-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabika29
csendes tag
Történt a vodás előfizetéses kártyámmal kapcsolatban egy megmagyarázhatatlan esemény. Rájöttem, hogy a pénztárcám tud netezni ha benne van a simkártya
Na de komolyra fordítva a szót, ami történt arra nem találok magyarázatot. okt. 14-én kaptam egy hóközi számlát hogy fizessek be 107.000 Ft-ot ok. 13-ai határidővel. Eleve egy nappal később kaptam meg a csekket és értesültem a dologról. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol azt a felvilágosítást kaptam hogy nem kaphatok felvilágosítást, arról hogy mikor történt és milyen készülékről az az egyszeri internetezés, amiről a számla lett kiállítva. Hívjak fel egy másik számot ott többet tudnak majd mondani. Így tettem. Kiderült, hogy 7-én történt ez az egyszeri internetezés 107.000 Ft-ért. Ez azért különös, mert a sim kártyám 6-ától 9-éig a pénztárcámban hevert, nem használtam, telefonnak még a közelében sem volt, nemhogy netezzek vele. Jelzem soha nem használtam a mobilon netet, sosem volt igényem rá. Ezzel az információval a birtokomban bementem személyesen a vodába, azt mondták fizessem ki az összeget és majd záráskor (következő hó 6-án) tudnak érdemlegeset mondani az esetről és akkor tehetek panaszt. Addig fizessek, mert ha nem akkor egyirányúsítják a kártyámat. De most akkor mire fizessek mikor a kártyám a kérdéses időben nem volt aktív, nem használtam. Írtam ma egy levelet a vodának minden esetre én nem várok. de azért az furcsa hogy egyszer veszem ki a kártyám a telefonomból és máris érkezik egy ilyen nagy számla egy olyan szolgáltatásról, amit életemben nem használtam. Ráadásul későn érkezik a számla így a panaszt a határidő letelte után tudtam csak benyújtani így ki kellene fizetnem az összeget, még mielőtt kivizsgálnák az esetet. 7-én történt az adatforgalom és a voda olyan gyors, hogy a számlára számla kelte október 7. Ez igen! ez aztán a gyorsaság! Szerintetek ilyenkor mi van? egyébként az esetem nem egyedi, mert olvastam egy másik fórumon egy ugyanilyen esetet, szóról szóra ilyet.... -
Gabika29
csendes tag
Köszönöm mindenkinek a választ.... Okosabb sajnos nem lettem. Majd kiderül mi lesz... A tanulság az, ha itt így állnak hozzá a dologhoz akkor a vodafone pláne hülyének fog nézni. Ennek ellenére azt tanácsolom minenkinek akinek vitás számlája van, ne nyelje be azonnal. További jó fórumozást kívánok.
-
Gabika29
csendes tag
válasz mukibuci #8096 üzenetére
Nem síránkozni akartam, csak gondoltam hátha valakivel ugyanez megtörtént s tud valami tanáccsal szolgálni. Bocs hogy bosszankodom 107000 Ft miatt. 9-én betettem a kártyát, de semmilyen sms-t nem kaptam... EGy sms olvasással még megbízkózom. Már elkezdtem intézni az ügyemet, senkit sem kértem itt erre úgy gondolom Azért köszi.
-
Gabika29
csendes tag
A lent bemásolt Vodafone-nak küldött levelem hatására csak 10.000 Ft-ot kellett befizetnem, a többit elengedték. Azt továbbra sem tudom mi történt csak azt, hogy a panaszomat jogosnak tartották.
2009. október 14-én kaptam kézhez a Vodafone-tól egy hóközi számlát 107.000 Ft-ról. A számla kelte 2009. október 7. a tejesítés határideje pedig 2009. október 13.
A furcsaságok sorozata ott kezdődött, hogy a levelet a befizetési határidő után kaptam meg egy nappal. Ez azért sajnálatos, mert ahogy az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C törvény 138.§ (4) bekezdése kimondja amennyiben bejelentésemet a díjfizetési határidő lejárta előtt nyújthattam volna be a szolgáltatóhoz, és a bejelentést a szolgáltató nem utasítja el 5 napon belül, a bejelentésben érintett díjtétel vonatkozásában a díjfizetési határidő a díjreklamáció megvizsgálásának időtartamával meghosszabbodott volna. Mivel a befizetési határidő lejárta után egy nappal kaptam kézhez a befizetendő csekket, s tudomásom sem volt a fennálló „tartozásról” így sem időben befizetni, sem pedig panaszos bejelentést tenni sem volt lehetőségem. Így azonban a fizetési határidőt követően beérkezett reklamációknak a vitatott számlában meghatározott díj fizetésére halasztó hatálya nincsen. Kérdéses, ez vajon akkor is fennáll-e amennyiben az előfizető egy nappal a befizetési határidő után kapja meg az értesítést, s a csekket, tudván hogy a számla kelte 2009. október 7.-e, ami megegyezik a vitatott internethasználat időpontjával.
Az irreálisan magas összeget látva felkerestem a vodafone egyik márkaüzletét. Ott azt a tájékoztatást kaptam, hogy nem adhatnak felvilágosítást arról, hogy miből tevődik össze a számla, illetve mely időszakra vonatkozik. Hívjam fel a behajtó csoportot, ők bővebb felvilágosítást tudnak adni. Így tettem, egy Kovács Piroska nevezetű hölggyel beszéltem 2009. október 15-én 12.01-kor, tőle azt a tájékoztatást kaptam hogy 2009. október 7-én egy alkalmas internetezésből keletkezett ez a nagy összeg. Ezt azért furcsállom, és nem értek egyet a számlában szereplő összeggel, hiszen 2009. október 6 estéjétől 2009. október 9-éig a sim kártya nem volt használatban olyannyira, hogy nem volt telefonkészülékbe helyezve, a pénztárcámban volt. Hozzáteszem, előtte soha sem használtam a telefonomon az internetszolgáltatást, s nincs is igényem rá. Ezért nem értem milyen módon keletkezhetett ez az összeg, hiszen a kártya nem volt készülékbe helyezve. Ezek után újra visszatértem a márkaüzletbe, remélve hogy ennek az információnak a birtokában hátha mégis tudnak mondani valami érdemlegeset. Azt a tájékoztatást kaptam, hogy csak az ehavi számla lezárása után tudnak utána járni pontosan hány órakkor és milyen készülékről keletkezett ez a nagy öszeg.A fentiek függvényében panasszal szeretnék élni, és kérem mihamarabb vizsgálják ki, pontosan mikor és milyen telefonról történt az internethasználat, melyből ez az irreális összeg keletkezhetetett. Úgy tudom másodpercre pontosan meg lehet határozni mikor és milyen készülékről történt az adatforgalom, illetve közrejátszott-e illetéktelen hozzáférés a hálózathoz. Ezt a az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C törvény 138. § (7) bekezdése alapján Önöknek kell bizonyítaniuk. Amíg ez nem történik meg, sajnos nem áll módomban kiegyenlíteni a számlát, hiszen nem vettem igénybe internetszolgáltatást, s az anyagi körülményeim miatt sem áll rendelkezésemre ez az összeg. Ráadásul a befizetési határidő után kaptam meg a csekket, s az értesítést a vitatott összegről. Kérem, amennyiben módjukban áll, még a tárgyhónap lezárását megelőzően vizsgálják ki az esetet. Évek óta hűséges előfizetője vagyok a Vodafone-nak, soha semmilyen problémám nem volt a szolgáltatásukkal. Sajnos tudomásom szerint az esetem nem egyedi, s csak remélni tudom, hogy az én ügyemben történik majd valamilyen előrehaladás. Remélem, csak egy szimpla félreértésről vagy egy technikai problémáról van szó. Intézkedésüket előre is megköszönöm, s várom mielőbbi válaszukat. -
Gabika29
csendes tag
válasz ottoyes #8970 üzenetére
Azért mert két hónapig emiatt le volt tiltva a kártyám, de azért fizetni kell a havidíjat. S míg a végére nem jártam nem fizettem ki semmit. Bementem személyesen, hogy rendezzem és ennyi a vége. Sajnos a számlát amit ott kaptam nem tudom belinkelni. Nem szokásom hazugsággal figyelmet felkelteni, nincs szükségem rá. CSak a jószándék vezérelt. Nincs is több mondanivalóm. További jó fórumozást.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen