-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
astrojoe12
tag
válasz Micsurin #27637 üzenetére
Sok weboldal árulja ezeket a kamu telókat. A kínai legalább oda írja, hogy a gáztartály csak díszitő elem... A ledes égőket áruló webshopok is durván hazudnak, tele vannak kamu fényképekkel a vetítési képről, kamu vásárlói véleményekkel. Nem csoda, hogy egyre több autós jár nappal is vakító lámpával.
Csaló weboldal a lightinthebox.com, és a motea.com is. Biztos van még pár ilyen, de egyik sem szerepel a kamu webshopok listáján!"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
kcsa
veterán
válasz Micsurin #27790 üzenetére
Ezt a történetet én is benyaltam anno Peugeot Satelis 250-el, a megoldás az volt, hogy az injektorfejet el kellett forgatni 45 fokkal, így már nem érhetett hozzá a csomagtér nem együttmozgó elemével, így nem törhetett el többet. Ilyesmi trükk itt nem játszik? Nem ismerem a Beverly kialakítását.
szerk.: külön vicces, hogy ennyi év után pont múlt pénteken meséltem egyik kollégának hogy hogy jártam azzal, aztán most újra téma lesz itt is
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz Micsurin #28108 üzenetére
Meg kéne mérni a pontos feszültséget ill. esést indítózáskor,
esetleg a csúcs áramfelvételt, abból már lehet következtetni.Szerk: mindenkinek köszönöm a jókívánságokat! Nekem is
szerelem volt a motorozás, ám le tudok mondani róla, hiszen
már megtettem pár évvel ezelőtt: egy nagy hibát követtem el,
hogy a rollert kezdtem motor pótlékká varázsolni... (Kár érte.)Huszi viccelt anno a lifepo4 cella láttán, hogy esetleg készül
Magyarország első elektromos Madisonja, de nem, pedig az
ötlet tetszik! Csak nem fogok lengőkart gyártani, hogy aztán
amiatt esek pofára: mégegyszer nem, ahogy a mondás tartja.[ Szerkesztve ]
-
astrojoe12
tag
válasz Micsurin #28108 üzenetére
Ahogy Digit mondja. Meg az önindító testpontja szokott oxidálódni, az még könnyen ellenőrizhető. Érdemes a csavart/anyát fellazítani, befújni kontaktsprével és újra meghúzni, még akkor is, ha kívülről rozsda mentesnek tűnik.
Kéne ólcsó Lidls lakatfogóval indító áramot mérni. Ha alacsony, akkor a vezetékeket és csatlakozókat átnézni, megcsiszolni, stb... Ha normál/magas az indító áram és mégse forgat rendesen, akkor a generátor rosszalkodik(szénkefe lehet tiszta por, olaj, letapadt, csapágyas, stb, vagy a kommutátor kopott...stb), esetleg a dekompresszor van leragadva, de az nagyon ritka. Nekem mondjuk már volt ilyen is, mert eltört a visszatérítő rugója.
Ha a bendix nem húz be, akkor lehet hogy hallod forog az önindító, de nem forgatja a főtengelyt. Bár van olyan motor, ahol nem indít, amíg a bendix nem húz be, mert a bendix zárja az indító tekercset. Na ez a kis rézlapocska is be szokott égni, de szerintem ritka hibaforrás ez is.
[ Szerkesztve ]
"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #28132 üzenetére
Egyre jobb, kiszedtük kitakarítottuk... motor beindul önindító nem akar leállni.
Szerintem ezt túl is tárgyaltuk.
Valami ajánlott önindító van utángyártottban Beverly500-hoz? Vagy csak a gyári?The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
válasz Micsurin #28144 üzenetére
Vadi új relé hasznos, csak kérdés, hogy az áramkör hol (nem) szakad meg?
Mondjuk ha az önindító gombja a kormányon szar, az is okozhatja ezt.Szerk: lehet több relé is a rendszerben! De az igazi önindító relé nem "fent"
van, hanem valahol lent, mármint minél közelebb az akkuhoz, önindítóhoz.
(Hiszen végeredményben rövidre kell zárnia az indítómotort az akkuval.)Szerk2: érdemes a gyári kapcsolási rajzot végig nyálazni, mi lehet a rossz.
(Ha nem indítható, akkor egy csomó minden, ha beragad, talán a gomb és
vagy a hozzá tartozó kis áramú relé, tehát nem a böszme indító relé.)[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #28132 üzenetére
Ebbe nincs bendix. Ugyan olyan szabadon futos mint az olajos kuplungos kialakitasok.
A szabadon futo ha elkopik megcsuszik. Porpg az indito motor de vagy nem hajtja a fotengelyt, vagy csokken a meghajtott fordulat.
De ehhez tobb info kellene.Ha az aalapjarat ingadozik, akkor ECU gyanus. Azt lehet tisztitani, de lehet rosszab lesz, lehet jobb.
Testpontot, es testvezeteket erdemes atnezni.Latom, tovabb haladt az ugy.
Egy ECU TPS reset esetleg?Az a gumi mit keres rajta? .
Egyebkent a Michleint is le lehet fektetni. cimbib is lerakta vele.
A digitalis fekkel nem is kellett megeroltetni magat.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs