Új hozzászólás Aktív témák

  • tomp

    félisten

    Nos hát nálam megmutatta a help center, hogy milyen! Bárcsak ilyen lenne minden szolgáltató! Netflix segítségnyújtása még a Google reakcióját(10perc) is felülmúlta.
    Újra előfizettem miután láttam, hogy elkezdtek megjelenni a magyar tartalmak. Új kártyával más email címmel. Rendben elindult a 30napos ingyenes időszak. 10perc elteltével viszont jött az sms, hogy a Netflix.com megterhelte a számlámat. Rá 1percel még egy sms. A Netflix NL is megterhelte. Azaz az eredetileg ingyenes hónapból 2x levont hónap lett. Chatelés megkezdésétől számolva 5perc elteltével már vissza is utalták a 2. havidíjat. Az első összeget viszont nem lehetett azonnal törölni mert akkor a hónap lezárul és vége.
    Ha a próba hónapon belül lemondom akkor fogja a rendszer visszautalni a pénzt. Ha nem akkor Michael elmondása szerint azonnal szóljak és visszaküldik. Ha megtartom akkor a már fizetős hónapra nem fogja levonni a rendszer az összeget mert már levonta. :C

Új hozzászólás Aktív témák