Új hozzászólás Aktív témák

  • lugosi

    MODERÁTOR

    válasz radio100jozs #48395 üzenetére

    Ejj, ha olvasnád a topikot, tudhatnád, hogy voda ügyintéző nem hibázhat! ;]
    Szállj magadba, nem is hordozol te. ;)

    Egyébként komolyra fordítva, nem azzal van feltétlenül gond, ha valaki hibázik, mert ilyen előfordul. A gond azzal van, amikor a hibára nincs valakinek megoldása, vagy nem akarja megoldani. Ha hibázik valaki, akkor annak szerintem az a korrekt menete, ha belátja, és onnantól az időt-energiát mindkét fél nem arra pazarolja, hogy felelőst keres, egymást bántja stb., hanem arra, hogy hogyan lehet kijavítani a hibát.
    Hibák ekkora cégeknél nyilván előfordulnak, bonyolultak a folyamatok, és az ember sem gép. Egyszerűen meg kell tanulni elismerni a hibát, és onnantól nem napokig hárítani és magyarázkodni, hanem ezen idő töredéke alatt kijavítani, és nem csak a vevőelégedettség lesz jobb, hanem időben, pénzben, energiában sokkal kevesebbe is kerül adott esetben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák