-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz szentkuti11 #14030 üzenetére
Nem vagy egyedül, én is a gyári állapotot szeretem tuning nélkül
-
DigitXT
félisten
válasz szentkuti11 #14030 üzenetére
Egy kicsit árnyalnám a képet: a gyári dob nekem pl. zörgött, szóval valóban
volt egy karaktere (mint egy kehes Trabant?!), de nekem nem volt kellemes.
Jó gyári dobom sose volt, így nem tudom milyen hangja lenne. De a 4Road
kegyetlen karakteressé teszi a gépet, aztán hogy ez vkinek nem tetszik...Multivar fölött nem kéne pálcát törni, amíg egy beteg motorban próbáltad.
Ugyanez igaz a finom(abb) reakciókra, torpanásra (és minden motorikusra):
nyilván tudod, hogy az ex-Majámban már egy utángyártott hengerszett van,
egy tökmás motorról származó karbival, amit elvileg mai napig nem sikerült
tökéletesre belőni: legalább nem eszik sokat, de bevallottan sz.rabbul megy.
Ezt egy gyári motorhoz hasonlítani nem fair. Nekem volt összehasonlítási
alapom a gyári varió és a Multivar közt: ég és föld volt maga kategóriájában.Öreg Maján a teleszkópok felújítást még nem láttak, nem csoda ha kemény.
Van bennük km rendesen. És ebből ugye rengeteg Bp-en, kátyús utakon.
Szerintem erre az összehasonlítós dologra térjünk vissza 2 év múlva, mikor
huszi beleteker az új gépbe is 20000 km-t Bp-en mennyire romlik az állapot.Annyi bizonyos, hogy az ezüst Maja vételkor is lepukkant volt, s nem kevés
pénz volt, mire használható állapotba került, és nem mindenre költöttem.
Pl. letört idom fel van csavarozva és kész. (Műanyaghegesztőnél nem járt.)
Szóval az fél siker, ha a sötét így friss import állapotban is már/még egyben
van, de azért majd nézzünk rá az állapotára 2 év (cihopata?) hajtás után.kcsa: én mondjuk a saját ízlésemre kialakított ("tuningolt") motort szeretem.
Meg az is, aki pl. fogyasztáscsökkenésre hajt. Tuningolja a hajtást.
Szerintem örülj neki, ha egy gyári motor Neked tökéletes. Mondjuk azt nem
tudom, miért vettél a Kymcoba anno Malossi kuplungot, ha a gyári a tuti.
Szerk: vagy miért mondod, hogy a Dr. Pulley görgőkkel jobb volt a motorod.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest