-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz ariel96 #48305 üzenetére
De most komolyan, ilyen esetben mikor nyilvánvalóan a saját alkalmazottjuk hibázott, nem kompenzálja az ügyfelet a cég? Tényleg ilyen hoki ötlettel jönnek, hogy kérje meg a szám tulajdonosát, hogy töltse vissza?
Szerintem ha egy szám az elírás, az mindenki számára nyilvánvaló, hogy nem összejátszanak a másik szám tulajdonosával, hanem tényleg elírás történt. Szerintem a cég jó hírének sokkal többet árt egy ilyen baki, mint 5000 Ft, egyébként behajthatják a hibázó alkalmazotton. -
lugosi
MODERÁTOR
Jó. Tegyük fel, hogy az illető nem tudja a saját számát. Akkor beolvassa valahonnan, bemondja a telefonjáról, vagy nála van egy cetlin. Feltételezhető, hogy nem élete első feltöltése volt, de ha az, akkor majd beírja. Korábban, ahonnan bemondta a saját számát (fejből, telefonból, cetliről, tetoválásról, kőtömbről), mindig jól mondta be? És egyáltalán miért feltételezzük, hogy valaki nem tudja fejből a saját számát (oké, azért mert te nem tudod, azért más még... érted. Megint, mi valószínűbb?).
Amúgy: "Minek is jegyezze meg az ember, saját magát nem szokta hívni." De azért másoknak meg szokta adni. Tudom, névjegykártya, meg megcsörgeti a másik felet. És ha nem? Ez így életszerű, hogy az emberek nem tudják a saját számukat? Na.
[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz ariel96 #48347 üzenetére
Ezért írtam, hogy nem valószínű, hogy hibásan lett volna bemondva a szám. Pláne nem kétszer. Pláne nem telefonból olvasva.
Sajnos igen, vannak vodafone-elkötelezettek (vagy érzelmi, vagy foglalkoztatottsági okokból), sosem fogják elismerni, hogy náluk is tévedhetnek. Sőt, hogy hibázhatnak, még a feltételezés is sértő.
Nemrégiben volt hasonló sztori az egyik másik szolgáltató topikjában, annyi különbséggel, hogy ott az illető egyértelműen tudta, hogy ő hibázott a feltöltésnél, de sajnos ott sem tudott a szolgáltató segíteni, csak annyit, hogy kérje meg az illetőt hogy töltsön neki vissza ugyanannyit. Feltételezem ezt kis hazánkban megpróbálni sem érdemes, csak ha meg akarsz nevettetni valakit. -
lugosi
MODERÁTOR
válasz mukibuci #48362 üzenetére
Az a baj az elmélettel, hogy nem az ügyfél írta be a számot, tehát nem ő tévesztett. Ő legyen a hibás mert nem feltételezi hogy az ügyintéző képes hibátlanul beírni egy számot? Ráadásul a Vodafone ügyintézője névre szóló számlát adott, tehát kvázi egy kattintás neki ellenőrizni a számot.
Twofatcat: neked is szól, félrediktálás? De nem az ügyfél írta be a számot, hanem az ügyintéző. Bediktálni pedig írta, hogy telefonból diktálta be. Azon kívül az ügyfél bement egy Vodafone üzletbe egy vodafonos számot feltölteni, a szolgáltató ügyintézője nem látja a névhez tartozó számot? És még az ügyfélnek kell ellenőrizni az ügyintézőt, aki minden adat birtokában van? Ne már![ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
Ha annak az illetőnek egy számjegy az eltérése a te számokhoz képest, akkor reális. Megint a “mi valószínűbb” teszt: szándékosan akarok egy egy számjeggyel eltérő számra tölteni, vagy hiba történt?
Egyébként továbbra is kizárható szerintem hogy másik számot mondott volna, tekintettel arra hogy telefonból diktálta. Csak a te verziódra akartam reagálni a fenti egy szám eltéréses dologgal. -
lugosi
MODERÁTOR
válasz #86564352 #48377 üzenetére
"1234567 ügyfélként akarom feltölteni 7654321 számot nem nagyon érdekli kutyát se "
Ha jól emlékszem egy szám nem stimmelt. Azért gondolj bele. Bemegyek a vodafonhoz, 1234567 a számom. Mondom a nevem, mire kérek számlát, a nevem alapján (feltételezem), látják, hogy én vagyon 70/1234567. Bediktálom ezt a számot (tfh hogy jól mondom a számot, de engedjük meg, hogy nem). Látja az ügyintéző, hogy én vagyok 1234567, és feltölt 1234560-ra, mert vagy azt mondom, vagy elüti. Én azt gondolom, hogy ezt neki észre kellett volna venni. De ha még ez sem, akkor a cégnek egy ilyen nyilvánvaló tévedést jó hírből is illett volna korrigálni, és nem ilyen hoki megoldást mondani, hogy keresse meg, és töltesse fel 1234560-val a saját számát ugyanannyival. Számomra megdöbbentő, hogy egy vodafone méretű cégnek erre nincs protokollja.
Bozek: "És az ügyintézőnek honnan kellene tudnia, hogy a rossz szám ismerőshöz vagy idegenhez tartozik-e?"
Bemondta a nevét, látta a számot, egy szám nem stimmelt. Ha az irányítószámra többször rá tudott kérdezni, akkor ha látta ezt az eltérést, akkor ezt nem lett volna célszerű? Vagy biztos egy egy számmal eltérő, ismeretlen számra szeretne tölteni az ügyfél? Megint csak a "mi valószínűbb" elven lehet szerintem eldönteni.[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz radio100jozs #48395 üzenetére
Ejj, ha olvasnád a topikot, tudhatnád, hogy voda ügyintéző nem hibázhat!
Szállj magadba, nem is hordozol te.Egyébként komolyra fordítva, nem azzal van feltétlenül gond, ha valaki hibázik, mert ilyen előfordul. A gond azzal van, amikor a hibára nincs valakinek megoldása, vagy nem akarja megoldani. Ha hibázik valaki, akkor annak szerintem az a korrekt menete, ha belátja, és onnantól az időt-energiát mindkét fél nem arra pazarolja, hogy felelőst keres, egymást bántja stb., hanem arra, hogy hogyan lehet kijavítani a hibát.
Hibák ekkora cégeknél nyilván előfordulnak, bonyolultak a folyamatok, és az ember sem gép. Egyszerűen meg kell tanulni elismerni a hibát, és onnantól nem napokig hárítani és magyarázkodni, hanem ezen idő töredéke alatt kijavítani, és nem csak a vevőelégedettség lesz jobb, hanem időben, pénzben, energiában sokkal kevesebbe is kerül adott esetben.[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Stanchore #48410 üzenetére
Lehet, hogy a kompenzálás csak később történt. Mindenesetre 1. azért ez rendes a cégtől, 2. lehet hogy úgy ítélték meg hogy van felelősségük az ügyben. (Ha így is van, attól még korrekt dolog. Erre mondtam, hogy megoldás kell, esetleg eljárási protokoll ilyen esetekre.)
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz concrete86 #48438 üzenetére
Meglepő, de ez a "várakozó hívás" a hívásvárakoztatás. Ha jól értem, akkor te ezt a hívott félnél akarod, hogy bekapcsolva legyen?
[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz concrete86 #48441 üzenetére
Értem, tehát be van kapcsolva a másik félnél. A készülék ugyanaz amiről most indítod a hívást, mint amiről a Telekomos esetében?
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz concrete86 #48450 üzenetére
Nem biztos, nem lehet valamilyen beállítási kérdés a telefonon?
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz California1 #48628 üzenetére
Ha nem lennék annyira beágyazódva a telekom előfizetésekbe akkor tuti vevő lennék egy ilyen 3 db-os red family csomagra. Pont 3 előfizetésem van.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Soulfly842 #48662 üzenetére
"És egyedül ők nem tiltják a tetheringet (wifi hotspot mód), ill. a hotspotba helyezést."
A telenor sem tiltja. Így használom kb 10 hónapja a hello data csomagomat.
-
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz California1 #48781 üzenetére
“már nem választható”
De már ha választottad, aktív marad. Bő fél órája az online ügyfélszolgálat szerint az egyik kártyánkon amit néztem, aktív volt a most.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz #08205312 #48888 üzenetére
Tök vicces amúgy, külön osztályt fizetnek azért külön emberekkel, hogy olcsó ajánlatokkal hívjanak fel ha el akarsz menni. Ehelyett mennyivel egyszerűbb és adott esetben olcsóbb lenne eleve jó tarifákat ajánlani, és így egy csomó felesleges költségre nem lenne szükség.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Soulfly842 #48894 üzenetére
Igen nyilván, nem értek hozzá, csak így felmerült.
asdf_:
Persze igazad van, a nagyobb tömeg bőven ellensúlyoz.Bozek: igen. Sőt megkeresem az összes szolgáltató összes topikját minden fórumban, és oda is beírom. Boldogság?
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz radio100jozs #49029 üzenetére
"indul a Digi mobil"
Én már ebben nem hiszek. Majd hiszem, ha elindult.
-
lugosi
MODERÁTOR
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz maximilian4 #49248 üzenetére
Semmit, alapból a saját díjcsomagod netét használod. Annyi szokott lenni néha, hogy egyes csomagoknál nem a teljes adatmennyiség használható fel külföldön, hanem egy meghatározott része. De aktiválni nem kell semmit.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz 24/7 online #49345 üzenetére
Jaja ezt tisztázzuk már. Hátha csak van valaki itt aki használja ezeket és megmondja.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz 24/7 online #49348 üzenetére
Akkor oszd már meg, ne lamentáljunk ezen, derítsük ki.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz 24/7 online #49358 üzenetére
És ha úgy osztod meg, hogy csak a telefon által megosztott wifire csatlakozol a gépeddel? Vagy másik telefonnal?
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz 24/7 online #49361 üzenetére
Milyen telefon?
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videós, mozgóképes topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Desert combat - battlefield 1942 mod
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iPad topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- További aktív témák...
- Crucial T500 PRO 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Bontatlan, Hűtőbordás - 7400-7000 MBs - Eladó!
- Samsung Galaxy S21+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó Ipad 9. Generáció 64 GB Wifi Silver
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ASUS ROG STRIX RTX 2080 SUPER - eladó!
- MSI B75MA-P33 alaplap + i5-2310 processzor eladó. /Beszámítás/
- Lenovo S1La40
- Akció! Új! LENOVO THINKPAD UNIVERSAL USB-C DOCK
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad W541 - i7-4700MQ I 16GB I 128SSD I K1100 I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T430 - i7-G3 I 8GB I 240GB SSD I Nvidia I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen