Új hozzászólás Aktív témák
-
-
őstag
Nem kifejezetten szeretnék felülni a szakszervezeti vonatra, de a cégen belüli balhék miatt jelenleg a legjobb dolog ami az AB -val történhet az a felvásárlás. Ezt már korábban is mondtam, mielőtt ez téma lett. Önállóan akkor is elég ingatag a sorsa, ha van a kezükben sikeres franchise.
Azt meg évek óta mondogatják a CoD -ra, hogy unalmas. Többek között, mert pont ezeket kapja a Fifa is. Aztán nem úgy tűnik, hogy beesne a sorozat a süllyesztőbe.
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Bad Pritt
nagyúr
Ugyan, én bevallom, hogy benyaltam a propagandát 2020-ban, elhittem az Amerikai Álmot, hogy itten Kánaán lesz és havi egy ezresért ömleni fognak az Xbox exkluzívok is és főleg azért hittem el, mert a Microsoft aljas módon kiejtette a Perfect Dark meg a Fable nevét jó előre. Nem azt mondom amúgy, hogy panaszkodni kéne, voltak jó játékok az XGS-től az elmúlt két évben, legutóbb kifejezetten jól szórakoztam a Pentimenttel is, élvezettel égettem el a valószínűleg eretnekeket, de azért na...
Amúgy amire nagyon kíváncsi lennék, hogy az idei év eddigi pár hónapja miként alakulhatott, Xbox fronton elég erős kezdést kaptunk főleg a Hi-Fi Rush, Atomic Heart meg Wo Long révén, meg ahogy láttam meglepően sokan másztak rá az AoEII-re is konzolon.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
F-ECT$
titán
Azért hullámvölgy jöhet. Egy időben pl elképzelni se tudtam volna, hogy ne legyen következő C&C vagy WC / SC játék, aztán nézd meg mi van most. Ok, egy lövölde mindig jobban érdekli az embereket, mint egy RTS, de azért arra is rá lehet unni, főleg ha jön 1-2 gyengébb év ÉS van helyette valami más hypeolt game.
Dive ever, work never.
-
Wesder
félisten
válasz Bad Pritt #8356 üzenetére
Most ahogy néztem a március-t eddig 4 Day1 játék jön Pass-ba.
Nagyon próbálja az MS ellensúlyozni a 1stparty-k hiányát, de talán majd most vègre beindulnak ők is. (jobb kèsöbb, mint soha)A Sonytól is elvárnám ha mást nem, azèrt 3 havonta valami nagyobbat Day1 berakhatnának.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
hombre[EU]
veterán
-
őstag
FPS játékok már vagy 30 éve az egyik legsikeresebb videojáték műfaj. Függetlenül attól, hogy online vagy offline.
RTS szerintem sokkal speciálisabb műfaj ahhoz képest. Ráadásul nem mindenki akar már pepecselni a városát nézegetve. Teljesen átalakultak azóta a játékok és a játékosok is. Ehhez szerintem egy FPS meg mindig ezerszer jobban igazodik, mint bármi más.
EA -t is már ezer éve szidják a játékosok. Nincs fejlődés, unalmas...stb. A valóság pedig az, hogy a 90 -es évek óta meghatározó sorozata a Fifa a játékiparnak. Úgy, hogy minden évben van új megjelenés. Az tartja életben, hogy a világ egyik legnépszerűbb sportja.
Szerk.:
Egyébként nálam mindig top stílus volt az RTS, de sosem gondoltam örökzöldnek.Meg amúgy azt mondják, hogy az RTS nem tűnt el, csak átalakult. Lásd. MOBA.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Wesder
félisten
válasz hombre[EU] #8359 üzenetére
Igen, csak akkor se Covid se háború nem volt.
Illetve az is tökre nyílvánvaló volt hogy a Motorsporton kívül egyik játékból sem volt több kész a bemutatott traileren kívül.
[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz hombre[EU] #8359 üzenetére
Kedvencem az Obsidian Outer Worlds 2 trailere, nem lehet egyszerűen nem Microsofttal szembeni fricskaként felfogni. Kiadó mindenképp akart egy látványos trailer a pitch fázisban lévő játékből, hát tessék, megkapták.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
őstag
válasz Bad Pritt #8364 üzenetére
COVID alatt azért rengeteg játék csúszott, és még a Sony -nál is voltak gondok megjelenéskor. GT7 -nek sem ártott volna szerintem még 1 év, de lehet inkább 2.
2020 óta a videojáték ipar legfontosabb hírei a csúszások és a fostalicska minőségű megjelenések voltak. Néhány címtől eltekinvte.
Szóval oké, voltak jó játékok és jó megjelenések is, de azért a tavalyi év is ritka szar volt. Nálam akkor esett vissza a nagy konzolos lendület, és azt is inkább a korábbi címek tartották életben.
Szerk.:
Nem tudom más hogy van vele, de én 2019 vagy 2020 óta nem sok olyan játékot tudok említeni, ami kiemelkedő volt...de lehet velem van a gond. Nem érzem úgy, hogy ezek lennének a videojáték szegmens legjobb évei.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Bad Pritt
nagyúr
De a Microsoftnál nem csúsznak, hanem nem jelennek meg a játékok. Bejelentik 2020-ban, aztán majd jön. Amit nem jelentenek be, az bezzeg egyből vagy szinte egyből megjelenik.
Mennyire kiemelkedő kell? 2021-es a Psychonauts 2, Death's Door, Inscryption, It Takes Two, Metroid Dread. Tavaly meg elég volt az Elden Ring meg a Ragnarök, hogy az embereknek be ne álljon a szája.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
hombre[EU]
veterán
de ezeknek a nagyrészére,ma 2023 márciusában, még target dátum sincs, érted mi a gond? és akkor dobjunk még rá Hellbladet,meg Outer Worldsöt,meg Perfect Darkot + kitudja mi van még bejelentve...aztán ha nem vesznek bethesdát akkor már másfél éve csak vegetál az xgs.
legalább úgy tūnik tanultak,mert a tavalyi eventen két lábbal álltak a földön és nem akartak nagyot mondani.
de visszanézve én is úgy érzem,hogy átvertek. tök felesleges volt xboxot vennem 2 év passzel.Life, Uh, Finds A Way
-
őstag
válasz Bad Pritt #8368 üzenetére
Mondjuk nem konkrétan olyan játékokra gondoltam, aminek kb. 2-3 alkalommal nekiülök és vége. Metroid nekem amúgy az egyik kedvenc sorozatom. Tehát nálam a Dread is az év egyik legjobb játéka volt.
Nem mondom, szeretem a fentieknél rövidebb egy-két órás játékokat is. Sőt, sokszor többre értékelem a 200 órás, b***uk tele a térképet végtelenségig ismétlődő feladatokkal típusú játékoknál.
Nekem például az a bajom, hogy nem készülnek tartalmas, innovatív játékok. Nálam 2019 vagy 2020 -as megjelenés után nem sok olyan játék volt, amiért érdemes lenne hosszú órákra bekapcsolni a gépet. Az elmúlt 1 évben már alig játszottam, és előtte is nagyjából a korábbi megjelenésekkel.
Meg amúgy nekem már konkrétan viszket a hátam ettől a sok remastered, remake játéktól.
A hozzászólásom felét inkább kitöröltem, mert lehet sok mindenkinek nem tetszene a véleményem, akik elvakultan állnak egyik vagy másik konzolos céghez vagy játékhoz. Úgyhogy azt inkább megtartom magamnak. Nincs kedvem meg kapacitásom sem hitvitákba belemenni.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
őstag
válasz hombre[EU] #8369 üzenetére
+ Bad Pritt:
Igen, ezt én is vágom és látom is. Egy szóval sem mondanám, hogy rendben vannak a dolgok a Microsoft -nál. Mert fogalmuk sincs merre vannak arccal.Ezek nekik nagyon kellenének, mert jelenleg nem biztos még az sem, hogy saját magukat le tudják győzni. Vagyis az előző One generációt. Mindezt úgy, hogy egyébként sokkal több lét tettek ebbe az iparágba, mint a korábbi konzolnál.
Szerk.:
Tehát itt lényegesen az One sikeressége (/sikertelensége) fölé kellene szárnyalni. Ahhoz meg kellene minőségi exkluzív játék is. Mert bár a multiplatform játékokban van az igazi lé, de amikor a júzer ott áll a polc előtt úgyis az lesz az egyik döntő tényező, hogy mi az, amit a másikon nem tudok játszani.Ebben meg jelenleg sokkal jobb a Sony.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
opr
veterán
válasz hombre[EU] #8354 üzenetére
Igen, konzolvilag apple-je tovabbra is kivalo analogia rajuk. Valamit nagyon jol csinalnak.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
őstag
Én HFW -vel kezdtem, aztán mivel marhára untam a folyamatos utalgatásokat az előző részre, így inkább átmentem a HZD -re. Utána már kissé untam magam a HFW -ben...
Nem mondom hogy rossz játék, mert nekem is tetszik, de azért nem az a kategória, amire érdemes azonnal rárobbanni.
Nem tudom milyen eladásokat csinált, de biztos jót tett neki, hogy már megjelenés után több országban szét alciózták. Meg kb. PS5 bundle függő játék lett.
Egyébként én nem az a fajta ember vagyok, aki nyíltan elkezd szarozni játékokat. Mert például GTA5 -ért sem adnék egy fillért sem, de nem lehet szar, ha ennyi embert megmozgat. Meg aztán elismerem a jót akkor is, ha nem az én stílusom. Pl. Elden Ring.
Szerk.:
Azt viszont gáznak tartom, ha annak örülünk, hogy 10-20+ éves játékokat foltozgatnak újra. Akkor is, ha amúgy remek játék. Meg kb. olyanok a folytatások, ami kb. DLC -nek is elmenne. Akkor is, ha amúgy jó.Persze ezeket el lehet adni újra teljes áron, meg fel lehet nyalni az egekbe metacritic -en.
Szerk.2.:
Amúgy számomra az elmúlt évek után nagyobb alkotásokat telintve sokkal jobbnak tűnik a 2023 -as év. Akkor is, ha amúgy lesz ami átcsúszik 2024 -re.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
őstag
RDR2 is egy nagyon jó példa arra, hogy elismerem ami jó.
Az elején, néhány óráig nagyon élveztem a játékot. Aztán egyszerűen nem ment...sokszor megpróbáltam szeretni, de halálosan untam magam. Viszont látványos, szép játék és látszik, hogy nagyon sok munka van mögötte. Tényleg értéket képvisel úgy is, hogy nagyon nem tudtam magamévá tenni.
Másik irányból nézve meg ott van a Ghost of Tsushima. Többen is tudják, hogy nekem baromira tetszik és igazi TOP játéknak tartom. Viszont mellette azt is elismerem, hogy valaki lehet szét unja az agyát játék közben. Mert amúgy nincs semmi extra a játékmenetben.
Van viszont baromi jó sztori és hangulat, amit még kerekebbé tesz a DLC is. Ez vagy bejön valakinek vagy nem. Azt viszont vitathatatlan ténynek tartom, hogy amit ott műveltek a látvánnyal, azt nem gyártósoron ücsörgő munkások csináltak, hanem igazi művészek alkották. Amit akkor is elismernék, ha maga a játék nem jönne be.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Moby
addikt
Az alapjáték ment végig, ha a GOW jött volna ki előbb, az ment volna végig, és a másik nem. Nem a címről szólt, hanem arról, hogy ott még év elején volt türelmem végigvinni azt, ami nem tetszett. A kettő között másfél év szenvedéssel végére értem a szopókember miles moralesnek, aztán az év végére, mire jött a gow, elegem is lett ezekből a szolgalelkű komfortfolytatásokból. a HFW sem azért ment végig (az alapjáték), mert rövidebb lett volna, vagy jobb lett volna. Egyszerűen mázlija volt az időponttal
-
F-ECT$
titán
Ez ("mázlija volt az időponttal") egyébként kicsiben és nagyban is rohadt sokat számít. Nem hiába játszanak a megjelenéssel a filmek és játékok esetén is. De egyéni szinten is fontos, hogy mikor talál meg egy játék, ha épp herótod van az OW-től, akkor egy év játéka OW-t is érezhetsz rossznak, unalmasnak.
