-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz #23310336 #71391 üzenetére
Kiollóztam a lényeget a tesztből, érdemes megfigyelni, micsoda "elképesztő előnnyel" lett első a Vodafone a tesztben, mintha nem lenne halál mindegy, hogy egy 1-1000 pontos skálán a 911, a 897 vagy a 881 pontot elért szolgáltató ügyfele vagyok, mert szerintem mocskosul az (ami meg számít, hogy melóba menet meg jövet 5 percig áll a netrádió, mert nincs net, sőt, még a hívás is megszakad ennek a szakasznak bizonyos pontján, mindezt még bőőőven pest megyében):
-
asdf_
veterán
válasz dellfanboy #71593 üzenetére
Arra figyelj, hogy nem csak az előfizetésen lehet tiltva a roaming, hanem a telefon menüjében a SIM kártyán is.
-
-
asdf_
veterán
válasz prozodus #71878 üzenetére
Van aki még a 0621-est sem veszi fel (hogy hívni nem hívja, azt még esetleg értem, talán pont itt a Vodánál van rá valami rablótarifa, lebeszélhetőségbe nem számit bele, vagy valami ilyesmi, meg nincs megcsillagozva sem, hogy az -szerintük- nem belföldi pl. egy olyan díjcsomagnál, amelynél minden belföldi hálóba díjmentes a hívás)
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz nagylaci6417 #72000 üzenetére
2021.01.01. utáni vásárlás esetén:
151/2003
5. § (6) Ha az e rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.Ezt persze kiverni az eladóból érdekes lesz, mert az Apple a magyar törvények felett áll, és tökre nem a 3 évet adják, hanem úgy kezelik, mintha carepacket vettél volna hozzá, azzal viszont marhára nem jár, hogy 3 hiba után csere vagy pénzvissza.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz nagylaci6417 #72002 üzenetére
Azt mondtad másfél éves. 2021.01.01. 1 éve és 9 hónapja volt. Most akkor mikor vetted?
-
asdf_
veterán
válasz nagylaci6417 #72004 üzenetére
100e Ft. felett 2 év a kötelező jótállás, így a fentiek élnek. A Voda meg küzdjön meg az Apple-el, ahogy akar, az téged nem kell érdekeljen. Feltéve persze, ha tényleges, valós meghibásodások történtek korábban.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz RoSSo3 #72008 üzenetére
A számla kifogásolt részére a számla lejárata előtt tett panasz arra halasztó hatályú, tehát felejtsék el azt a baromságot, hogy fizesd be majd jóváírják, szépen vizsgálják ki, addig meg csak annyit fizetsz, amennyi a rendben levő része a számlának, majd pedig a helyes számla kiállítása után a maradékot. Ők cseszték el, ne márte hitelezd (értelemszerűen pár száz forintnál engedd el, mert az állítólag elkészült informatikai átállásuk rendszerében úgy lőheted esetleg
tökönlábon magad egy ilyen lépéssel, hogy csak na). -
asdf_
veterán
Na, végre van új NMHH stats, kíváncsi voltam, hogy a tavaly nyári, egyhétvégésről minimum fél évesre hízott ügyviteli rendszer cseréje című balf*szkodásnak mekkora eredménye lesz. Hát, volt. A Voda 1,5%-ot bukott, a Yeti 0,1%-ot, míg a Telekom megy nyert 1,3%-ot az ezt követő egy évben, valamint a Voda a cserét követő első negyedévben már el is bukta a második pozícióját, mert egy masszív 0,7%-os mínuszt höztek össze csupán negyed év alatt.
Ügyes volt, gratulálok mindenkinek, aki ebben részt vett
(aktív SIM-mennyiség alapján, de a forgalomalapú is hasonló)[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz fecaga21 #72626 üzenetére
Pontosan azt, amit írnak. A SIM-ed tulaja (rokon) nem lehet a a te meghatalmazottad, ha ő intézné a nevedre írást, és fordítva is, ha te intézed, akkor az általa írt meghatalmazásban te nem lehetsz a nevében eljáró fél, tehát mindenképp kell egy harmadik ember közétek, elkerülve az "önmeghatalmazásokat".
-
asdf_
veterán
válasz fecaga21 #72635 üzenetére
Itt az előzmény, ezért nem megy már egy ilyen egyszerűen, ott nem derült ki elég hamar. Most már persze kétfaktoros van.
Amúgy kártyás, vagy előfizetéses? Mert első esetben sokkal könnyebb lenne a helyzet.
Nem marad más, kétkapusan kell megoldani, rokon bemegy a legközelebbi kirendeltségre és lemond róla a javadra, ennek megtörténtével pedig bemész te, és magadra iratod.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Donki Hóte #72841 üzenetére
Kérni kell (alapesetben nem is tudják a bankszámlaszámodat, így még ha akarnák sem tudnák elutalni).
-
asdf_
veterán
válasz Donki Hóte #72901 üzenetére
Mert a jogszabály azt írja, hogy az egyenleg visszakérhető nem pedig azt, hogy vissza kell adni és különösen nem szabályozza ennek módját. Gondolom amiatt is, mert ezek nagyja kevés egyenleggel szűnik meg, 200 Ft-ot postán rózsaszín csekken elküldeni 500-ért nem különösebben buli. Adategyeztetéskor pedig a bankszámlaszámodat nem kell megadni.
-
asdf_
veterán
válasz endrúdí #72903 üzenetére
Nem nem fizeted be, hanem fizetési határidő előtt számlareklamációt nyújtasz be. Ez nyitja meg egyedül a lehetőségedet arra, hogy ne fizethesd be (de csak a kifogásolt tételt). Ha nem reklamálsz, befizetesi határidő után reklamálsz akkor be KELL fizetned, tetszik, nem tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Landsmann #72920 üzenetére
De a mobil előfizetője nem ismeretlen a szolgáltató számára
Másodjára írom: de a bankszámlaszáma igen.
És azt is, hogy visszakérni lehetőség. Visszaadni pedig nem kötelező, hanem csak akkor kell, ha kérik. Ha fejed tetejére állsz, akkor is ez a jogszabályban előírt ügymenet erre a szituációra. Meg az ÁSZF-ben is, amit a legutolsó feltöltéseddel amúgy elfogadtál.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz amdboy #73163 üzenetére
Sziasztok. Kaptam egy emailt. Ezt most úgy kell èrtelmezni, hogy a felsorolt hónapokra visszamenőleg ki kell fizetni a díjkorrekciót?
Tényleg ennyire nehéz 12 db. 105 és 115 közötti számot látva rájönni, hogy alul az ott kövéren a fenti számok átlaga? Főleg, hogy mellé is van írva?
Simán leírták, hogy mi alapján határozták meg a 109,39%-ot, kapsz 9,39%-os áremelést a nyakadba.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
A tornyok elvileg külön cégben vannak (Vantage Towers), azt nem vették meg. Bár a hír meg azt írja, hogy a technikát is, szóval kicsit ellentmondó. A rezes ktv-s szart (ami most a magas energiaárak miatt jóval több pénzt visz), azt biztos, de tornyokat, cellákat szerintem nem.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Jogos, my bad...
November elején Magyarországon is elrajtolt a Vodafone Magyarországból kivált infrastruktúra-cég, mely a Vantage Towers vállalatcsoporthoz tartozva - továbbra is a Vodafone cégcsoport részeként működve - a szolgáltató passzív mobilhálózati infrastruktúra-berendezéseinek tulajdonosa és üzemeltetője lett.
-
asdf_
veterán
Készülékcsere esetén az RCS is pár nap késéssel esik rá az előfizura, mint új sim esetén a 4G? Vagy a régi készüléken ki kell jelentkezni belőle, vagy hogy van ez?
-
-
-
asdf_
veterán
Csak nem bírtam magammal, kiszedtem a lényegtelen SIM-et, amire ráment az RCS és bekapcsoltam csak a másikkal a telefont. A Vodásra csak nem jött meg, ha az egyedül volt benne, akkor sem. Oké, SIM2 vissza, na, arról meg leesett, most már egyiken sincs
Azóta ez megy végtelen ciklusban (meg közben rájöttem, Vodától nem is lehet konfigot küldeni a készülékre, az csak a Yetinél van):VOLTE sincs amúgy (Yetinél van kapcsoló, hogy működik is, azt még nem próbáltam).
[ Szerkesztve ]
-
-
asdf_
veterán
Milyen baj történhet abból, ha nem tudnak elérni mobilon?
Nem elbúcsúzol valakitől, hanem már csak a sajnálattal közlöm hír el ér hozzád. (szándékosan sarkított extremitás, ám előfordulási esélye nem nulla)
De engem egyszer mondjuk a gondnok hívott fel, hogy lehet, hogy áztatok. Nem is tudtam, hogyGDPR ellenesen adatkezel.megvan neki a telefonszámom.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Csak egy "bill" nevű fájl érkezne, de a letöltés pillanatában a Chrome (és az Edge is) hálózati hiba miatt megszakítja a letöltést.
Mondjuk azt is egy péklapáttal verném agyon, aki kitalálta, hogy minden egyes hónapban egy bill.pdf-et lehet letölteni, és még véletlenül sem számlaszám.pdf-et. Mert az úgy használható lenne, lehetne is kezdeni vele valamit, meg ilyesmi. (és már eleve külön extra adag péklapáttal való agyonverés annak, aki kitalálta, hogy nekem BÁRMIT is csinálnom kelljen, hogy megkapjam azt a rohadás számlát (szolgáltató oldalának felkeresése, belépés, számlák menüpont, hosszú várakozás, letöltés), ahelyet, hogy AUTOMATIKUSAN megkapnám emailben). Örök hátralevő életében ezzel csessze az idejét az a kretén, aki ezt kitalálta, hogy szolgáltató weboldalakra lépeget be és töltögeti le a számláit, naponta ezer ilyen elvégzése alatt enni se kapjon, amit full automatikusan megkaphatnék és egy fűszálat sem kellene keresztbe tennem érte. Idióták...)
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Tudod vannak olyan jogi entitások, hogy cégek. Amikhez tartoznak könyvelők is, akiknek ezekkel a számlákkal dolgozniuk kell (bónuszban még könyvizsgálók is). Meg e-számla lévén mindkét oldali számlamegőrzési kötelezettség, ami ha jól rémlik, aktuális év + 5 év, azaz nekem minimum 5*12=60 havi bill.pdf-fel kell rendelkeznem minden időpillanatban, és tudnom kell róla melyik melyik. Szerinted vajon mennyit lendítene ezen, ha a pdf neve automatikusan a számlaszám lenne és nem nekem kellene egyesével átnevezgetnem? Amit ráadásul nem is tudok, mert azon a tetves számlaoldalukon a weben letöltéskor nincs ott a számlaszám, csak a lejárat meg az összeg, MEG KELL NYITNOM azt a k**va számlát, hogy megtudjam a számlaszámot majd azzal a névvel elmentenem.
Minden.
Egyes.
K***tt hónapban.
(a vodához hasonló idióta számlakiállító-cégenként egyesével, mindegyiknél)Ha szerinted ez így normális, akkor nincs egymással beszélnivalónk.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Ne haragudj, de van neked bankszámlád, tőzsdeszámlád? Annak kapcsán miben kapod a havi értesítőt? A postás karikázik a levéllel és bedobja a postaládába, vagy egy pdf-et tolnak emailben? Nem mellesleg létezik a jelszavas pdf. Kapaszkodj meg, fentiek kapcsán én pl. pont ilyeneket kapok. Ne fogjuk rá miden baromságot a GDPR-re, olyat is, aminek az égvilágon semmi köze nincs hozzá.
De ugy egyáltalán, bármilyen random szolgáltató jelszómentes pdf-ben küldi, víz, gáz, villany, telefon, internet, mind ilyen, a pénzügyi jelszavas egyedül, tehát eleve elhasal az elgondolás.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Sehol nem kapsz számlakivonatot pdf-ben
De, kapokegyik bank sem küld titkosítatlanul semmit
Épp ezt mondtam, hogy a bank titkosítva küldi. A két szép szememért, visszaolvasnál?Ja, és mondj egy szolgáltatót aki jelszómentes pdf-ben küld számlakivonatot, nekem egy sem küld, pedig fizetem a rezsit...
Kalásznettől jött épp a napokban, az MVN next is csatolt file-ként, titkosítatlan pdf-ben küldi. De a céges EON villanyszámla is plain pdf minden jelszó nélkül.Adatvédelmi incidensről akkor beszélünk, ha az Ön felelőssége alá tartozó adatok vétlenül vagy jogellenesen jogosulatlan felek birtokába kerülnek, illetve ideiglenesen elérhetetlenné válnak vagy megváltoznak.
Ha e-mailben elküldik ezeket az adatokat és jogosulatlan kézbe kerül, az bizony milliós bünti a cégnek
Igen, csak ha én megadtam egy emailcímet, hogy oda küldjék, ha oda küldik, akkor a számlaküldő cég ott rendben van. Ha miattam kerül jogosulatlan kezekbe, az az én saram, ahhoz nekik semmi közük, ha ők küldik rossz helyre, akkor persze elcseszték és jelenthetik is azonnal az adatvédelmi incidenst.És én halál lefosom, hogy mit ír az adatvédelmi ombucmanó (főleg, ha ugyanazt, amit én mondtam), nem is értem minek idézted, amikor pont azt írja, amit én korábban, hogy a bankok, tőzsdei cégek tiktosítva küldik, én két dolgot akarok:
- bill.pdf helyett számlaszám.pdf-et
- emailben automatikusan megkapniEnnek a kettőnek SEMMIBEN nem mond ellen, hogy mit mondott a tízsoros idézetedben az adatvédelmi elvtárs, senki nem gátolja meg a vodafone-t abban, hogy jelszavazza azt a nyomorult pdf-et, és automatikusan elküldje.
Kapaszkodj meg, amíg ezt az új fos rendszerüket be nem vezették, halálpontosan ez történt.
Kaptam egy számlaszám.pdf-et automatikusan emailben, ami jelszavazva volt (igaz, nem a pdf, hanem a zip file, de ez lényegtelen). Előre megyünk, nem hátra...Szerk.: Szívesen neked is
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Littoral #73630 üzenetére
A reagáló is elakadt ezen, így te már a második vagy, pedig ennél szerintem nem nehezen tudtam volna egyértelműbben írni:
Idézet:
Nem mellesleg létezik a jelszavas pdf. Kapaszkodj meg, fentiek kapcsán én pl. pont ilyeneket kapok.A fentiek kapcsán mire vonatkozik:
Ne haragudj, de van neked bankszámlád, tőzsdeszámlád?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- Diablo IV
- OLED TV topic
- Apple M2 Ultrákon futhatnak az iPhone egyes AI funkciói
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Fotók, videók mobillal
- Gaming notebook topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest