-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ariel96
tag
Sziasztok!
Nagyon kiakadtam a Vodafonra. Hétfőn tettünk 5.000fT-ot a feltöltős kártyánkra, vagyis csak tettünk volna, ugyanis a kis hölgy, elírta a utolsó számot. Amikor fölhívtam az ügyfélszolgálatot - nem kértek elnézést, és nem ajánlották föl, hogy orvosolják a problémát. Azt mondták, hívjam föl azt a számot, amire a pénzt tették, és én beszéljek az illetővel, hogy küldje el a pénzt az mi számunkra.
Hát tele lett a hócipőm. Lehet, hogy kidobom a SIM kártyát, és elfelejtem a Vodafont.
Egyébként T mobilosok vagyunk, és nagyon keveset használjuk a mobilt - az utóbbi években egyre kevésbé van rá szükségünk.
Mit szóltok ehhez? Még soha nem fordult elő, hogy nem a megfelelő számra tették volna a pénzt (T mobil).
... és most épp a Vodafon egyik üzletében történt ez - nem benzinkútnál, nem postán...
Mellesleg a Vodafon térerő is nagyon labilis - látom egymás mellett a T mobil és a Vodafon jelét...
Lehet, hogy ti elégedettek vagytok, de nekem most elegem lett belőlük.
-
asdf_
veterán
válasz ariel96 #48302 üzenetére
Ugyanaz a helyzet, mint autopalya-matricanal. Ember bepruntyogi a szamot a masinaba ketszer egymas utan, kijon a slip a gepbol, rajta van a telefonszam, a kezedbe nyomja, te pedig az alairasoddal elfogadod, hogy a helyes szamra ment a toltes, onnantol kezdve, hogy ezt alairtad, te vagy a hibas.
Nem ellened, meg sorry, de tetszett volna ellenorzni alairas elott a szam helyesseget... (vagy leven ide tudsz irni, nyilvan van interneted, felmesz a szolgaltato weboldalara es megoldod magad a feltoltest a karosszekbol a kis holgy segitsege nelkul, es meg a szamot sem lehet elcseszni, mert automatikusan kitoltodik)[ Szerkesztve ]
-
ariel96
tag
Nem volt semmilyen masina, ha lett volna, akkor nem rossz számra ment volna a pénz. A kis hölgy fülecskéje volt az egyetlen "műszer". A lakhelyünk irányítószámára többször rákérdezett, a számra nem. Nem mondta, nézzük meg, helyes-e az általa beírt szám - ami meglehetősen rosszul látható a bizonylaton. Álmunkban sem gondoltuk, hogy elírja a számot a drága.
Soha nem fordult még elő hasonló - eldobom a Vodafon SIM kártyát, menjenek a bús, büdös....
[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz ariel96 #48305 üzenetére
De most komolyan, ilyen esetben mikor nyilvánvalóan a saját alkalmazottjuk hibázott, nem kompenzálja az ügyfelet a cég? Tényleg ilyen hoki ötlettel jönnek, hogy kérje meg a szám tulajdonosát, hogy töltse vissza?
Szerintem ha egy szám az elírás, az mindenki számára nyilvánvaló, hogy nem összejátszanak a másik szám tulajdonosával, hanem tényleg elírás történt. Szerintem a cég jó hírének sokkal többet árt egy ilyen baki, mint 5000 Ft, egyébként behajthatják a hibázó alkalmazotton. -
asdf_
veterán
válasz ariel96 #48305 üzenetére
Ha nem POS terminalos feltoltes volt, hanem voda ugyfelszolgalaton szamitogepes, akkor pedig kb. a fejemet teszem ra, hogy egy nyomtatobol kijott egy A4-es papir, es azon irtal ala. A helyzet nem valtozik, alairasoddal nyugtaztad a papiron szereplo szamra torteno feltoltest.
-
addikt
-
kutga
nagyúr
Hölgyek/Urak!
Előfizetés mellé korábban vásárolt telefon törlesztő részleteit van lehetőség egyben kifizetni?
Let the Zone take me if I am.
-
ariel96
tag
válasz mukibuci #48313 üzenetére
Kértem segítséget, csak nem kaptam. Annyit sem mondtak a Vodafon ügyfélszolgálatánál, hogy elnézést kérnek a történtek miatt. Azt mondták, én hívjam azt a számot, amire elküldték a pénzünket. Ez a hozzá állás megdöbbentett, és kiakasztott.
Egyébként a kis hölgy, a Vodafon üzletében az első pillanattól kezdve lekezelő és flegma volt.
Az az érzésen, hogy ebben topicban a hozzászólók közül többen a Vodafonnál dolgoznak.
-
MODERÁTOR
válasz lugosi #48317 üzenetére
A kedves ügyfél az aláírásával megerősítette, hogy melyik számot szeretne feltölteni. Ha a hölgy valóban elgépelte, akkor azt kinek kellett volna észrevennie?
Továbbra is tartom, hogy ha visszamenne az üzletbe és nem ilyen stílusban adna elő magát, akkor segítenének megoldani a problémáját
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
ariel96
tag
válasz lugosi #48317 üzenetére
Köszönöm a támogatást. Nagyon jól esik. Nagyon kibuktam ezen a ... Rég voltam ennyire magam alatt, mint most. Nem annyira a pénz, mint inkább a hozzá állás az, ami megvisel.
Azon gondolkozom, most a feltöltő kártyásoknak is kötelező az adategyeztetés. Oda megy az ügyfél, megkérdezik a nevét, lakcímét, a saját kártyájára szeretne feltölteni - miért nem keresik ki az adatbázisukban, és akkor nincs hibalehetőség.
-
galaxys80
veterán
válasz mukibuci #48318 üzenetére
Félreérted. Nevezzük akkor önrésznek. Tehát befizetek X összeget a fennmaradót pedig részletekben fizetem.
Más 0%-os THM-es hitelnél ez így működik általában.(#48325) mukibuci
Értem. Akkor marad majd a MediaMarkt vagy az Edigital. Hűség helyett meg feltöltőkártya.
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
Sziasztok,
a RED-es telefonoknál lévő biztosítás milyen módon működik? Még 1 éve vásároltam egy Samu S7-et reddel és van rajta biztosítás. Az a gondom, hogy a telefon éjszakánként 30%-ot minimum eldob az aksijából. Szoftver újratelepítés már megvolt, minden energiatakarékoson van, egy halom funkció ki van már lóve, de a probléma továbbra is fennáll. Így számomra nem egy teljesértékű telefonról beszélünk. Ha már fizettem a tudásáért szeretném kihasználni. Igazából a kérdésem arra vonatkozna, hogy mi van akkor, ha én ki akarom cseréltetni a telefonom egy másikra? Biztos vagyok benne, ha gariban bevinném, akkor frissítenek rajta egy szoftvert és azt mondják majd, hogy jó.. Melyik megoldás lenne a jobb szerintetek?
Köszönöm
-
lugosi
MODERÁTOR
Jó. Tegyük fel, hogy az illető nem tudja a saját számát. Akkor beolvassa valahonnan, bemondja a telefonjáról, vagy nála van egy cetlin. Feltételezhető, hogy nem élete első feltöltése volt, de ha az, akkor majd beírja. Korábban, ahonnan bemondta a saját számát (fejből, telefonból, cetliről, tetoválásról, kőtömbről), mindig jól mondta be? És egyáltalán miért feltételezzük, hogy valaki nem tudja fejből a saját számát (oké, azért mert te nem tudod, azért más még... érted. Megint, mi valószínűbb?).
Amúgy: "Minek is jegyezze meg az ember, saját magát nem szokta hívni." De azért másoknak meg szokta adni. Tudom, névjegykártya, meg megcsörgeti a másik felet. És ha nem? Ez így életszerű, hogy az emberek nem tudják a saját számukat? Na.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz lugosi #48335 üzenetére
Szerintem a legvalószínűbb,hogy nem tudja a saját számát.
igen sok embert ismerek,de elenyésző azok száma akit tudják kapásból,és helyesen.
Aki munkára is használja többnyire tudja,de a többiek nagy számban nem tudják.
Ez így életszerű, hogy az emberek nem tudják a saját számukat?
Tapasztalataim alapján,bizony életszerű.
[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
-
MODERÁTOR
válasz lugosi #48337 üzenetére
Azért ha van egy szabad orad, ülj be egy üzletbe hallgatozni. Az emberek nagy része pösze, dadog, suttog, motyog, illetve ezek tetszőleges kombinációja. Ezt tudják meg fokozni azzal, hogy a telefonszámot nem képesek rendesen elmondani. Pl: huszonhárom,hetven, huszonhárom, kétezer, ötvenhat, kettő -> 702320562, és ez meg csak nem is volt egy nagyon sarkított példa
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
ariel96
tag
válasz Daffni2 #48345 üzenetére
Én speciel elég nehezen jöttem rá, hogy hol van a telefonszám. Először látok ilyen bizonylatot. Látszik rajta a feltöltő neve (ez nem én vagyok), a párom száma, ő töltötte föl. Biztonság kedvéért elővette a telefont, és abból diktálta le a számot.
Mellesleg én álmomból fölébresztve is tudom a saját számomat - gyakran kell megadni a legkülönfélébb helyeken, de mint mondtam a párom elő vette a telefonját, és a biztonság kedvéért onnan diktálta a számot.
Azt az egyet nem értem, miért kellett többször rákérdezni a lakhelyünk irányítószámára, mint kiderült nem ez a bizonylat legfontosabb része - a telefonszámmal viszont nem sokat foglalkozott a fiatal kis hölgy. Leírta, amit leírt, kinyomtatta, és itt az eredmény.
Köszönöm Vodafon, hogy ilyen profi embereket alkalmazol.
[ Szerkesztve ]
-
ariel96
tag
Ezért a biztonság kedvéért a hölgy is elismételhette volna a számot, hogy egyeztessék mielőtt kinyomtatja.
Úgy emlékszem, a postán is kétszer kellett bepötyögni a telefonszámot föltöltéskor.
Mindenesetre teljesen fölösleges itt szaporítani a szót.
lugosi: Köszönöm a támogatást. Nagyon jól esik.
-
gerner1
veterán
válasz ariel96 #48349 üzenetére
"Mindenesetre teljesen fölösleges itt szaporítani a szót."
Ezzel egyetértek. 👍 Attól, hogy itt adsz hangot a (vélt vagy megalapozott) felindultságodnak, attól még a problémádra nem lesz megoldás. Kezedben a papírral (vagy rosszabb esetben az nélkül) amit kaptál, vissza kellett volna fáradni az üzletbe, és ott panaszt tenni. Mindegyikben ISO rendszer működik, és a esetleg a videó felvételekből is visszakereshető, hogy mikor jártál ott (ha a kapott papír már nincs meg).Itt morgolódni, szerintem, ~kb semmi értelme...
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)