáltató 5G-s léefedettségi térképét. A Telekomé és a Vodafone nagyjából hasonló, jól is mutat, hiszen majdnem az egész ország le van fedve. Csak egy bökkenő van, a nagy területi lefedettséghez alacsony sebesség társul. Ha megnézed a Yettel térképét, pontszerű 5G-s területeket látsz Igen, a 3500 MHz- miatt kicsio a lefedett területek nagysága, viszont ahol van, ott tényleg van sebesség.
A fentieket csak azért írtam le, mert míg nem tudod mi az az N28 és hasonló, addig nem érted miért lassabb az 5G mint a 4G sok helyen. -
Landsmann
addikt
válasz
Marcsello31 #83794 üzenetére
Szerintem olyan meg nem nagyon van, hogy gyengén belakott és gyors is legyen az 5G. N28-on nem váltják meg a világot. Ez a kampány inkább parasztvakítás. Akik az alapokkal nincsenek tisztában, azok csak azt látják, hogy hú 5G, de biztos azért lassú, mert sokan vannak rajta. Aha, persze.
-
Landsmann
addikt
válasz
Marcsello31 #83791 üzenetére
De legalább érne is valamit. Esetleg annyit, hogy a nagy népsűrűségű területen több előfizetőt tud kiszolgálni 1-2 mbit/s-el.
-
Landsmann
addikt
Van/volt egy kis zivatar. Olybá tűnik mindkét Vodafone bázis elhalálozott. Környékbeli tornyokat lát a telefon. Az érdekes, hogy az egyik helyen ott van a Telekom és a Yettel is, de azok mennek. Vodafone csak 2G van az is a 10-15 km-re lévő tornyokról.
-
Landsmann
addikt
válasz
SztiviVander #83716 üzenetére
Mintha korábban lett volna egy olyan Samsung telefon, ami egy frissítés után valamelyik szolgáltató 5G hálózatán nem működött. Egy következő frissítésben javították a hibát. Nem tudom mi volt a szoftverrel, de akkor mégiscsak függ a szoftvertől, hogy megy-e az 5G vagy sem.
-
Landsmann
addikt
Olyan lehet és van is, hogy egyes készülékeken az 5G SA le van tiltva. Csak NSA 5G-n mennek. Ilyen volt például a Xiaomi Note 10 5G is. Mókolással lehet engedélyezni az SA módot. Utána már megy SA és NSA hálózaton is.
-
Landsmann
addikt
válasz
Marcsello31 #83145 üzenetére
Árban a műholdas digi tv lett volna kicsit oplcsóbb, de ott meg macerás a beszerelés 3 tv-hez, ezért maradtam a Mindigtv mellett.
-
Landsmann
addikt
válasz
Marcsello31 #83140 üzenetére
Jaja, én is szentségeltem mikor közölték az új árakat. De sajnos máshol sem olcsóbb. Én mondjuk nem, nézek tévét így fölösleges is, de a szülők mindig előtte kotlanak. Múltkor csináltam közvéleménykutatást, ki milyen csatornát néz. Naná, hogy nem tudok kisebbre váltani, mert éppen a családi csomagban vannak azok, amiket néznek. Úgyhogy marad, mert a konkurenciánál sem lenne olcsóbb.
-
Landsmann
addikt
válasz
Dark Archon #83067 üzenetére
Vodás SIM-el megy.
-
Landsmann
addikt
válasz
Wolfram #82941 üzenetére
Nem egészen. Mint írták, a 360 fokos szöget általában 3 sugárzóval fedik le. Ez elméletileg minden irányba biztosít lefedettséget. Ha közel vagy a toronyhoz, az nyilván jobb megoldás mintha távolabb vagy. De! Ha közel vagy és éppen a két sugárzó metszésvonalában tartózkodsz, akkor elég gyakori cellaváltásra lehet számítani, hiszen mindig a jobb térerejűre vált a telefon. Ez nem különösebben probléma, mert azt hiszem ez nem jár "adminisztrációval", tehát a telefon nem kommunikál a toronnyal, csak akkor, ha másik bázisállomásra csatlakozik át. Én a Telekommal vagyok úgy, hogy otthon éppen két sugárzó szélén vagyok, aminek az az eredménye, hogy sokszor olyan kicsi a térerő, hogy a telefon vowifire vált. Pedig nem vagyok messze a bázisállomástól, ha kimegyek a kapu elé, akkor simán látom, kb 700 méterre van. Biztos, hogy állítottak a sugárzók irányszögén, mert korábban nem volt így. Nagyjából azóta van ez, hogy az 5G elindult a toronyról.
Tehát ha két sugárzó besugárzási szögének a szélén vagy, nem biztos hogy jobb eredményt érsz el, mint egy távolabbi, de pontosan a Te irányodba sugárzó bázisállomással. A bandek elérhetősége meg már távolságfüggő, B1 vagy B3 esetén 2-3 km-en túl nagy vérontásra nem lehet számítani. Itt már a B20, B8, B28 fog előtérbe kerülni, mert az alacsonyabb frekvenciás bandek messzebbre nyúlnak. -
Landsmann
addikt
válasz
csaszi75 #82566 üzenetére
Másik kérdés, a wofifi sem megy, de nem is ez a lényeg. A beállításoknál, hogy mi legyen a preferált, van olyan, hogy Wifi, Mobilhálózat, meg van olyan, hogy IMSI. Összes többi telefonnál csak wifi vagy mobilhálózat van. Mit bjelent, mit csionál, ha az IMSI-re van állítva?
-
Landsmann
addikt
Hogy néha jót is írjunk a szolgáltatóról. MOndja ismerősöm, hogy nagyon gyorsan merül a telefonja. Emiatt volt szervizben is, de szerintük hibátlan. Ennek ellenére nem azzal a töltővel küldték vissza amivel elküldte. Na mindegy. Az este eljött, mondja, nézzem már meg. Sok mindent nem tudtam vele kezdeni, mert 4 órával korábban töltötte, autózott 90 km-t és 88 %-ot mutatott az akku. Tudom, hogy nála nem valami acélos a térerő, így megnéztem, hogy a vowifi működik-e. Nem működik. Nézem a voltét, az sem működik, pedig emlékeim szerint aktiválva lett rá. Felhívtuk a 1270-et, mondja a hölgy, hogy aktív a volte a kártyán. Ő itt most nem tud mit tenni, de kapcsol egy kollégához. Elmondtam neki is, hogy a voltét szeretnénk életre kelteni, mert elvileg aktív a kártyán a szolgáltatás. Utána nézett és mondja, hogy valóban aktív, de mindjárt csinál valamit. Kérdezte, hogy a telefonban a kapcsoló látható-e. Mondom igen, azt előcsaltam és be is van kapcsolva. Még pár percig matatott, majd azt mondta, hogy most 20 óra 7 perc van, 20 óra 10-kor kapcsoljuk ki a telefont, majd 20:15-kor vissza és nézzük meg működik-e. És igen, működik! A vowifi az továbbra sem, de ahhoz nagy reményeket nem fűztem. Így az összesen 5 db Redmi készülékből egyetlen egyen megy a Vodafone vowifi, de tulajdonképpen egyik sem támogatott készülék. Ami még érdekes, a 100 mega adatkeretből nincs egyetlen bájt sem. Hogy hova tűnt, fogalmunk nincs. A telefon mutatja, hogy a hónapban 117 mb-ot forgalmazott, de azon kívül semmi nyoma hogy mi használta el. 8-án jön a következő 100 mega, majd figyeljük. Mobilnetet egyébként nem is használ a készüléken, ezért is érthetetlen, hogy úgy eltűnt a 100 mega, hogy semmi nyoma sincs. Az appoknák mindennél 0 bájt szerepel. Ezek az értékek valamikor lenullázódhattak, szerintem azért nem mutat semmit. Azt gyanítom, hogy mikor az este kivettem egy már nem aktív SIM-et, akkor nullázódhatott le, de az összesítés ami ahhoz a SIM-hez tartozik, az nem nullázódik.
Egyébként egy már nem aktív SIM kártya, ami benne van a telefonban, okozhat észrevehetően nagyobb enerfiafogyasztást? -
Landsmann
addikt
De ha ilyenkor volt hűség valamelyik előfizetéshez, akkor a kötbér kinek a sara lesz? A flottakezelő szünteti meg, nem a személy aki használja. Az egyéni előfizetőre tovább lőcsölni a hűségszerződést, hiszen a szolgáltató nem magával az egyénnel állt szerződéses viszonyban. Bár ez is kétrétű. Ha az adott személy számára szóló a számla, akkor még csak-csak, de a hűséget tovább kötni nem tartom igazságosnak. Nem ő mondta fel a szerződést. Szerintem itt is inkább azt a módszert kellene követni mint amikor az előfizető meghal.A szolgáltató a meglévő hűségszerződést megszünteti külön díj megfizetése nélkül, de a készülék hátralévő részleteit azt ki kell fizetni.
Ha viszont a számla nem a személy nevére szól, hanem a flottára, akkor ott meg egyértelmű, hogy a magánszemélyre nem tolhatnak rá kötelezően előfizetést.
Több darabban írtam, olvastam, így nem volt teljesen egsyértelmű számomra amit írtál, de újból elolvasva kóser, gyakorlatilag én is ugyanazt írtam, csak más szavakkal. Törölni nem tudtam. -
Landsmann
addikt
Meg most éppen az adategyeztetés sem megy weben. Azt írja, Hupsz, valami hiba történt és kezdjem előlről a folyamatot.Megtettem, de ugyanez van. Mondtam ismerősnek, hívja a 1270-et, én ezzel innen nem tudok mit kezdeni. Pedig úgy emlékszek mintha novemberben vagy decemberben már megejtettük volna az adategyeztetést, akkor is a 1270-et hívtuk, mert webről akkor sem ment. Katasztrófa ez a szolgáltató adminisztrációilag.
-
Landsmann
addikt
Hogy pozitív példa is legyen:
-
Landsmann
addikt
válasz
Marcsello31 #81856 üzenetére
Nem tudom. Nekem android 9, 12, 13-on megy. Nem mókolt sztoftveres egyik telefon sem.
-
Landsmann
addikt
válasz
Marcsello31 #81852 üzenetére
Redmi Note 10 5G-n működik. Biztos jól írtad be? Redmi 6 és Redmi 9-en is működik.
-
Landsmann
addikt
válasz
dethroner #81553 üzenetére
Telefonos ügyfélszolgálaton el lehet intézni. Ha le akarnak rázni, hogy nem lehet, ne hagyd magad. Én is csináltam már két számmal is, de a jómultkorában ismerősömet megszívatták. Azt hittük változott a dolog, így nem vitatkoztunk. De nem változott. Ami a lényeg, ugyanahhoz az előfizetőhöz kell tartozzon mindkét szám, illetve számonként egyszer lehet ilyen egyenlegátadást csinálni.
-
Landsmann
addikt
válasz
batyuska100 #81345 üzenetére
Nekem az sms-ben benne szokott lenni, hogy kártyás vásárlás, az összeg és hogy hol. Ha átutalás, akkor meg az, hogy átutalás. De jóvá is kell hagyni a tranzakciót. Teljesen érthetetlen, hogy csak úgy eltűnik pénz a kártyáról. Fizikailag megvan a bankkártya? Ha igen, meg a telefon is amin esetleg aktiválva van az NFC fizetés, akkor el sem tudom képzelni, hogy tudták lenyúlnia bankkártya adatokat úgy, hogy jóváhagyást sem kér.
-
Landsmann
addikt
válasz
Marcsello31 #80731 üzenetére
Úgy gondolom, a probléma az lehetett nálad, hogy a torony adott jelet, tehát volt térerő, de kommunikáció a központi hiba miatt nem. Így a telefon, mivel térerő ugyan volt, nem keresett másik szolgáltatót, hogy a segélyhívás azon menjen ki. Én így gondolom, de lehet tévedek. Ha nem lett volna térerő, akkor egyértelmű, hogy segélyhívásra bármelyik másik elérhető szolgáltatót használta volna a telefon.
-
Landsmann
addikt
válasz
headhunter #80575 üzenetére
Igen. Számonként egyszer lehet átvinni. Ha az ügyfélszolgálat le akar rázni, vagy azt mondja, csak úgy lehet átvinni, ha a számot megszünteted, ne higyj neki. Minket is megszívattak.
-
Landsmann
addikt
Jaja, elővételben sajnos nem megy, mert a mobilszolgáltatók nem csatlakoztak az elővételi lehetőséghez. Vodafone és Yettel tuti, elvileg a Telekomnál megy, mert ott benne van az évszám is az elküldendő kódban. Éppen vasárnap beszéltem az útdíjfizető szolgálat ügyfélszolgálatával.
-
-
Landsmann
addikt
válasz
margithid #80051 üzenetére
1270-en intézhető. Számonként egyszer lehet áttenni ha a másik kártya is ugyanahhoz az ügyfélhez tartozik. Ha ezek stimmelnek, ne hagyd magad lerázni, hogy ezt nem tudják megoldani. Minket megszívattak rendesen. Korábban én simán áttetettem másik számomra az egyenleget. Ez a lehetőség nem szűnt meg.
-
Landsmann
addikt
válasz
SztiviVander #79956 üzenetére
A Yettel még nem értesített az emelésről. Tavaly az októberi számlán rajta volt, hogy januártól mennyivel emelnek. Jövőhéten lesz számlazárásom, lehet azon lesz majd, de már 1 hónap csúszás van az értesítéssel. Ha nem januártól, hanem februártól emelnek, akkor nincs csúszás. Biztos fognak ők is emelni, mert miért ne, a többi is azt teszi.
-
Landsmann
addikt
Nofene, újabban küldenek sms-t a 100 mega adatkeret havi fordulóján? Eddig nem küldtek sosem.
-
Landsmann
addikt
válasz
RoyalAirForc #79626 üzenetére
Én már kezdem unni.
-
Landsmann
addikt
válasz
Marcsello31 #79402 üzenetére
Ilyen mail rendszer annak idején a Pannonnál is volt. Évekig működött, aztán megszüntették. Külön díja nem volt a szolgáltatásnak.
-
Landsmann
addikt
Múltkor is volt téma ez az átirányítás. Én is teszteltem, nekem sem ment. Aztán írta valaki, a művelet idejére kapcsoljam ki a wifit és úgy próbáljam. Úgy viszont tényleg működött a beállítás.
-
Landsmann
addikt
Most jött értesítés, aktiválták a 100 megás Jó dolgokat.
-
Landsmann
addikt
Mondjuk a káoszban lehet. Ezt az egész Vodafone rendszert ahhoz tudom elképzelni, mint amikor van egy szétrohadt autó. Karosszériás befoltoz egy lyukat, de a hegesztésnél kiég a régi anyag. Ha hozzányúl, feslik, bomlik, már toldozgatni sem nagyon lehet. Na, valahogy így néz ki ez is.
-
Landsmann
addikt
válasz
simpley #78916 üzenetére
Nyilván. De felhasználói szokások vannak, hogy adott esetben ki mire használja a mobilnetet. Melóhelyen, itthon van wifi. Bringával 5 perc alatt a munkahelyen vagyok, közben nem nyomkodom a telefont. Ha úton vagyok, azt autóval teszem, vezetés közben megint csak nem nyomkodom a telefont. Legfeljebb ha navigációra használom. Mivel egész Magyarország le van töltve offline térképként, így nagyon kevés adatforgalmat használ, az megint bőven belefér a 100 megába. Ha nagy ritkán vonattal megyek, akkor a vonaton is akad free wifi, de ha nincs is, hogy megnézzem hol a fenébe van már avonat, miért késik, az az adott applikációkban megint nem sok adatot emészt fel. Sőt, ha felnlézek ide vagy más fórumra, az is bőven belefér. Nyilván nem fogok youtube videót nézni, mert azt szeretem nagyban látni, nem telefon kijelzőjén kukkolni. Zenét meg nem hallgatok utazás közben, (legfeljebb a kocsiban a rádiót) így az online rádió vagy zenehallgatás szintén kiesik nálam. Szóval igenis van létjogosultsága a 100-200 mb-os adatfalatoknak is. Van akiknek elég, pontopsabban ez csak kiegészítés, mert azt hiszem 5 napig használható fel. De arra nagyon jó, hogy mondjuk a havi 100 megás kereten bővítsen, hogy jobban lehessen nyújtózkodni. ) De ebbe a keretben szépen belefér az időjárás appaok frissülése, esetleg a riasztások, figyelmeztetések, MOL Move app használata, Messenger üzenek küldése, olvasása stb.
-
Landsmann
addikt
válasz
mobilemaster #78911 üzenetére
Aki nem a telefonján éli az életét, annak bőven elég 100 mega. Navigáció, időjárás App és egyéb Ilyenek a frissítéséhez bőven elég. Ezek nagyon kevés adatforgalmat generál nak. A Google térkép például 10 km-enként kevesebb mint 1 MB-ot használ el, ha az offline térképek le vannak töltve. Sok mindenre elég az a 100 MB .
-
Landsmann
addikt
válasz
csaszi75 #78444 üzenetére
Megvan, de nem hiszem el. Érdekes módon az indok például nem látszik a mobilszolgáltatók piaci részesedésén. Valahol ki kellett volna ugrani az adatoknak, de az nem látszik. Azért egy 10 milliós országban az a +200 ezer SIm megjelenés valahol meglátszana. Nyilván egy 80-100 milliós országban nem. Szóval én a kamu kategóriába sorolom az indokot. Ez csak jó ürügy volt.
Egyébként én is hülyeségnek tartom ezt az adategyeztetősdit. Ráadásul mindegyik szolgáltatüó más-más módszert használ. Az isten nem tud eligazodni rajta, hogy éppen mikor esedékes. Jó, küldenek előtte SMS-t. De még így is gáz, mert ott vannak az idősek, akik talán nem is tudnak SMS-t olvasni. Nekik aztán küldhetik az SMS-t. Hozzám is a boltba (nem telefonos bolt) évente jónéhányan hozzák a telefont, hogy csináljam már meg nekik az adategyeztetést. Meg olyan is van, hogy nézzem már meg miért nem tud telefonálni. Általában az adategyeztetés szokott kimaradni, mert az egyenleget nagyjából tudják követni hogy állnak.
-
Landsmann
addikt
Ha a telefonban korábban az adott számról érkező hívások nem voltak rejtve, blokkolva, (melyiken hogy nevezik) akkor nincs mit feloldani. Ebben az esetben kamuznak, vagy nem küldték el az SMS-t, vagy valamilyen okból kifolyólag útközben elveszett. Bár ez utóbbi nem jellemző. Ha kiküldték, akkor az megérkezik. Legfeljebb ha valami internetes SMS küldőn keresztül küldték, akkor elképzelhető hogy nem fog megérkezni. De most jutott eszembe valami. Ha esetleg az üzenetet RCS-ként küldték ki valami csoda folytán, de a készülék nem képes annak fogadására, akkor az nem érkezik meg, de a feladótól sem ment el, azt neki látnia kellene, hogy nem lett kézbesítve.
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Reklámblokkolók topikja
- OTP Bank topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Google Pixel topik
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Proxmox VE
- Személyesen Zuckerberg toborozza a szuperintelligenciát építő AI-csapatot
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- Csere-Beszámítás! Asus Számítógép PC Játékra! R5 1600X / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 256SSD + 2TB HDD
- LG 27GR95QL - 27" OLED / Limitált LoL Edition / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, élettartam garanciával, problémamentesen! Immáron 8 éve!
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest