-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz
Landsmann #82247 üzenetére
Na, én azt nem értem, mi a fenéért nem lehet egyértelműen fogalmazni. De ugyanez van a másik két szolgáltatónál is. Nyakatekert, többféleképpen értelmezhető egy-egy szolgáltatás leírása.
Tudták, hogy nem mondanak igazat, aki reklamált, annak jóváírták, már túl sokat kellett ezzel foglalkozni, így ahelyett, hogy átírnák a szöveget, hogy ez nem díjmentes, hanem pénzbe kerül, ez így már nem éri meg nekik, így "technikai okokból" kivonják a forgalomból.
-
asdf_
veterán
Ezt amúgy egy vpn-nel ki lehet játszani, vagy összevetik azzal, hol van/volt torony szerint a telefon, hol volt utoljára bejelentkezve, reális-e 5 percen belül egy 2000 km-es ugrás?
-
asdf_
veterán
Az egyiknél beszélsz valakivel, közben meg kéne kérdezned valaki mást is a témáról (vagy csak eszedbe jut valami, hogy asszony, elfelejtettem kihúzni a vasalót), ekkor egyeskét tartásba rakod, ő pittyegést hall, felhívod ketteskét, megbeszélitek amit meg kell, ketteskét leteszed, majd visszatérsz az egyeskével folytaottt beszélgetésbe.
A másik meg az, hogy beszélsz valakivel, téged hívnak fel közben, a hívó csörgést hall, mitha nem is beszélnél senkivel, neked viszont bekopognak a füledbe a pittyegéssel, hogy van egy bejövő hívásod. Ekkor ezt el tudod utasítani, vagy az épp folytatott hívást befejezni, lerakni és már csörögsz is az eddig várakozóval és fel tudod venni (vagy akár az egyik hívásból áttérni a másikra és akivel eredetileg beszéltél, az meg lerakja). -
asdf_
veterán
válasz
dchard #81777 üzenetére
Ezt a gyártókra testálni, akik 2-3 éven belül elengedik egy készülék kezét, eleve ótvar nagy baromság volt. Úgy kellett volna megcsinálni, mint az sms meg mms meg apn beállításos történetet, hogy a szolgáltató push üzenetben le tudja küldeni amit le kell, vagy legszarabb esetben alkalmazásboltból. Egy barom volt, aki ezt így kitalálta. Pont ugyanakkora, mint aki kitalálta azt, hogy autóknál a nappali menetfény csak elöl világít. A sok hülye meg megy este is DRL-el hátül seggsötéten, na meg nappal autóúton, autópályán (mivel az autóban van GPS, van rádió, van RDS vevő (és/vagy kapcsolatban), az autó tudja mennyi az idő, tudja hol van fizikailag az autó, így tudja a napnyugtát is, ugyan mibe fájt volna, hogy napnyugta után elkezd az autó kiabálni, hogy fényszóró, te majom, mint az övcsatnál? Hát akkor ha 3 percig folymatosan 80 felett megy az autó (tehát autóúton, autópályán van, ahol kéne a fényszóró)? Hát akkor, ha megy az ablaktörlő? Mert azon gondolom nincs vita, ha ablaktörlőzik az ember, akkor tutira kéne mennie a fényszórónak is. Faék egyszerűségű lenne bármelyiket is megcisnálni, aztán vagy egy évtizede van DRL és még mindig ott tartunk, hogy csak elöl világít...
De a hülye animált indexfényt, azt bezzeg sikerült engedni, mint a falat kenyér, úgy kellett...
-
-
asdf_
veterán
Megcsörgetős csalás megint megy, kétszer ébresztettek fel, hogy állna meg bennük az ütő...
-
asdf_
veterán
válasz
dredjudge84 #81486 üzenetére
Ez a gondolat pedig azért hülyeség, mert az inflációnak, mely egy bizonyos fogyasztói kosár alapján kerül megállapításra, az égvilágon semmi köze egy telkócég költségstruktúrájához (mint ahogy az általad érzékelt valós inflációhoz sem). Náluk az energiaár, az üzemanyagár, az árfolyam (eszközök, sw licenszek) vannak túlnyomó súlyban, viszont nem vesznek se kenyeret, se krumplit, se gyümölcsöt.
-
asdf_
veterán
Valamivel kevesebb panasz érkezik a telkókra
Ami nem változott, hogy továbbra is a Vodafone-ra panaszkodnak az előfizetők a legtöbbet, januárban a panaszok 60%-a érkezett a vörös logós operátorra.
-
asdf_
veterán
EU-ban kötelező szerencsére a 3D secure a kártyás vásárlásoknál.
Kötelezőnek kötelező, de a bank dönthet úgy, hogy egy fizetést biztonságosnak ítél, és nem tolja át a váltóvasat az azonosításra, hanem simán teljesül a fizetés. Nálam pl. a voip account, ami külföldi elfogadó és USD terhelés a kétfaktoros bevezetése óta nem kérte egyszer sem, hogy kapjam elő a tabletet és okézzam le. Bár mondjuk lehet, hogy ez összegfüggő is. Majd megfigyelem, bár nem sűrűn fizetek online...
-
asdf_
veterán
válasz
dchard #81107 üzenetére
Praktikus szempontból írta. Senki nem ellenőrizgeti a számokat hívás előtt, de még az ismerős számokat is simán elhordozhatják, aztán jön a meglepi.
Erre mondtam anno (15+ év), hogy csupán csak annyit kellett volna a hatóságnak előírnia, hogy honos hálós csörgés a megszokott színuszos, idegen hálós csörgés modulált (berregős).Csak ebbe sajna belerondít a roaming :/ Meg az azóta megjelent flatrate csomagok.
-
asdf_
veterán
válasz
headhunter #80575 üzenetére
Megyematrica szezon jön a jövő héttől. Ha nincs autó, akkor is meg tudod venni másnak és leboltoljátok kp-ban.
-
asdf_
veterán
Én képes vagyok évi egyszer feltölteni es odafigyelni erre. Különösen, hogy -mivel az egyenleget különösebben nem fogyasztom- a feltöltés összegét rögtön el is költöm megyematricára (kényelmesen pont január végi történet mind a lejáratom, mind a megyematrica), ha nem töltök egyenleget, nem tudok megyematricát venni, mert nincs miből, szóval kétszer kéne elcseszni.
-
asdf_
veterán
válasz
Zsolt,72 #80255 üzenetére
Feltöltősöknek már sehol sincs olyan díjcsomag, ahol ingyen beszélnek egymással.
Ez igy alapvetően igaz, amit elsőre ért az ember mögötte. Feltöltősök becsatlakozhatnak egy már létező havidíjas előfizetés ALÁ és AKKOR beszélhetnek ingyen. Csak egymást közt prepaidesen (ami az elvárás volt) nem. Ha odaírtad volna, hogy ehhez kell egy darab nem prepaid is, akkor nem is lett volna semmi gond, de nem írtad.
-
asdf_
veterán
válasz
lukdov #80233 üzenetére
Akkor marad a kalap és kabát családdal együtt sajnos. Más szolgáltatónál esetleg van ilyen családon belüli ingyenes beszélgetés, vagy érdemes lenne valami flottába bekerülni, hasonlóért?
Csak én érzem az ellentmondást a két mondat között? Azt se tudod, hogy van-e értelme lécelni, de már eldöntötted, hogy lécelsz.
-
asdf_
veterán
Nem feltétlenül, azt én sem tartom normális dolognak, hogy felhív egy random valaki egy random telefonszámról és úgy kíván engem beazonosítani szolgáltatóként, hogy ÉN mondjam meg bármilyen adatomat. Mondjon valamit ő, amit csak mi ketten tudhatunk. Mondjon ő egy számkódot, amit a szolgaltatoneve.hu/token oldalon csekkolhatok, hogy valid-e vagy sem. Hívjon a 1270-ről. Fűnek-fának én sem mondok semmit. A cégvezetők meg persze valóban így jártak, ahogy pár oldallal ezelőtt volt, róluk egyrészt a dolgozók egy része tudja fejből a név, születési idő, hely, lakcím, anyja neve kombót, (főleg kis cégeknél), na meg ez kb. mind publikus is.
-
asdf_
veterán
Hát, én egy szaros VoLTE-t sem tudtam bekapcsoltatni vele, szóval valószínűleg semmire. De nem ez volt a kérdés.
(hanem hogy két hívásból meglehet-e valaki ügyfélkódja) -
asdf_
veterán
válasz
patex1983 #80155 üzenetére
Már miért lenne?
Telefon csörög valami Tescóban a prepaidek közül kivadászott, 1270-re végződő telefonszámról (bár ha esze van a szolgáltatónak, akkor az összes (70) xyz-1270 hívószámot megtartja magának és nem adja ki, az az egy tízezrelék talán belefér a számmezőért fizetendő plusz díjakba):
- Jó napot Kovács úr, xy vagyok a Vodafone-tól, lenne egy mesés ajánlatom előfizetésével kapcsolatosan.
- Hallgatom.
- Az ajánlat ismertetéséhez szükség van az előfizető beazonosításához, kérem adja meg ügyfélbiztonsági kódja első, második és ötödik számjegyét.
- 5, 6, 9
- Köszönöm szépen. Az adatvételmi előrírások miatt tájékoztatom, hogy beszélgetésünk hangrögzítésre kerül, megőrzési ideje 1 év, a hívás azonosítója 2311 khörrr, khörr,csörrr-csörr (szimulált hívásprobléma) belegyezik a hívás rögzítésébe?
- Igen
- Nem hallom sajnos, beleegyezik a hívás rögzítésébe?
- IGEN!!
- Sajnos nem hallom Kovács úr, egy pár percen belül visszahívom, hátha megoldódik a probléma.5 perc
Csörög- Halló, tessék?
- Üdvözlöm Kovács úr, XY vagyok a Vodafone ügyfélszolálatáról, előbbi hívásunk alkalmával sajnos nem hallottam Önt, de most hallom jól, ismertethetem ajánlatunkat melynek kapcsán kerestem?
- Igen
- Sajnos a hívás megszakadása miatt újra be kell azonosítanom, kérem, adja meg ügyfélbizonsági kódja első, harmadik és negyedik számjegyét!
- 5, 7, 8
- Köszönöm szépen, az azonosítás sikeres. Az adatvételmi előrírások miatt tájékoztatom, hogy beszélgetésünk hangrögzítésre kerül, megőrzési ideje 1 év, a hívás azonosítója 2311294218, az adatvédelmi feltételeket megismerheti a vodafone.hu/gdpr weboldalon, belegyezik a hívás rögzítésébe?
- Igen
-Köszönöm szépen. Majd elkezd mondani egy random ultrafos előfizetős ajánlatot, ami biztos nem érdekli Kovács urat, mondjuk egy végtelent havi 18 ezerért. Kovács úr, érdekli az ismertetett díjcsomag a közölt feltételekkel?
- Köszönöm nem, ennél jelenleg jobb csomagom van/nem telefonálok ennyit/ezbazidrága.
- Oh, sajnálom, viszonthallásra.Kovács úr úgyfélbiztonsági kódja tehát 5,6,7,8,9.
Függöny. -
asdf_
veterán
Az elsőre direkt hibás adat megadását én is alkalmazom, de mondjuk az sem lenne hátrány, ha nem a T lenne a kb. egyedüli szolgáltató, amely a mondjuk 5 jegyű ügyfélbiztonsági kódból csak random 3 számjegyet kér (bár persze két hívással ezt is ki lehet végezni, tehát valamennyire hamis a biztonságérzet, az 5/3 kevés).
-
asdf_
veterán
válasz
dchard #80079 üzenetére
Így, igy. A VoLTE-nek tök automatikusan rá kellett volna esnie az összes SIM-re a 3G lekapcsolásakor, és ha nem lenne egy akkora trágya a voda rendszere, mint amekkora, akkor rá valószínű rá is esett volna. Ehelyett meg cég képviseletére jogosultat pattogtatjuk fölöslegesen...
-
asdf_
veterán
válasz
Daffni2 #80078 üzenetére
Azért nem árt tisztázni egy igen fontos dolgot! Az ügyfélszolgálat csak abban az esetben léphet be az előfizető szolgáltatásaihoz-adataihoz, ha azonosítja a jogosultat
Nekem volt mindent vivő ügyfélszintű jeszavam ehhez. Mégse vitt mindent. Felmerült bennem a kérdés, hogy akkor ez a jelszó minek van, ha ilyen faék egyszerűségű dologra sem lehet használni.
És persze a webes felületen sem volt rá kapcsoló, mert minek. Ott is full jogom van, beklikkoltam volna, ha lett volna mit... -
asdf_
veterán
Nem, mert rossz votl a kérdés. Ha enyém az előfizetés, te az alkalmazottam vagy és te használod a sim-et, akkor részemről pont leszarom, hogy a VoLTE-t bekapcsoltatod-e vagy sem (ha ki, arra már el tudok képzelni indokot, hogy mért ne engedjék (a veled beszélők a "csodás" hangminőségben hallanak, és az az élményük, hogy ekkora ruppótlan cégem van, hogy még egy normális telefont sem tudok biztosítani az alkalmazottaimnak)). Ha van én használok egy sim-et és te egy random harmadikként kívánsz kapcsolgatni bármit, akkor nyilván jelzős szerkezetbe rakom a neved. Ha te vagy a górém, akkor viszont nem én döntöm el mi van, mert hierarchiában felettem vagy.
-
asdf_
veterán
Mondj légyszíves példákat, ami díjmentes szolgáltatás és módosulása az előfizetőt kellemetlenül/hátrányosan tudja érinteni. A hangposta tudott elsőre és másodikra is eszembe jutni, hogy lehet olyan céges policy, hogy nálunk mindenkinek kell hogy hangpostája legyen, de a hangpostát ugye kinyírták már egy ideje. Nagyon ködösen rémlik, hogy talán a szöveges üzeneteket bele lehet gyógyítani az exchange levelezőszerverbe és ha arra rá van tolva valami üzenetszabály ott esetleg a hívásértesító sms megszüntetése lehet gond, de már ez is ilyen lehet, hogy ilyet nem is lehet csinálni probléma. Szóval egy többelemű felsorolást kérnék, amiktől olyan irtózatosan meg kéne védeni az előfizetőt.
Aztán persze lehet, hogy az én fantáziám túl sekélyes az ilyen szcenáriók szülése kapcsán és tévedek. -
asdf_
veterán
El kellene jutni arra a szintre, hogy valaki megértse, hogy nem rendelkezhet afelett, ami nem az övé vagy nincsen meghatalmazása.
Ez abban az esetben lenne valid, amennyiben egy fizetős szolgáltatásról van szó. Vagy valami olyanról, ami bármit érdemi szinten módosít, amiből az előfizetőnek hátránya lehet. Az előfizető szempontjából halálosan mindegy (megjegyzem, inkább előnyös mindenkinek, tehát automatikusan bekapcsolva kéne lennie már ezer éve), hogy VoLTE-n keresztül telefonál-e a kártyahasználó, ez mocskosul nem egy olyan funkció/képesség/szolgáltatás, amit ilyen elmebetegül mikromenedzselni kéne. Ezzel mindenkit csak szopat a szolgáltató, az előfizetőt, hogy ilyen marhasággal kell foglalkoztnia, a felhasználót, hogy ilyen marhasággal kell foglalkoztnia, és saját magát is, hiszen ilyen telejsen értelmetlen baromsággal terheli a saját -amúgy is túlterhelt- ügyfélszolgálatát.
-
asdf_
veterán
válasz
mucsgyver70 #80055 üzenetére
Mert seggfejek. Aláírásra jogosult, vagy meghatalmazással rendelkező lesz csak jó.
-
asdf_
veterán
válasz
4Grider #78924 üzenetére
Oké, de amikor a cellakörzetben keresi a rendszer a lejelentkezés nélküli telefont, a hívónak nem csörgést, hanem csendet kéne hallania (kivéve persze, ha már nem lemerülve van, hanem az utolsó lehelete arra megy, hogy válaszol a csörgésre és akkor kapcsol ki és a hívás már nem tud felépülni, viszont akkor -valószínűleg, akkumulátorállípottól függően- nem kozisztensen azt tapasztalná, hogy csörög, majd eltűnt, hanem egyszer ezt, egyszer azt, hogy eleve nem elérhető, ha terhelésre szakad be az akksi, akkor persze lehet az első verzió fixen).
-
asdf_
veterán
válasz
Voice24 #78554 üzenetére
Ja, és nagyon nem fair játékot játszik a Voda. Valamikor múlt héten felhívtak, hogy az 5 db mobil előfizetésemen lejárt a hűség, írjak alá megint egy évet, és garantált, hogy 1 évig nem fog emelkedni a havidíj. Hát mondom, elmenni úgysem akartam eddig tőlük, ám legyen. Erre most jön ma ez az email... Hát valóban nem a havidíjat emelik, "csupán" eltörölnek egy amúgy jó kis kedvezményt. Nyilván múlt héten az ügyintéző ezt még nem tudta..
Távollevők között kötött szerződés, 14 napon belül felbontható.
-
asdf_
veterán
Mondjuk legalább azokat békén hagyhatnák ezzel a hülye egyeztetéssel, akiknek a SIM-je ugyanabban a készülékben van, amiben akkor volt, amikor az előző adategyeztetés zajlott, és onnan nem került át azóta más készülékbe egyszer sem. Egyetlen plusz flaget kéne csak tárolni egy SIM-hez.
-
asdf_
veterán
válasz
SztiviVander #78081 üzenetére
Mennyiben érint téged vagy bárkit az hogy az állami cégek hol mobiloznak?
Ha nem a piaci verseny dönt, akkor nyilván az árak sem úgy alakulnak, azaz a mi közös pénzünk megy el potyára, sőt, lehet pénzszivattyút játszani vele.
Ugyanakkor, ez azért nem úgy megy, hogy átszerződünk a Vodához, szevasztok, hanem közbeszerzés. Amit persze tény, lehet úgy kiírni, sőt, rémlik olyan, hogy volt olyan mobilszolgáltató, amely valamelyik ilyenen régebben el sem indult. -
asdf_
veterán
válasz
Landsmann #77982 üzenetére
Kigugliztam: Ez egy SMPP (Short Message Peer-to-Peer Protocol) delivery report. Hogy ez mi, azt meg már fejtse meg az, akit tényleg érdekel
-
asdf_
veterán
Egy teljes országot lehet valahogy tiltani bejövőben? Wildcardozni a +53-et? Soha életemben nem akarok majd Kubával beszélni, ez teljesen biztos.
Ez a köcsög visszahívós csaló háromszor ébresztett fel, kezdte éjjel fél 1-kor, utána meg a látható időpontokban. De 4-ből 3-szor felvettem, szóval bekaphatja
-
asdf_
veterán
válasz
Landsmann #77814 üzenetére
Ebben a pillanatban jött egy sms a 06-70-7177785-ről, ami számomra értelmezhetetlen: id:16445530708 sub:001 dlvrd:001 submit date 2308211726 done date 2308211726 stat: delivrd err:000 text:
Ez a RCS chat regisztrációs sms-e szerintem, én akkor kaptam azonnal, amikor az egyik simről átraktam a másikra az RCS-t (mert kettőn egyszerre nem megy).
-
asdf_
veterán
válasz
ledgeri #77756 üzenetére
Mert hülyeséget beszélnek. Legalább ilyen alap dolgot illenék tudni...
23/2020. (XII. 21.) NMHH rendelet
a szolgáltatóváltás és számhordozás részletes szabályairól6. §
(5) A felhasználó az átadó szolgáltatónál kérelmezheti az előrefizetett szolgáltatás fennmaradó összegének visszatérítését a számhordozást vagy utólagos számhordozást követő 30 napon belül. A fennmaradó összeg visszatérítése akkor lehet díjköteles, ha ezt az előfizetői szerződés rögzítette. E díjnak arányosnak és összemérhetőnek kell lennie az átadó szolgáltatónál a visszatérítés nyújtása során jelentkező tényleges költségekkel. -
asdf_
veterán
válasz
csaszi75 #77613 üzenetére
Egy ismerősömnek állítottam be ma levelező klienst.. okosabb akar lenni a usernél a teló.. minden el van rejtve a pop3, smtp beállításokban.. majd a teló kitalálja..
Ne is mondd, almás laptopon kellett (volna) emailt beállítanom, pop3 emailt, de úgy, hogy 14 napig hagyja a leveleket a kiszolgálón. A speciális beállításoknál a fiók telepítése során nincs ilyen lehetőség, hogy hagyja x napig ott. Mivel azt nem akartam megkockáztatni, hogy lerántsa az összes levelet, így majd megy az, hogy csinálni egy kamu emailcímet, azt felkonfigolni, hátha, amikor már be van állítva a fiók, akkor engedi valahol ezt beállítani.
-
asdf_
veterán
válasz
SztiviVander #77578 üzenetére
Az a baj, hogy reakcióidő az nem lehet túl nagy. Én pl. tegnap jelentettem egy phising site-ot Esetnek meg Google-nak, egyiknél sem hasal el még. Pedig itt marhafontos lenne a sebesség...
-
asdf_
veterán
válasz
Zsocy155 #75529 üzenetére
3-as sorok
1. sor: az előre már kifizetett havidíj sztornója, mivel a kérdéses időszakra (tört hónap) már más tarifacsomagba kerültél az új szerződés miatt (ezt előre kiszámláztak az eggyel ezelőtti számlán)
2. sor: előző időszak havidíja immár a helyes, új díjcsomag szerint, szintén tört hónap
3. sor: következő havi időszak havidíja szintén az új díjcsomag szerint, egész hónapEz a része azért valóban nem ennyire bonyolult, bár aki tízévente egyszer csinál ilyet, az nem feltétlen rakja össze elsőre.
Ezen persze segítene, ha mobil hang szolgáltatás meg mobil internet szolgáltatás helyett a csomag neve lenne, ott, hiszen a régi csomagneve -1-szer, új csomag 1-szer, majd új csomag még egyszer az halál egyértelmű lenne, de az bilibelógós kívánság ennél a cégnél. -
asdf_
veterán
Új ügyfél, online számlája van és fingja nincs, hol lehet megnézni a számlát?
Neadjisten csak szokás szerint nem működik az oldal? Esetleg előbb jött meg emailben az összeg, de még nincs számlakép? Vagy nem tudja letölteni a számlát, mert nem veszi észre, hogy az a fos weboldal egy popup ablakban nyitná a számla letöltését amit a böngésző beépített popupblockere letilt a francba?
-
-
asdf_
veterán
Mondjuk azért minimális odafigyeléssel lehetett volna sokkal kevésbé barom módon fogalmazni:
Ehelyett lehetett volna mondjuk azt, hogy 30 naponta 12 hónapig. Ez érthető, egyértelmű, mindenkinek megvan elsőre mi az, nem akad el benne, hogy most mi a f*szt is akartak? Mert ha kötekedni akarok, akkor a 12x30 naponta az 360 naponta 1GB
-
asdf_
veterán
Alapvetően nem nekem kéne telefonálgatnom a VoLTE tiltás levételéért, hanem már rég működnie kellene. Magától. 5 éve rohangálok VoLTE képes telefonnal és még nem láttam a feliratot a kijelző sarkában. Nem mellesleg, először rántjuk helyre, hogy az ügyfeleknél menjen a VoLTE és UTÁNA kapcsoljuk le a 3G-t...
És tényleg nem akarok hisztizni, meg huszadszor leírni ugyanazt, de egy VoLTE tiltás levételével ugyan hogy a *****-ban lehet visszaélni? Kezeljük már helyén a dolgokat, meg legyenek már szintek. Ez itt olyan, mintha 4 kulccsal, 30 ponton záródó fél méter vastag bejárati ajtód lenne, overkill ezen b*szakodni, hogy most ki kéri a tiltás levételét. Legrosszabb esetben is a webes online szarban kéne tudnom klikkelni egyet telefonálgatás helyett. -
asdf_
veterán
válasz
patex1983 #75096 üzenetére
Lehet, én eddig teljesen abban a hitben éltem, hogy az ügyféljelszó az az ügyfelet azonosítja, nem az ügyfelet képviselő személyt. Régebben még intéztem is ügyet ennek használatával, bármi egyéb meghatalmazás nélkül (sőt, munkámból adódóan ügyfelek helyett is szoktam néha ügyintézni telekom vonalon, és eddig ezen esetekben is jó voltam ügyféljelszóval) , ezért nem értem, hogy most miért koppantam a falon, lehet, hogy az új csodarendszer hozománya... Mindegy, intézek majd egy jollyjoker meghatalmazást (vagy legközelebb más néven mutatkozom be
,
mert az előbbit gondolom fullos meghatalmazást személyesen lehet kizárólag). -
asdf_
veterán
Szeretném még egyszer kiemelni, hogy olyan módosításról lett volna szó, amelynek pénzügyi és jogi következménye nincs valamint, hogy tudom az ügyféljeszót. Nem öt iphone-nal akartam kijönni, nem 8 év hűséget akartam kötni, nem felmondtam volna a szerződést, nem sim-et cseréltem volna, hanem egy k*rva VoLTE tiltást szedettem csak volna le (nem mellesleg amúgy arról a telefonszámról, amiről épp telefonáltam). De ezek szerint akkor én vagyok hülye, hogy nonszensznek gondolom ezt a dolgot. Felírom azon hülyeségek sorába, ahol pl. az szerepel, hogy a céges autót nem vihetem ám csak úgy el vizsgáztatni, ott az autó, a forgalmi, a pénz, ez mind kevés, aláírási címpéldány kell hozzá, és a cégvezetőtől meghatalmazás a vizsgahely számára.
Hogy minek meg miért, azt élő ember el nem magyarázza nekem...
-
asdf_
veterán
Leszedettem volna a volte tiltást a kártyámról, mert így, hogy lelőtték a 3G-t, nem az igazi, néha kéne net beszéd közben. Céges előfizető, tudom az ügyfélbiztonsági kódot, nem én vagyok a cég képviselője. Nem szedték le. Ez most komoly, hogy egy olyan módosítást, aminek pénzügyi vonzata nincs és nem is lehet, hiába van ügyfélbiztonsági kódom (ami szerintük személyre vonatkozik, nem a cégre) így nem csinálnak meg, vagy csak én fogtam ki egy élő fába is belekötő ügyintézőt?
-
asdf_
veterán
válasz
kisputyin #74753 üzenetére
Senki nem védi a Vodafone-t. A saját adathasználatodat véled -hibásan- átlagosnak, ketten pedig statisztikai adatokkal alátámasztva(!) cáfoltuk ezt (és én még meg is jegyeztem, hogy az átlag nem medián, mert amúgy mocskosul az lenne a lényeges, lásd még: átlagbér), azóta pedig töltött fegyverrel járva mindenkire lősz, aki ellentmond neked, mintha a középsődre lépett volna, és képtelen vagy elfogadni, hogy nem a te és a haverjaid fogyasztása az átlag, és ezt szemelyes támadásnak éled meg. Csupán annyit mondtunk, hogy nincs igazad, ennyi. Olvasd el a számokat, vegyél egy levegőt, fogadd el, aztán haladjunk... A vodát meg védje az, akinek hét anyja van...
-
asdf_
veterán
válasz
kisputyin #74720 üzenetére
Tehát ha te egy délelőtt elhasználsz 2 GB-ot, akkor a másik 6 millió (most nem keresek elő pontos számot) mobilnetes ügyfél is. És ez így működik, hogy a te felhasználói szokásaidat le lehet vetíteni mindenkire. Értem. Ja, nem.
No meg ha a hivatalos stats szerint 8 GB/hó az adat, akkor bárhogy feszkózol, az 8 GB/hó.
(Elmélkedő kérdés: van-e egyáltalán a mobilhálózatnak kapacitása 6 millió júzer*2 GB/délelőttre? A nem felé hajlanék...) -
asdf_
veterán
Bár a kisképernyős és nagyképernyős fajlagos forgalom közötti olló zárulni látszik, 2021 negyedik negyedévében a nagyképernyős fajlagos forgalom még így is négyszerese (32 GB/hó) a kisképernyősnek (8 GB/hó). A növekvő kisképernyős mobilinternet-forgalmat többek közt az okostelefonok terjedésével, a nagy adatmennyiséget tartalmazó, vagy bizonyos forgalomtípusokat korlátlanul engedő „zero rated” díjcsomagokkal, a streamelt média fogyasztásával, az online videotelefonálás növekvő használatával magyarázhatjuk.
Nmhh mobilpiaci jelentés tavalyi év közepéről, 2021-et vizsgálva.
(Igen, tudom, az átlag nem medián) -
asdf_
veterán
válasz
kisputyin #74697 üzenetére
Minden szolgáltató tudja,hogy egy átlag felhasználó 50-150 GB ot használ el havonta.
Tökre nem, amelyik nem él a streaming/youtube/videós social média háromszögben (vagy ezt másik készüléken intézi, nem mobilnetről) az ennek valahol a tizede, huszada, ötvenede környékén pörög kb. Másik véglet: én ebben az évben, tehát 3 hónap alatt pl. még 20 GB-ot sem tudtam összehozni. Összesen, nem havonta.
-
asdf_
veterán
válasz
polonic #73931 üzenetére
Nem jelentkeztem ki (csak utólag), nem tudtam, hogy kell, feltételeztem, van olyan okos a rendszer, hogy követi a SIM-et. Bekapcsolni meg nem tudom, fentről érkezik az áldás, hogy használhatom, én nem tudom force-olni, hogy ide nekem az rcs-t.
Az x hónapnál meg azért többre gondoltam, mennyi ideg ment a upc-s tv anno, meg a horizon boxozás? Na, valami olyasmire. -
asdf_
veterán
válasz
polonic #73929 üzenetére
Nem lehet, talán tegnap írtam, hogy készülékcserénél nekem elveszett és így most már sejtem, hogy az új telefonra miért nem aktiválták.
De attól hogy nem Vodafone, még használhatnák, ugyanúgy x ideig, mint bármi mást, aztán ha már akkora nagy hatalmas világtelekom cég az új tulaj, szépen átmigrálhatná az ügyfeleket a saját szolgáltatásába. Kiesésmentesen. -
asdf_
veterán
Megspórolva egy fölösleges klikket mindenkinek:
Sajnálattal jelentjük be, hogy a Vodafone RCS Chat véget ér, és a szolgáltatás megszűnik. A következő hetekben az összes RCS-ügyfélnél fokozatosan megszüntetjük a szolgáltatást, március 31-ig bezárólag.
Ennyire kell az SMS pénz?
-
asdf_
veterán
válasz
anglergab #73894 üzenetére
Csak ebben az a jó, hogy lelövik a 3G-t, én nyilván betelefonálok, hogy ugyan, kapcsolják már be a Volte-t, a vonal másik felén meg azt fogják mondani, hogy neeeeeem, mert az ő listája szerint (az életben nem forgalmazott e cég ilyen telefont) nem támogatott a készülékem, így nem kapcsolja be.
Kapcsolódó kérdés, készülékcserénél leesett az RCS (sms chat) az előfizetésről, ügyfélszolgálat tud gombot nyomi, hogy kényszerítve ráküldi megint?
-
asdf_
veterán
Fontos még, hogy a világ napijegy azt hiszem magyar időzóna szerint kattan, nyugati parton az rögtön plusz egy nap, de még a keletin is bele lehet csúszni, ha nem figyel rá direkt az ember.
-
asdf_
veterán
válasz
Littoral #73630 üzenetére
A reagáló is elakadt ezen, így te már a második vagy, pedig ennél szerintem nem nehezen tudtam volna egyértelműbben írni:
Idézet:
Nem mellesleg létezik a jelszavas pdf. Kapaszkodj meg, fentiek kapcsán én pl. pont ilyeneket kapok.A fentiek kapcsán mire vonatkozik:
Ne haragudj, de van neked bankszámlád, tőzsdeszámlád? -
asdf_
veterán
Sehol nem kapsz számlakivonatot pdf-ben
De, kapokegyik bank sem küld titkosítatlanul semmit
Épp ezt mondtam, hogy a bank titkosítva küldi.A két szép szememért, visszaolvasnál?
Ja, és mondj egy szolgáltatót aki jelszómentes pdf-ben küld számlakivonatot, nekem egy sem küld, pedig fizetem a rezsit...
Kalásznettől jött épp a napokban, az MVN next is csatolt file-ként, titkosítatlan pdf-ben küldi. De a céges EON villanyszámla is plain pdf minden jelszó nélkül.Adatvédelmi incidensről akkor beszélünk, ha az Ön felelőssége alá tartozó adatok vétlenül vagy jogellenesen jogosulatlan felek birtokába kerülnek, illetve ideiglenesen elérhetetlenné válnak vagy megváltoznak.
Ha e-mailben elküldik ezeket az adatokat és jogosulatlan kézbe kerül, az bizony milliós bünti a cégnek
Igen, csak ha én megadtam egy emailcímet, hogy oda küldjék, ha oda küldik, akkor a számlaküldő cég ott rendben van. Ha miattam kerül jogosulatlan kezekbe, az az én saram, ahhoz nekik semmi közük, ha ők küldik rossz helyre, akkor persze elcseszték és jelenthetik is azonnal az adatvédelmi incidenst.És én halál lefosom, hogy mit ír az adatvédelmi ombucmanó (főleg, ha ugyanazt, amit én mondtam), nem is értem minek idézted, amikor pont azt írja, amit én korábban, hogy a bankok, tőzsdei cégek tiktosítva küldik, én két dolgot akarok:
- bill.pdf helyett számlaszám.pdf-et
- emailben automatikusan megkapniEnnek a kettőnek SEMMIBEN nem mond ellen, hogy mit mondott a tízsoros idézetedben az adatvédelmi elvtárs, senki nem gátolja meg a vodafone-t abban, hogy jelszavazza azt a nyomorult pdf-et, és automatikusan elküldje.
Kapaszkodj meg, amíg ezt az új fos rendszerüket be nem vezették, halálpontosan ez történt.
Kaptam egy számlaszám.pdf-et automatikusan emailben, ami jelszavazva volt (igaz, nem a pdf, hanem a zip file, de ez lényegtelen). Előre megyünk, nem hátra...Szerk.: Szívesen neked is
-
asdf_
veterán
Ne haragudj, de van neked bankszámlád, tőzsdeszámlád? Annak kapcsán miben kapod a havi értesítőt? A postás karikázik a levéllel és bedobja a postaládába, vagy egy pdf-et tolnak emailben? Nem mellesleg létezik a jelszavas pdf. Kapaszkodj meg, fentiek kapcsán én pl. pont ilyeneket kapok. Ne fogjuk rá miden baromságot a GDPR-re, olyat is, aminek az égvilágon semmi köze nincs hozzá.
De ugy egyáltalán, bármilyen random szolgáltató jelszómentes pdf-ben küldi, víz, gáz, villany, telefon, internet, mind ilyen, a pénzügyi jelszavas egyedül, tehát eleve elhasal az elgondolás. -
asdf_
veterán
Tudod vannak olyan jogi entitások, hogy cégek. Amikhez tartoznak könyvelők is, akiknek ezekkel a számlákkal dolgozniuk kell (bónuszban még könyvizsgálók is). Meg e-számla lévén mindkét oldali számlamegőrzési kötelezettség, ami ha jól rémlik, aktuális év + 5 év, azaz nekem minimum 5*12=60 havi bill.pdf-fel kell rendelkeznem minden időpillanatban, és tudnom kell róla melyik melyik. Szerinted vajon mennyit lendítene ezen, ha a pdf neve automatikusan a számlaszám lenne és nem nekem kellene egyesével átnevezgetnem? Amit ráadásul nem is tudok, mert azon a tetves számlaoldalukon a weben letöltéskor nincs ott a számlaszám, csak a lejárat meg az összeg, MEG KELL NYITNOM azt a k**va számlát, hogy megtudjam a számlaszámot majd azzal a névvel elmentenem.
Minden.
Egyes.
K***tt hónapban.
(a vodához hasonló idióta számlakiállító-cégenként egyesével, mindegyiknél)Ha szerinted ez így normális, akkor nincs egymással beszélnivalónk.
-
asdf_
veterán
Csak egy "bill" nevű fájl érkezne, de a letöltés pillanatában a Chrome (és az Edge is) hálózati hiba miatt megszakítja a letöltést.
Mondjuk azt is egy péklapáttal verném agyon, aki kitalálta, hogy minden egyes hónapban egy bill.pdf-et lehet letölteni, és még véletlenül sem számlaszám.pdf-et. Mert az úgy használható lenne, lehetne is kezdeni vele valamit, meg ilyesmi. (és már eleve külön extra adag péklapáttal való agyonverés annak, aki kitalálta, hogy nekem BÁRMIT is csinálnom kelljen, hogy megkapjam azt a rohadás számlát (szolgáltató oldalának felkeresése, belépés, számlák menüpont, hosszú várakozás, letöltés), ahelyet, hogy AUTOMATIKUSAN megkapnám emailben). Örök hátralevő életében ezzel csessze az idejét az a kretén, aki ezt kitalálta, hogy szolgáltató weboldalakra lépeget be és töltögeti le a számláit, naponta ezer ilyen elvégzése alatt enni se kapjon, amit full automatikusan megkaphatnék és egy fűszálat sem kellene keresztbe tennem érte. Idióták...)
-
asdf_
veterán
Milyen baj történhet abból, ha nem tudnak elérni mobilon?
Nem elbúcsúzol valakitől, hanem már csak a sajnálattal közlöm hír el ér hozzád. (szándékosan sarkított extremitás, ám előfordulási esélye nem nulla)
De engem egyszer mondjuk a gondnok hívott fel, hogy lehet, hogy áztatok. Nem is tudtam, hogyGDPR ellenesen adatkezel.megvan neki a telefonszámom. -
asdf_
veterán
Csak nem bírtam magammal, kiszedtem a lényegtelen SIM-et, amire ráment az RCS és bekapcsoltam csak a másikkal a telefont. A Vodásra csak nem jött meg, ha az egyedül volt benne, akkor sem. Oké, SIM2 vissza, na, arról meg leesett, most már egyiken sincs
Azóta ez megy végtelen ciklusban (meg közben rájöttem, Vodától nem is lehet konfigot küldeni a készülékre, az csak a Yetinél van):VOLTE sincs amúgy (Yetinél van kapcsoló, hogy működik is, azt még nem próbáltam).
-
-
-
asdf_
veterán
Készülékcsere esetén az RCS is pár nap késéssel esik rá az előfizura, mint új sim esetén a 4G? Vagy a régi készüléken ki kell jelentkezni belőle, vagy hogy van ez?
-
asdf_
veterán
Jogos, my bad...
November elején Magyarországon is elrajtolt a Vodafone Magyarországból kivált infrastruktúra-cég, mely a Vantage Towers vállalatcsoporthoz tartozva - továbbra is a Vodafone cégcsoport részeként működve - a szolgáltató passzív mobilhálózati infrastruktúra-berendezéseinek tulajdonosa és üzemeltetője lett.
-
asdf_
veterán
A tornyok elvileg külön cégben vannak (Vantage Towers), azt nem vették meg. Bár a hír meg azt írja, hogy a technikát is, szóval kicsit ellentmondó. A rezes ktv-s szart (ami most a magas energiaárak miatt jóval több pénzt visz), azt biztos, de tornyokat, cellákat szerintem nem.
-
asdf_
veterán
válasz
amdboy #73163 üzenetére
Sziasztok. Kaptam egy emailt. Ezt most úgy kell èrtelmezni, hogy a felsorolt hónapokra visszamenőleg ki kell fizetni a díjkorrekciót?
Tényleg ennyire nehéz 12 db. 105 és 115 közötti számot látva rájönni, hogy alul az ott kövéren a fenti számok átlaga?
Főleg, hogy mellé is van írva?
Simán leírták, hogy mi alapján határozták meg a 109,39%-ot, kapsz 9,39%-os áremelést a nyakadba.
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Reklámblokkolók topikja
- OTP Bank topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Google Pixel topik
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- Napi 1000 -ft tól elvihető RÉSZLETFIZETÉS BANKMENTES MSI Cyborg 15 A13VE
- Kaspersky, McAfee, Norton, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- AKCIÓ! Intel Core i9 14900K 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- ÚJ- Lenovo ThinkVision T24i-10 - 24" monitor - Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged