-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
pitiless
senior tag
válasz Adams84 #65439 üzenetére
Nekem fizikai SIM produkál hasonló tüneteket. Bő két hete bekapcsoltam az 5G-t az előfizetésemen (Red Live). Azóta 3G-re megy alapból, kell neki nem kevés idő, hogy 4G legyen, de általában cellaváltás is kell neki. Ha beraktam másik kártyát ugyanabba a telefonba (szintén vodafone) az azonnal 4G-re csatlakozik. Másik készülékbe átraktam a kártyát, ott is csak 3G. Kitöltettek velem egy Excel táblázatot, 5 időpontot kellett megjelölni, hogy mikor tapasztaltam a hibát. SIM kártyát is cseréltettem. Tegnap kb. egy órán keresztül nem kapcsolódott vissza...
-
pitiless
senior tag
válasz #20221952 #65645 üzenetére
Elegem lett abból, hogy ügyfélszolgálat nem segít, az üzletben kb. hülyének néztek, hogy minek nekem 5G, nem vagyok elérhető, illetve internet is olyan mint a mesében. Arról nem beszélve, hogy a hálózat sebessége nálam inkább 10-15 Mbit/sec körül alakult. Így már érthető a 10/10-es korlátozás a Red Free-ben. De domino kártyával a telekomnál mértem 130-at, addig a voda 5G-n ment 110-et. Vettem MultiSIM-es előfizetést, pedig még van 2 hónap hátra a hűségből. Számhordozással nem is próbálkozok, majd váltok Vitamaxra a számom miatt.
-
pitiless
senior tag
"??? Hívással, meg internettel, sms-el semmi gondom nem volt. Ha nálad volt, akkor nem az átállás miatt lesz gyaníthatóan. (ha csak nem épp akkor váltottál vmilyen csomagról, akarsz hordozni vagy egyéb, ami komplikációt okozhat esetleg)."
Nálam annyi történt, hogy vettem egy OnePlus Nord 2-őt és bekapcsoltam az előfizetésemhez az 5G-t (Red Live), onnantól kezdve nem megy fel 4G-re csak esetleg cellaváltás után. Vagy el lehet érni vagy nem. Vagy tudok hívni vagy nem. A telefonba próbaképpen beleraktam a feleségem vodás kártyáját is. Az én kártyámmal HSPA, az övével LTE. SIM kártyát cseréltettem (addig nem volt 5G sem). Panaszt tettem, nem történt semmi sem (egy Excel táblázatot kellett kitölteni, hogy mikor tapasztalom a jelenséget). Számhordozással nem is akartam próbálkozni, mert a lakcímkártyámnak a számának 999999XL-t írtak be (nyilván nem ez a száma), pedig okmánycsere után mindig megyek lejelenteni. Majd jó lesz Vitamaxnak...
-
pitiless
senior tag
"Akkor lényegében történt vmilyen változtatás. Gondolnám az exel arra kell(ene), hogy kb utána tudjanak nézni.
De másnak is volt úgy emlékszem hasonló, más okból. vmilyen technikai hiba lehet. DE látom megy a beletörődés "Igen, történt. Csak a változtatás hatására használhatatlan lett az előfizetésem, amit nem igyekeznek orvosolni. Nincs arra időm, hogy fél-egy órákat várjak ügyintézőre, majd közölje, hogy nem tud semmit sem csinálni. Augusztus 18-tól megy ez, azóta semmi fejlemény.
-
pitiless
senior tag
A múltkor sikerült ügyintézőhöz kerülni, kapcsol a technikushoz, de megint ügyintézőt kaptam, megint kapcsol, vonal megszakad. 32 perc. Most kvázi kockázatmentesen a Telekomnál MultiSIM-es előfizetésem van. Egy nálam, egy a feleségemnél, harmadik kártya meg mehet akár modembe. Üzletben nem tudtak segíteni, próbáltam. Kártyát cseréltünk, kb. első lépésben. Ügyfélszolgálat nem látja a feltöltött panaszt, csak annyit, hogy folyamatban van valami.
-
pitiless
senior tag
"Ha ugyan az a szám van 3 embernél, az miért jó?"
Eddig bármilyen ügyintézéshez az én telefonomat szedte el a feleségem. Ezzel ez a probléma megoldva. Saját számaink megmaradnak, de a kimenő hívásokat erről intézzük. Illetve teljesen korlátlan a net, így azzal sem kell szórakozni. Ha meg a család keres, az veszi fel, aki épp fel tudja venni.
-
pitiless
senior tag
válasz baloghgabor #65892 üzenetére
Facebookon biztosan. Mondjuk kommentekben kapják az ívet rendesen.
-
pitiless
senior tag
Nálam is "csodákat" műveltek. Kaptam számlát, de értesítést nem. Befizetés rendben ment, október 4. volt a határidő. És kaptam a hálózati problémáimmal kapcsolatos panaszomra is választ. Cseréljek SIM kártyát, náluk minden rendben van. Ha ez sem segít, akkor a telefonom szar. (Ja, meg az összes többi is, amibe beraktam azt a kártyát.)
-
pitiless
senior tag
válasz Pityu. #66140 üzenetére
Nehogy fizess a kártya cseréért. Tegyél panaszt (aminek a vége valószínűleg az lesz, hogy hibás a SIM kártya, cseréltesd ki, ha nem oldja meg a gondot, akkor készüléket szervizbe). Nekem is volt hasonló, csak én kimenő hívást nem tudtam indítani. Meg 3G-n ragadt a kártya, hiába volt 4G. Ez most úgy tűnik, hogy megjavult, a hátralévő kis időre meg már nem cseréltetek kártyát.
-
pitiless
senior tag
válasz hallerlaller #66203 üzenetére
Várakozás...
-
pitiless
senior tag
válasz baloghgabor #66213 üzenetére
Nekem még ennyit sem mondtak. Cseréljek SIM kártyát meg vigyem szervizbe a telefont. Azért mert több telefonban is (3-4 telefonnal próbáltuk) csak 3G-re mászott fel, 4G-re nem vagy csak nagyon sokára.
-
pitiless
senior tag
válasz baloghgabor #66216 üzenetére
Én november 15-el fogok tőlük ezekért elköszönni egy időre. Még nem tudom, hogy megmarad-e a számom náluk vagy áthordozzam máshová... Amikor tudtam beszélni ügyintézővel, akár telefonon akár személyesen a telefonomat akarták szervizbe küldeni.
-
pitiless
senior tag
válasz dale74 #66240 üzenetére
Bő egy hónapig borzolta az idegeimet. Nem egyszerűen nem ment a 4G, hanem jó sok idő kellett ahhoz, hogy felmenjen (mondjuk cellaváltás segített rajta). De volt olyan is, hogy manuálisan akartam regisztrálni a 4G hálózatra, elutasította a kérést. Volt képernyőképem, hogy 2 vodafone-os kártya van a telefonban és az egyiken 4G van, a másikon HSPA.
-
pitiless
senior tag
válasz #08176384 #66523 üzenetére
Nekem is ez a terv (november 15-én jár le a szerződésem), hogy átváltom feltöltősre, mivel van most Telekom MultiSIM-es előfizetésem. Így meg van oldva a feleségemnek is a korlátlan beszéd (és nem veszi el állandóan a telefonomat), meg a korlátlan net is. Ha meg hosszú távon nem jön be, akkor még mindig lehet váltani vagy ha jön jobb ajánlat.
-
-
-
-
pitiless
senior tag
Ma jár le az előfizetésre vállalt hűségem. Kb. 50 perc alatt sikerült eljutni az ügyfélmegtartó csoportig. Rögzítették igényemet, holnap át tudok váltani kártyás csomagra...
-
pitiless
senior tag
válasz #76055552 #67117 üzenetére
Nálam azon sajnálkozott, hogy régi ügyfél vagyok. Elmondtam, hogy megváltoztak az igényeink és khm... kicsit sem szimpatikus az új Red csomag (korlátozott net, fizess pluszban a teljes sebességért). Én Red Live-ról megyek most kártyásra, de ha nem sikerül, akkor hordozok. Ehhez már túlestem első körben az adategyeztetésen, mert a lakcímkártya száma 999999XL volt, ami hát nem épp fedi a valóságot.
-
pitiless
senior tag
válasz Kicsirics77 #67147 üzenetére
5.5 év után ma én is elköszöntem az előfizetésemtől. A Pólusba mentem ügyintézni, gyakorlatilag még ki sem jött a sorszám a gépből, már hívtak is. Előtte az ügyfélmegtartó csoporttal jóváhagyattam a kártyásra váltást, így viszonylag hamar végeztem. Hogy mikorra fog valójában átváltani, azt nem tudom.
-
pitiless
senior tag
A tegnap este elindított kártyás díjcsomagra váltás egy negyed órája végbement. A telenorral ellentétben itt úgy tűnik, hogy be tudom majd fizetni a számlámat, miután a fiókban maradt egy előfizetéses bejegyzés és ott látszik az aktuális számla. Ami vicces, hogy az appban már van is a számomra egy előfizetéses ajánlatuk .
-
pitiless
senior tag
válasz #76055552 #67181 üzenetére
Nekem most annyit mondtak, amikor jeleztem, hogy kártyás csomagra váltanék, hogy ha nem sikerülne átváltani (mi van???), akkor is mindenképpen lemondanám az előfizetést? Mondtam, hogy akkor számot hordozok, mert a számra szükségem van. Majd gyorsan egyeztettem velük az adataimat. Meg sem próbáltak marasztalni. A Red Live-ot nem tarthattam volna meg ha hosszabbítok, ha meg nincs hűségem, akkor nem adnak a vezetékes közös ügyfél miatt kedvezményt.
-
pitiless
senior tag
válasz gabor9991 #67182 üzenetére
Mi olyan helyen lakunk (még Budapest ), hogy mind a 4 szolgáltató elhasal a lakásban. Digi hálózatot sem talál, Telekom 0-1 pálcika, Telenor elég gyakran nincs szolgáltatás, Vodafone még a legjobb, de ott is helyezkedni kell bizonyos helyeken, hogy normális legyen a hangminőség. Állítólag cellahatáron vagyunk. Hiába volt panasz több lakó részéről (kb. 135 lakást is érintő lakóparkról beszélünk), nem történik semmi. Na ennyit arról, hogy a pincében is van térerő.
-
pitiless
senior tag
válasz Kicsirics77 #67185 üzenetére
A most lejárt hűségem előtt rendszeresen felhívtak még hűségidőben is és mindig tudtak egy jobb ajánlatot adni. Ha árban feljebb is mentünk, akkor meg a szolgáltatásokkal kaptam extrát. Most semmi nem volt, pedig augusztus közepe után már tudtam volna hosszabbítani. De legalább a kártyás átállítást sikerült hibátlanul végigvinniük. Van netem és a bejövő hívások bejöttek.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...