-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #13526 üzenetére
Nagyobb gyorsulás = nagyobb terhelés, szóval az egész hajtást jobban igénybe veszi a dolog szerintem. Hosszú távon nem biztos, hogy megéri, de ezt lehetetlen előre megmondani, ha nincs bajod a gyorsulással, szerintem nem érdemes piszkálni, ha meg van, akkor nincs miről beszélni.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #13526 üzenetére
A szíjat tudják koptatni végsebességen, ha ki van centizve a dekli mérete,
mert nagyobb áttételt ad, a nagyobb kiemelés miatt. Cserébe nagyobb ez
a végsebesség is! Csak az nem életbiztosítás, ha belenyomja a deklibe.
Ebben az esetben szükség lehet némi hézagolásra a két tárcsa közé: van
robogó, ahol gyárilag is van ilyen. (Kivettem: csökkentette a fogyasztást.)Ha betartod a Dr. Pulley ajánlását, robbanékonyabb lesz a motor, és nő a
végsebessége is, cserébe nagyobb fogyasztás + nagyobb kopás várható.
Ha nem tartod be az ajánlást, és csak picivel könnyebbet veszel, mint én
tettem elsőre, kevesebb plusz erőt (gyorsulást) ad, cserébe nem növeli a
fogyasztást, végsebességen viszont lehet gond a szíjjal, hézagoló nélkül.Ha ugyanolyan súlyút veszel, mint a gyári, csökkenti a fogyasztást, főleg
nagyobb tempónál (kisebb fordulatszám!), de a gyorsulásod nem javul...
Ha nehezebbet veszel, egy lusta döggé válik a motorod. Nem ajánlott.Nekem 17 gr volt a gyári súly (8 görgős varió), 16 gr Dr. Pulley egész jól
teljesitett, a szíjjal sem volt baj... Cseréltem Multivarra, amiben 15 gr-os
a gyári (Malossi!) súly, s eleve nagyobb áttételt tud valamivel a gyárinál.
Na, ebbe már gondot okozott a 16 gr Pulley végsebességen (150 körül):
most a 15 gr Malossi van benne, ezzel jól gyorsul, de a végsebesség f.s,
130 fölé nem is húzattam, mert feleslegesen pörög 7500 fölé. (Mondjuk
régen pörgettem 8300-on gyári hajtással, de azóta tudom nem éri meg.)Hétfőn jön elvileg a 14 gr Dr. Pulley, arra nagyon kíváncsi leszek.
Ha esetleg túl könnyű lenne, még mindig játszhatok: 4×14 + 4×16=8×15Burt: nem biztos az. Próbáld meg a dízel autódat berakni 5-be 50-nél, és
lepadlózni. Elég szar lesz a gyorsulás, viszont attól még nagy a terhelés,
ez konkrétan motorgyilkos dolog: alacsony fordulaton pl. az olajnyomás
sem a legmagasabb. Ott kell használni a motort, ahol nem szenved.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen