-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz hackeeeee #20021 üzenetére
Nézd, én életemben talán kétszer intéztem személyesen ügyet, azon kívül mindig telefonon. Soha, semmi bajom nem volt azzal, amit a telefonos ügyintéző megcsinált. Lehet az is persze, hogy nagyon egyszerű kérések-kérdések voltak.
De továbbra is tartom magam ahhoz, és ebből nem is engedek, hogy ugyanazt mondja és tegye mind a telefonos, mind a személyes ügyfélszolgálaton dolgozó ügyintéző! Különben bármelyik minőségbiztosítási rendszer teljesen felesleges.
Amikor a T-home-os ügyintéző azt mondta Nekem, hogy megcsinálta amit kértem, erre nem működött, hívtam őket újra, és a következő ügyintéző mondta, hogy rohadtul nincs megcsinálva.. És egy egy példa a sokból.
De itt jelenleg nem erről van szó, hanem arról, hogy a telefonos ügyintéző hazudik, a személyes pedig nem. És ez így nagyon rosszul adja ki magát. Vagy úgy lehetnek vele, hogy aki lusta és nem megy be személyesen, az így járt?
Jó szerencsét!
-
Pug
veterán
-
Mano_01
tag
válasz hackeeeee #20075 üzenetére
Mind1 az.Odafent hoztak egy döntést, és vállalják a vele járó következményeket.
Én hál istennek időben voltam, így sikerült bontani fizetés nélkül."Mindannyian keresünk valakit, azt a különleges személyt, aki majd megadja azt, ami hiányzik az életünkből. Valakit, aki képes társaságot nyújtani, vagy segítséget, vagy biztonságot, és néha, ha nagyon keressük, megtaláljuk azt, aki képes mindhármat nyújtani. Igen, mindannyian keresünk valakit, és h
-
Mano_01
tag
válasz hackeeeee #20079 üzenetére
Hiába hivatkozok, ha fentről utasítást kaptak, hogy nem lehet bontani díjmentesen.
Jogi útra meg nem vittem volna, mert nem érte volna meg."Mindannyian keresünk valakit, azt a különleges személyt, aki majd megadja azt, ami hiányzik az életünkből. Valakit, aki képes társaságot nyújtani, vagy segítséget, vagy biztonságot, és néha, ha nagyon keressük, megtaláljuk azt, aki képes mindhármat nyújtani. Igen, mindannyian keresünk valakit, és h
-
wwhy
veterán
-
Vangelis
nagyúr
válasz hackeeeee #20085 üzenetére
Szerintem leszarják már. Annyi ügyfelet vesztettek meg pénz, mert sokan így kaptak ingyen telefont pár hónap után.
Mindenki úgysem fog egyesével perelni.
Meg ha perelnek is akkor is kifizetik azt a kis pénzt.
Az ügyfél meg szokás szerint ...ik. Mert nem lehet igaza.De majd a negyedik szolgáltató rendet tesz
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
pit stop
addikt
válasz hackeeeee #20085 üzenetére
Valószínűleg rájöttek, hogy sokan nem fogják emiatt jogi út meg panaszkönyv meg stb. csinálni, vagy ha történik is valami 15-ig azzal kihúzzák, azt a pár embert meg elengedik, de ez csak személyes logika.
Másik két szolgáltató pedig valószínűleg pont az ilyen megoldásokat keresi........ - szintén szerintem.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
egoistus
tag
válasz hackeeeee #20099 üzenetére
Most nem értem 15 nap szerepel a tőrvényben, vagy ez nem vonatkozik arra az estre hogy mivel 2 év hűségidőre van kötve a szerződés ezért határozott időtartamból eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, mert ha így van az is gusztustalan mert mindenki aki előfizetéses az ilyen kedvezmények miatt az és emiatt nem is engednék bontani...ez egy kicsit a 22-es csapdája, az előző második felére valami?
asse tom mi van sokszor, hát még most
-
-
engusz
veterán
válasz hackeeeee #20334 üzenetére
Itt sem engedi üresen hagyni, sem pedig saját számmal. Próbáltam hangpostás számot és SMS értesítőset is, de egyik sem volt az igazi. Végül a 06709090998-cal működik minden frankón. Tehát, ha hív valaki, akkor annak kikapcsoltat jelez, de az értesítő SMS-t megkapom arról, hogy mulasztott hívásom volt.
Azért köszönöm a segítséget! (Közben ugyanezt a problémát kell orvosolnom T-Mobile hálózaton is, de eddig ott is csak próbálkozni tudtam a különböző számokkal, értesítő SMS-t nem sikerült kicsalni.)
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
MODERÁTOR
válasz hackeeeee #20362 üzenetére
A Telenor a publikus üzleti tarifacsomagok havi alapdíját átlagosan nettó 265 forinttal emeli, és az első perc számlázása nem másodperc-, hanem percalapon történik a jövőben. A havi díjban foglalt percek felhasználási feltételei pedig úgy módosulnak, hogy 50 százalékukat a Telenor hálózatán belül, a fennmaradó részt pedig egyéb belföldi hálózatokba irányuló hívások során lehet lebeszélni
kapcsolási díj (?) + egész első percet ki kell fizetni + a havidíjad fele csak hálón belül beszélhető le. Egyszer sem biztos, hogy ez az olcsóbb, nem pedig a voda megoldása - hívási szokásoknak megfelelően kell választani... (bár úgy kellene mindig)
egyébként még a legelején kellett volna egy külön topik az adóemelesés nyafogásnak, tisztább, szárazabb, biztonságosabb lett volna
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
-
MODERÁTOR
válasz hackeeeee #20366 üzenetére
feltöltőkártyára gondol
egyébként családon belül beszéljünk egymással ingyen 600 percet, legyen 120db 5perces hívás. Matrix1 csomaggal havonta +200Ft (vagy kontakt1nél 100ft), a kapcsolási díjakból ez már 240ft (+ áfa).
Maradjunk annyiban, hogy szép dolog ez a statisztika, de bárki szájíze szerint lehet alakítani a végeredménytNem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
darál0w
Jómunkásember
válasz hackeeeee #20419 üzenetére
nem vágom amugy...telefonhoz? olyan csomagban voltam, hogy kb független áron vettem a telot... de azt is majd' 2 éve...
net előfizetésem volt még 1 év hűségre, kedvezménnyel (asszem' 200ft kedvezmény havonta... ), ebből van még 6 honap, de ugye az előfizetéssel ez is felmondodott...erre fognának rá 50K-t? ha igen, akkor krvára említeniük kellett volna...ergo az ő hibájuk, én meg nem fizetek.
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
#35104512
törölt tag
válasz hackeeeee #20711 üzenetére
Nem ezzel kellene nekik foglalkozni szerintem, hanem elsősorban azzal, hogy gsm lefedettség legyen mindenhol engem nem érdekel a 3g addig, amíg telefonálni nem lehet normálisan, mert nincs térerő. Ez vonatkozik az összes szolgáltatóra, nem csak a vodára, reklámozzák ezt a sok szart, de alapvető dolgokra használhatatlan a hálózatuk
mukibuci én csak azt írtam le amit tapasztaltam, több helyen (pl ahol szüleim is laknak) csak az udvar közepén lehet telefonálni, mert máshol nincs térerő
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest