Új hozzászólás Aktív témák

  • l.skywalker

    félisten

    válasz hombre[EU] #95 üzenetére

    + (#98) ProEvoFan

    Ezért írom le úton útfélen, hogy teljesen máshogy vagyok bekötve. Számomra a legjobb játékok, amiket életem során rajongással játszottam újra és újra, sosem a kifinomult fotórealisztikus grafikáról és a Salamon tökéről visszaverődő fényről szóltak. Szeretem a szépen megalkotott játékokat, nem rosszak, de nekem olyannyira nincs bajom a gyenge minőséggel, hogy észre sem veszem. De pl. egy részletes kidolgozás mellett jobban láthatóak lesznek számomra a hibák, pontatlanságok. Ott van az Assassin's Creed Origins. Sok fotót csináltam játékon belül és míg az Origins-ban ez nem tűnt fel, addig ebben minden alkalommal, amikor a főhőssel valamilyen felületen állok, támaszkodok, kapaszkodok és fotó módra váltok, körbeforgatásnál látszik, hogy pl. a keze vagy a lába és a felület között van egy hézag, mintha a levegőt fogná, a levegőben állna. De ez csak az én tapasztalatom/megélésem. Egy baromi jó játék, ha jó, lehet bármilyen grafikája, lásd. Portal mondjuk, de jöhet bármilyen áll-leejtős grafikával, ha nincs benne tartalom, lásd: Anthem.

    Én ezért hangsúlyozom mindig, hogy minket, játékosokat sosem a platform köt össze, hanem mindig egy-egy játék. Sok ismerősöm van, akinek van PS-e, de sosem játszanak együtt, ellenben sok játékossal jókat tudtam beszélgetni olyan játékokról, amit valaki másik platformon játszott mint én. A Halo-nak is meglesz az új közönsége, ahogy a Bugsnax-nek is.

    Az megint más, hogy az MS mit akart reprezentálni és mit sikerült, de én végignéztem és konstatáltam, hogy fényesebb lett a Jackal-ok pajzsa és a testpajzsok színe is :D

    Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

Új hozzászólás Aktív témák