-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
astrojoe12
tag
válasz Burt1793 #27168 üzenetére
Most nagyon jó a motor karakterisztikája,. A gyári 18g helyett 16.5g van benne és sokkal jobb lett:
- Simabb az elindulás
- könnyebb vele poroszkalni dugóban
- jobban gyorsul
- 100 körül is jobban gyorsul
Csak a végsebesség lett alacsonyabb egy tizessel, de 130-140-el ugyse megyek soha. Nagyon jó vele motorozni.Ezek után nagyon kíváncsi leszek a 16g os dr.pulley-ra.
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #27176 üzenetére
Azért kocsival óvatosan a robogós tempóval... azon elöl is van rendszám.
Talán viccesen hangzik, de igaz: ahol simán szoktam 0-100-akat tesztelni, a
minap egy laza 81 km/h-s végre haladásra mondták azt, hogy ez 30K lesz...
(22 éve van B jogsim, soha nem fordult még elő ilyen... Na nem a sebesség-
túllépés, hanem az, hogy egy konvojban haladva bele a traffiba lendülettel...) -
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #27181 üzenetére
Csak a miheztartás végett, sokat járok erre, és itt ez a "norma". Nincs dugó:
senki nem megy 70-nel, a 90-100 itt átlagosnak számít: 30K... Valakinek 2x.
Motorral ez inkább egy bünti lett volna, mert nem tudta volna szemből is.Ui: annyi van, hogy 110 fölött már nem jó, mert nem jön ki a lámpa...
-
Hauptmann
addikt
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #27233 üzenetére
Én sem villamosozom hálistennek, bocs az offért. Csak érdekesnek
találtam. (Plusz az volt meglepő, hogy 3 perccel utánad jelent meg
elemzés az esetről... Azért kiderül, hogy máshoz is értenek a tagok:
szerintem ennyi beszélgetés el kell férjen a pangó baráti topikba...)Ui: valamiért az a 4 évvel ezelőtti eset jutott eszembe, ami teljesen
simán végződhetett volna hasonlóan, csak nem villamos - villamos
viszonylatban, hanem egy elé kanyarodó autót nem vesz észre, HA
a képernyőt bámulja, nyomkodja, nem figyel, és kéznél sincs a fék...
És hát anno még villamosoztam, ha lerohadt a motor. Ma már autó.
(Azért még le fogom vizsgáztatni valamikor tavasszal: meglátjuk.) -
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #27233 üzenetére
A 2028-as nem sérült ennyire. és kapott komplett orrrészt. Itt kérdéses még, hogy egyáltalán menthető-e a két villamos, mennyire sérült a középrész, meg a vázszerkezet. De állítólag esélyes, hogy a 2016 selejt/donor lesz. Meg ugye azt is mondták, hogy a belefutó villamos lehet, kissé sietett, mert garázsmenet volt.
Kíváncsi leszek, hogy a kbsz oldalán fent lesz majd az anyag a vizsgálat lezárását követően.
Állítólag vannak kísérletek radaros követőre, néhány villamoson fent is van.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
-
astrojoe12
tag
válasz Burt1793 #27314 üzenetére
Azt hiszem lejött a konklúzió, köszi mindnekinek! Veszek kukacot és egy kis lábpumpát, ülés alatt elfér.
A madison kerekét elvileg hamar fel lehet fújni lábpumpával, nem sok levegő kell bele. Hát igen, a kukac előfurásához kézzel jól neki kell feszülni és a benyomásnál is rá kell nehezedni kicsit, jobb ha fogja valaki a motort közben, nehgy felboruljon, vagy leugorjon a sztenderről."az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
yodamastah
őstag
válasz Burt1793 #27378 üzenetére
Dehogynem. A kopó lamellákat elég lett volna cserélni. De az árajánlatban mindent cserére írtak ki, ami a kuplungon belül cserélhető(görgők, távtartó rugók, kuplungrugók, lamellák, kinyomólemez... minden). Felb*szódtam ezen és inkább elhoztam a motort, megcsináltuk haverral.
Német tmax forumban mindenki EBC-re cserél, mert jobban bírja a strapát mint a gyári. Úgyhogy egy komplett EBC szett lett. Ami még így is majdnem fele annyiba került, mint ha a gyáriból csak a kopókat vettük volna.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Burt1793 #27463 üzenetére
Az Xmax közepes méretű robogó, nem egy lábkinyújtós kanapé. Tmaxon sokkal több hely van. Ennek ellenére nekem a tmax kényelmetlenebb hosszú távon (100km+). Görnyedősebb az kormány pozíció miatt. A Forza 350-en nincs nagyobb lábtér?
250esbe raktam drpulley görgőket, szépet javult a gyorsulás 100-ra (13.1ről 11.9-re). Jobb volt így városban. Végsebesség nem nagyon változott. Olcsó tuning ahhoz képest hogy mennyit hoz.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Burt1793 #27468 üzenetére
a rugózása inkább buta, mint kemény, sztem. vagy keményen buta. ez sztem a legrosszabb kombináció. nyilván vannak fokozatok, és nem szar az xmax, de picit jobban dolgozna a futómű, sokkal jobb gép lenne.
próbálj ki egy 350 hondát.
adv feszes, de nem bután kemény.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest