-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
lugosi
MODERÁTOR
Lefedettségről, térerőről írjatok már pár dolgot. Városokon kívül, autópályák mentén mennyire folyamatos a lefedettség?
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz alba-regia #22718 üzenetére
És ilyenkor ez alatt az egy hónap alatt már az új és a régi havidíjat is fizeted?
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz alba-regia #22720 üzenetére
Basszus, ez nagyon rossz hír. Egy hónap havidíja tök feleslegesen...
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz alba-regia #22724 üzenetére
Ezek egyszerűen már szórakoznak! Mi az az adat-nem-egyezés, amit az eslő után nem tudtak feloldani? Mert az elsőre közlik, hogy nem jók az adataid, leegyezteti a két szolgáltató, és a jó adatokkal megy is. Hogy csinálja a telenyomor? Ezek az adatok nem jók, de találjátok ki hogy mire gondolunk???
Érdekes, a másik két szolgáltató topikját is figyelem, ott ilyenekkel nem szoktam találkozni.
Ennek 2 oka lehet:
- ott ezzel nem szórakozik a szolgáltató
- onnan nincs ilyen tömegű számhordozás.Mindkettő szegénységi bizonyítvány a telenyomorra nézve. Már ilyeneket kell elkövetnie az előfizetői szám megtartásához...
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz alba-regia #22733 üzenetére
Olyat nem lehet, hogy írsz nekik egy levelet, hogy küldjék meg levélben a PONTOS adataidat, mert hordozni akarod. A saját adataidat ki kell hogy adják.
-
lugosi
MODERÁTOR
Ez most így feldobta a reggelemet, köszi mindannyiatoknak
-
lugosi
MODERÁTOR
Sziasztok, látom van itt pár szegedi.
Azt mondjátok már meg nekem, hogy Szegeden milyen a yodafon 3G lefedettsége, sebességre, stabilitásra.
Illetve természetesen a hang szolgáltatás milyen, régebben a belvárosban is voltak helyek, ahol csak az utcán volt térerő. Aránylag nem sürgős, pár hónap távlata, de elkezdtem gondolkozni a szolgáltatóváltáson. -
lugosi
MODERÁTOR
Nagyon akadozva megy a beszélgetésem a vodafone ügyfélszolgálattal, lassan jönnek a válaszok úgyhogy inkább itt kérdezem meg.
Vállalkozói osztható csomagokban van kapcsolási díj?
Ugyancsak az osztható csomagoknál van valami "bünti" plusz havidíj, ha készüléket is vesz vele az ember, vagy nincs?
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz mukibuci #29436 üzenetére
Köszi, a weblapot én is néztem, pont ezt az oldalt, ez alapján számolok, de mondjuk ebből az se derül ki, hogy bruttó vagy nettó, vagy pedig konkrétan a telefonadó se, illetve az se, hogy van-e kapcsolási díj.
Az ügyfélszolgálaton telefonon meg 10+ perc után tudok ügyintézővel beszélni, ami - mivel más mobilhálózatból hívom - egy kicsit költséges.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz mukibuci #29438 üzenetére
Ez jó hír. Azért kérdeztem, mert jelenleg Telekomnál vagyunk, ott sincs feltüntetve a kapcsolási díj a weblapon, aztán a számlán mégis ott van bónuszban
Esetleg akkor ezt tapasztalatból meg tudod erősíteni, hogy ezeknél a céges előfizetéseknél nincs ilyen plusz költség, vagy csak abból indultál ki, hogy nincs ott a weblapon?
Illetve még egy kérdés merült fel: ezek az oszthatók csak lebeszélhetők, vagy le-smsezhetők is? (Valószínű csak beszéd, úgy lenne logikus, de biztos ami biztos.)
[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
Köszi. Szerintem azt is fogom csinálni, hogy úgyis van itthon egy vitamax simem, beleteszem egy használaton kívüli kártyafüggetlen telefonban és járva-kelve a városban ránézegetek, hogy merre milyen a térerő, milyen a hálózat.
Úgy látom, hogy 4G-jük még nincs, igaz nekem sincs 4G-s eszközöm, szóval nem létfontosságú. Egyszer volt 1 napig egy 4G-s cuccom, Pesten próbáltam, mondjuk tetszett amit tudott sebesség és reszponzivitás szempontjából, szó se róla.
-
lugosi
MODERÁTOR
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz mukibuci #29492 üzenetére
Értem, ezek szerint az átirányítás a vodafonnál egy különleges típusú beszélgetés tarifa.
Az én szolgáltatómnál ez olyan irányba menő beszélgetésnek számít, mintha az a szám, amin az átirányítást beállították, hívná azt a számot, amire át van irányítva. Pl nálunk van 0 ft-os hívás, ha oda irányítom át a rám bejövő hívást akkor az ingyenes. De nyilván másik szolgáltató, másik logika.Más dolgot szoktunk meg, azért gondolkozunk más rendszer szerint.
Ezért nem kell feltétlenül piszkálni az embert szerintem. -
lugosi
MODERÁTOR
válasz mukibuci #29518 üzenetére
Az a helyzet, hogy ha átgondolom, akkor ez árnyalt.
Tipikusan mikor lehet ezt kihasználni? Pl családon belül. Legyen csak 2 családtag. Ez már 4000 Ft (mobilnetünk akkor nincs, ha van egy semmire sem elég 100 megánk akkor az már 6000 ft). Úgy érzem, hogy ennyiért már sokkal jobban megéri egy havidíj, családon belüli opcióval, ami díj esetlegesen lebeszélhető, mert ez nem (és esetleg plusz szolgáltatásokat ad).
Másik eset amikor ezt kihasználhatónak látom, pl barátok, haverok. Azt összehangolni, hogy mindenkinek meglegyen, senki ne csússzon az időszakos díjjal (mert akkor semmit sem ér) az nehéz. A feltöltős általában a kisebb költségvetésből gazdálkodó felhasználók területe, mindegyik fél részéről folyamatosan etetni egy ilyen opciót valószínűleg nem lesz zökkenőmentes. Ebben az esetben viszont az, aki befizette, hogy ingyen beszéljen a haverjával (aki nem tudta befizetni) feleslegesen fizetett ki ennyi pénzt.
Vegyük hozzá, hogy a legkisebb piaci részesedésű szolgáltatótól jön, tehát matematikailag a legkisebb az esélye, hogy nem családtagok barát stb emberrel összejön az ingyen hívás.Tehát mivel kontroll alatt kell tartani, hogy mindkét félnek be legyen fizetve, ezért leginkább az első, családi verziót látom majd elterjedni, arra viszont drágább lehet, mint egy havidíjas megoldás.
Szóval szerintem ez nem olyan egyszerű.
Sztbeni : ha azok a bizonyos emberek, akikkel sokat beszélsz, nem állandó kapcsolatok (nem család, barátok, kollégák netalán), akkor jó ez a csomag, feltéve, hogy:
- az illető is vodafone-os
- az illető is feltöltős vagy átvált rá
- az illető is hajlandó kifizetni ezt az opciót (vagy te kifizeted neki)
Úgy érzem még mindig, hogy állandó emberekkel más megoldás jobban megéri.
Szerintem ez a csomag első ránézésre jó, de a gyakorlat dönti majd el, hogy tényleg működik-e.[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz mukibuci #29521 üzenetére
A Go családi opcióval 2690+990 ami nálam 3680, és nem 3980, de lehet hogy valamit én nézek rosszul.
Én úgy látom (de még új vagyok vodafone témában), hogy sima vitamaxos számot is be lehet hozni családi csomagba ([link]), ami azt mondja, hogy "Feltöltőkártyás számmal rendelkező tagokat is bevonhatsz a Családi Opcióba, sőt, olyan családtagokat vagy barátokat is, akik külön fizetik a saját számlájukat.", tehát továbbra is azt érzem, hogy erre a megoldásra (nem minden helyzetben, de tipikus helyzetekben) van olcsóbb opció.
Persze, a max elvileg akárhány emberrel működhet, de a valóságban ez tipikusan az általam vázolt családtagok, barátok, ismerősök lesz, nem az ismeretlenek, akiket felhívok, és jé, maxos.
Amúgy alapvetően félreértesz, nem tartom rossznak, hiszen 100 mega adat és 100 perc is benne van, akárhova. Emiatt jó. Alapvetően ha úgy értelmezzük, hogy ez az egymás közötti ingyenesség csak egy érdekes plusz opció, úgy előnyös, de ha kifejezetten emiatt vesszük, akkor lehet, hogy (akár házon belül) van olcsóbb megoldás.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz mukibuci #29523 üzenetére
Nem írtam azt, hogy kevesebb a 3680 mint a 3000. Azt írtam, ha visszaolvasol, hogy nehéz lehet kontroll alatt tartani egy ekkora opciós díjat a költségérzékeny feltöltősöknél, és csak pontosítottam a te számításod.
És ebből a szempontból könnyebben kontroll alatt tartható egy ilyen előfizetéssel amivel példálóztam, mert ott a számlafizető befizeti a 990 Ft díjat, és biztos benne, hogy az egymás közötti ingyenes beszélgetés rendben van. Ellenben a Max tarifa esetén, ha egyikük nem fizeti be, akkor a másik valójában nem csinált mást, mint vett 100 percet és 100 megát amit egy hónap alatt vagy elhasznál, vagy elveszett (pont, mint egy előfizetésnél). Persze utóbbi megoldás előnye, hogy bárkivel működik az ingyenes beszéd, tehát ez egy vegyes megoldás, előnyökkel-hátrányokkal.A 990 Ft-os opciót csak azért írtam, hogy példát hozzak, hogy van más megoldás is az általam tipikusnak gondolt helyzetre (család, barátok stb). Az is lehet, hogy nem ez lesz a tipikus, de nekem ez jutott róla eszembe.
Szerintem a gyakorlatban majd elválik, mennyire lesz sikeres, mindenesetre a kezdeményezés jó, mert legalább mozgásba hozza a kicsit befülledt tarifákat. Ezért jó a vodafone a piacon, mert az összes jelentősebb tarifaújítást ami most eszembe jut, ők hozták be (emlékszem még az első vitamax city-re, ami minden hálózatba ugyanolyan percdíjjal engedett telefonálni).
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz mukibuci #29530 üzenetére
Szerintem érted te, hogy mit akartam mondani a kontroll alatt tartással, de ha félreérthető az olvasatodban akkor elmagyarázom. Arra gondoltam, hogy maga az egymás közötti ingyen beszéd opció könnyebben kontroll alatt tartható egy olyan esetben, ha egy előfizetőhöz tartoznak a számok (családi megoldás a számonként 990 ft-tal), ellenben a max megoldása nem tartható egy ember kontrollja alatt, tehát az is kell hozzá, hogy a másik ember befizesse az opciós díjat, különben az én díjam nem teszi lehetővé az egymás közötti ingyenes beszélgetést.
Nem írtam azt, és nem is gondolom, hogy az "én megoldásomon kívül" (akármi is legyen ez az én megoldásom) minden rossz lenne, ezért írtam azt, hogy persze majd a gyakorlatban el fog válni, hogy beválik-e ez a lehetőség, szerintem még kell várni hogy a való életben, mindennapi körülmények között hogyan kivitelezhető. Emellett írtam, hogy a max megoldásnak van más előnye is a családi megoldással szemben (családon kívüli, más maxos előfizetők hívása esetén), tehát nem igaz az, hogy azt mondtam volna, hogy az "én megoldásomon" kívül minden rossz. Szerintem ez világos.
[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
Sziasztok!
Szeretnék egy vodafone sim kártyát (csak kártyát magában), Net+ díjcsomagban. Próbáltam online rendelni, de online csak a Max M csomagot lehet kiválasztani. Ez tényleg így van, vagy csak én vagyok ügyetlen? Net+ díjcsomaggal csak üzletben tudok kártyát venni?
Esetleg az megoldás, hogy megrendelem a Max M-mel, és aktiválás után váltok Net+ csomagra? A Max egyáltalán nem érdekelne.
-
lugosi
MODERÁTOR
A feltöltősöknek a 4G hálózat innentől fogva állandóan elérhető lesz? Azért kérdezem mert pár napja vagyok vodafonos, és direkt mondták is, hogy a feltöltős csomagom nem 4G képes (nincs is vele gond). Csak érdekelne, hogy most ez egy promóciós dolog, hogy x ideig lesz 4G elérhető, vagy úgy marad, innentől a feltöltős csomagok is 4G-képesek?
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Varszegig #37768 üzenetére
Az üzletben nem ezt mondták, de a weblapjuk is lemaradásban van ehhez képest:
"Ahhoz, hogy élvezhesd a 4G által nyújtott extra sebességet a hálózaton kívül telefonkészülékednek és tarifádnak is támogatni kell azt.
Válassz új 4G képes készüléket!
Válassz hozzá igényeidnek megfelelő lakossági vagy üzleti 4G-s tarifát!"Ha itt lakossági linket nézek, akkor csak a Red és Go havidíjas csomagokat adja be. Ha ez pár hónap óta nem így van, akkor lassan illene updatelni a weblapot, mert pl nálam ez választás előtt kérdés volt, hogy van-e 4G.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Varszegig #37770 üzenetére
Ja, értem, de akkor érdemes lenne javítani a weblapot is.
Egyébként ez: "következő napon áttérhetnek a leggyorsabb sebességet és jobb hangminőséget biztosító hálózat számukra is" mit jelent? Mivel tudomásom szerint VoLTE nincs még hazai szolgáltatónál, LTE-n keresztül beszéd nem történik, csak adatátvitel.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz 4Grider #37802 üzenetére
Értem, köszi. Akkor viszont ha ez így lesz, akkor szerintem elmarad a nagy áttörés amit sokan várnak, hogy az itthoni szolgáltatók jelentős árcsökkentést hajtanának végre, mert majd előfizetünk külföldi simre. Ugyanis hiába lenne nekem például osztrák simem, amin ingyen roamingolok itthon, ha senki sem hív fel rajta, mert nem akarja az osztrák szám felhívásának tarifáját kifizetni. Ugyanígy akkor én sem hívnék a képzeletbeli osztrák sim-emről magyar számot, mivel az is külföldi hívásnak minősülne, ami így drága lenne. Tehát ez az egész dolog gyakorlatilag tényleg csak a roamingolóknak jelent valamit?
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz bihariszabi #37821 üzenetére
Nem lehet lefedettségi probléma? Nálam van 4g pedig csak egy mezítlábas prepaid kártyás vagyok.
-
lugosi
MODERÁTOR
Lehet az ügyintéző tudatlan, de az "ön ezt hol látta" az egy szolgáltató cég ügyfélszolgálatától nem megfelelő stílus. Ez amolyan kekeckedő, froclizó, óberákos magatartás, hogy magyarázza meg a t. ügyfél, hogy ezt vajon honnan veszi. Mindegy kinek van igaza, erre az lett volna a jó válasz, hogy tisztelt ügyfelünk, sajnos jelenleg önnek ez nem elérhető, legjobb tudomásom szerint, de továbbítom a panaszát ide meg ide. Nem leállni okoskodni az ügyféllel.
[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
Na most például konkrétan olyan helyen vagyok, ahol Vodafone 4g térerő van, Telekom 4g meg nincs, csak 3g. Szóval ilyen is van.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Daffni2 #37858 üzenetére
Annyit még hozzá kell tenni, hogy korrektül stabil a vodafone mobilnet sávszélessége. Egyelőre (jó, csak pár nap tapasztalata) nem tapasztalom a Telekomnál néha megélt bedugulásokat. 3G-n is voltam ma, korrekt volt. Szóval alapvetően pár korábbi sztereotípiám már megdőlt.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- HBO Max & OD topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- RAM topik
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- PlayStation 5
- Synology NAS
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Milyen egeret válasszak?
- Motoros topic
- További aktív témák...
- AirPods Pro, hibátlan
- HP Zbook Firefly 16 G10 (865S8EA) Mobile Workstation - ÚJ - 16" notebook - i7-1360P, 32GB
- Asus TUF FX505GE - 15,6"FHD IPS - i7-8750H - 16GB - 512GB SSD - GTX 1050 Ti - Win11 - Magyar
- ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING + Intel Core i5-8600K + SK Hynix 16GB DDR4 2666MHz - Számla + Garancia
- VADIÚJ, BONTATLAN! Mac Mini M2 8GB 256GB