Hallgatni kell a belső hangra és csak akkor kipróbálni valamit, ha te is szeretnéd, és nem csak azért kezdenél bele, mert épp nagyon pörög a neten.Dive ever, work never.
-
_drk
őstag
Azért a Ragnarök teljesen más liga!
Attól hogy neked nem tetszik ez a nagyon sztori orientált full mocap-es design, Én nem tudok a God of War-hoz hasonlót se mondani. Maximum a Last of Us hasonló minőségű.
A folytatás meg kell ha egyszer nem ért véget a sztori, így is csak 2 rész lett a 3 helyett.Na a Horizonnal vannak bajok jócskán. Ennyire gyerekes, cringe izét régen éltem át.
#8385 F-ECT$
Én most pont a HFW-vel vagyok így, hogy el kell tenni unalmasabb időkre, mert jelenleg nem adja.[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
Én nem látom ezt a más ligát. Ma már minden játék rohadtszép, full mocap izé, hozzáteszem éppen ettől egy fikarcnyival se letttek jobbak a játékok. Ezzel 2008-2010 környékén ki lehett tűnni, mert akkor ez nagy dolog volt, 15 évvel később már nem az. Persze minőségi, de már régen nem arról van szó, hogy az étvezetők minősége határozza meg a játékot (meg a sztorit sem). Én már nagyon nem ezt várnám a jó játékoktól, hanem jó gameplayt. Ami persze meg volt a GOW 2018-ban is, de hogy 50-60 óra után megint ugyanazokat az odin hollóit kergessem...meh.
Ma a kreativitás a renderelt filmek elkészítését jelenti. Ezt méricskéli a mainstream gaming, mert már csak ezt lehet. Legalábbis van egy kör, ahol ezek a "ligák". Meg van az a liga, ahol ez a gow egy szolgalelkű, unott folytatás nulla gémingfejlesztéssel. Ami nem azért ilyen, mert ne lenne többre spiritusz, hanem azért, mert ez éri meg üzletileg, és ezért jobban reszketnek a vásárolók. Én sajnos nem tartozom ebbe a körbe, ezért sem vagyok már a vásárlójuk.
Engem teljesen lehoztak a szerről pár év alatt ezekkel. Ezek a dicső, fejlesztő, kísérletező, kockázatvállaló múltjukból fognak megélni a következő 1-2 évtizedben, mindet fillérre kiszámolva exceleken.[ Szerkesztve ]
-
F-ECT$
titán
Hát nem tudom. Szerintem a Ragnarök és a HFW nem egy liga. Ez utóbbi sokkal gyengébb sztoriban, dialógusokban, mimikában, játékmenetben. Pedig már a HFW is AAA, de a Ragnarök tényleg egy más szint.
Az meg, hogy szolgalelkű folytatás-e: a GoW 3 és a GoW 2018 között elég nagy volt az ugrás. Itt pedig a 2018-as sztori folytatásáról volt szó, szóval nem is indokolt, hogy itt is ekkorát kellet volna változtatni. És egyébként az alap játékmenet ugyanaz, de az új fegyverrel azért jött be elég sok újdonság is szerintem. (Régebben se volt olyan oltári nagy különbség egy Doom 1 és Doom 2 között pl, de mondhatnám a C&C és Red Alertet is.)Ha meg kísérletező játékokat keresel, arra ott az indie szekció
Dive ever, work never.
-
_drk
őstag
A 18as GoW rohadt sikeres lett. A ragnarök egy sima folytatás abból a szempontból hogy csak második rész így nem kellett megújulnia, de nem is kellett neki.
A sztorit vitték tovább ami elég nagy szabású és ilyen köntösben sokat nem is láthatunk rendes AAA minőségben.De így is sok minden változott és fejlődött. A harc sokkal fluidabb lett, új fegyver,fejlesztéseket át dolgozták, vannak új képességek, Atreussal is lehetett menni, új világok amik teljesen mások mint az előzőek.
Bár én GoW-val elfogult vagyok mert egyik kedvenc játékom lett.
A HFW már inkább elbukott de az is csak egy második rész, van előre lépés de ott már kevésnek érzem, de inkább az OW rengeteg miatt. -
_drk
őstag
A másik nagy érdeme a 2 játéknak hogy prevgenre is milyen szépen jelent meg!
De Amiről nem is beszélünk:
[link] Hogwarts csak májusban jön prevgenre.
2 év után lassan elkéne hagyni már ezt. Csak kínlódnak. -
Bocs, hogy ide linkelem be, nincs topikja, és elvileg jön majd konzolokra.
The Finals Gameplay and Impressions...Ez a játék érdekesnek tűnik még mindig számomra. Ez hozhat egy komoly frissítést a multiplayer játékok világába. Nem hiszem, hogy Fortnite szintű siker lesz, mert azért bonyolultnak tűnik ahhoz képest. De én bízok benne. Bárcsak kapnék beta invet. (Bár a PC-m valószínűleg gyenge hozzá.)
Mikor láttunk utoljára ilyen mértékű rombolhatóságot?! omg!Seagull gameplay: [link] (Ő profi Overwatch-os volt?, nem tudom még az e)
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Moby
addikt
Tehát ha valami a második (negyedik, tizedik, stb) akkor nem kell megújulnia?
Hát ezt a fifák, codok, AC-k nagyon jól tudják. Mostmár a sony is tudja. A többi sem azért csinálja, mert ne tudná másképp, hanem azért mert nincs rá igény. Itt sem. Erről beszéltem eddig. Talmi mainstream sh*t, minimálefforttal. -
_drk
őstag
Sztori driven játékoknál nem is kell nagyon megújulni, vinni kell tovább és kész.
Amikről beszélsz azok már nagyon sokadik folytatások újra és újra. Sokszor a sztori nem is számít. Azért egy GoW vagy TLoU-nál a sztori az egyik leglényegesebb ami halad is előre.
A folytatásoknak direkt az lenne lényege, hogy valami már egyszer bevált, kajálják a népek akkor abból kell még több. Ha sokat újítasz meg pont elveszti az értelmét és lehet megváltoztatod ami jó volt.
Vagy az emberek nem is akarják egyáltalán. A sokadik AC után is sokaknak nem tetszett a megújulás.
Persze akkor is lehet és kéne is újításokat beletenni, új szereplők, mechanizmusok amik általában meg is történnek.
Én második résznél ha az első nagyon jó volt, Én nem érzek rókabőrt.
Viszont a felsoroltak pont, hogy rókabőr, sokszor semmi megújulással![ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
Csak technikai oldalról: nagyon blokkosnak tűnik az a rombolhatóság. Mindjárt az elején a középső szintet akarja berobbantani, de a legfelsőt bontja, mert oda adja ki a matek (utána ki is szedi c4-el a középsőt). Persze ez is óriási előrelépés az eddigiekhez képest, de van még hova fejlődni
-
ImACeltic
őstag
Szerintem a Forbidden West kb mindenben jobb lett a Zero Dawn-nál. Hiába crossgen, a PS5-ös verzió az generációs ugrás a PS4-es Zero Dawn-hoz képest. Egyedül a sztori szerintem ami érdekesebb az elődben, mivel ott ismerjük meg ezt a nagyon egyedi világot.
A Ragnaröknek nehezebb dolga volt ebből a szempontból mert a 2018-as minden szempontból kibaszott magasra rakta a lécet, de szerintem sikerült megugrani, vagy kicsit fölé vagy ugyanoda, ami egy elsősorban ugyanazt a generációt megcélzó játéknál szerintem elég.
Moby
Ugyanazt a generációt célzó folytatások esetében szerintem nem gáz ha nincsenek egetrengető változtatások, főleg, hogy ha az alap elég jól sikerült. Mind a Ragnarök, mind a Forbidden West egy nagyon korrekt folytatás, főleg az utóbbi, ha a javulás mértékét nézzük.Én a Jedi Survivor-től várok nagyon nagy javulást, mert hiába nagyon jó alapon volt a Jedi Fallen Order, eléggé rough around the edges. Továbbá szerintem a Spider-Man 2 lesz az, ami végre megmutatja, hogy mit tud a PS5 a realisztikus grafikát és minden mást illetően.
Gamer(PS5, PC), sport fan.
-
Moby
addikt
válasz ImACeltic #8396 üzenetére
A HFW szerintem különösen gyenge folytatás lett, mert a grafikán kívül nem fejlődött semmiben, holott a gameplay volt az elsőnek is a leggyeengébb része, 1 játékra sem volt az elegendő, azt gondolták elég lesz mégegyre. Nyilván ez lehetetlen volt. Egy szép és középszerű játék mindkét része, amiből az első rész storyja még jónak mondható, ami a másodikban ilyen cartoon network szintű gyagyaságba fordult át.
A GOW játékmenete rohadtjó volt az első részben, a másodikban sem lett rosszabb, a személyes tragédiája, hogy akkorát akartak durrantani 2018-ban, hogy nem maradt több puskapor, a sztorit előtték az első végén, hozzátenni semmit nem sikerült, az egész folytatás egy hosszúra nyúlt, kvázi felesleges DLC. És akkor még itt vannak az olyan teljes hülyeségek, mint a fában mászkálás, amiket ráerőltetnek a Ps5 tulajokra, konkrétan az egész struktúrát a technika határozza meg, dehát állítólag ez is előny, hogy ki van szolgálva egy 10 éves platform. Hát ez valóban óriási előny így a harmadik évében a jelen generációnak.[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
De nem is ez a fő bajom nekem, mert láthatóan ennek is van jó nagy piaca, hanem az, hogy csak ilyen készül. Nincs egyetlen stúdiójuk sem mára, aki nem ezt a vonalat követné. Ezt nyomják agyalapig, és aki erre nem kíváncsi, az menjen máshova. Én vettem az üzenetet, és eszerint jártam el.
-
De nem biztos ám, hogy a játékokkal van a baj. Hanem inkább velünk. Én a HZD-ért nagyon nem voltam oda, a sztori és a sztori tálalása miatt. A HFW elvileg pont abba fejlődött, mégsem kötött le. Az első kígyós boss-t levertem, és ennyi.
A God of War jó volt. De koránt sem tartottam akkora durranásnak. Ezért eszembe sem volt megvenni a Ragnarok-ot, amit te is leírtál, ugyan az a játék. Csak folytatják a sztorit. Nem húztak meglepőt azok alapján, amit a játékról tudok.
De írok durvábbat. Jelenleg a Death Stranding 2 sem érdekel. Mert egyszerű folytatásnak gondolom. Abból viszont még semmit sem láttunk, és Kojima-ban azért bízom.Szóval a játékok nem sokat változnak/változtak. Szerintem mi változtunk. Én lassan leírhatom, hogy nem is játszom. Semmivel. Gyereknél vannak a konzolok, én meg vettem könyveket, és olvasok, vagy bringázok.
Teljesen hidegen hagy az egész. És a legdurvább az, hogy a PS játékok mennyire hidegen hagynak. Amikor még pár éve folyt a nyálam az összesre.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Moby
addikt
Simán lehet, hogy "velem van a baj", de egyelőre mázli, hogy még az én agybajaimat is kiszolgálják másutt, szóval azért értik az én fajtám fájásait is
Atekintetben is biztosan így van, hogy látható a dolog sikere, tehát a tömegigény meg az enyém nem esik egybe. A sony meg az előbbit akarja csak mamár kiszolgálni kizárólag. Ez is érthető.
Csak kicsit olyan nekem ez az egész, mint amikor az emberek arról beszélgetnek, hogy a nemtudom melyik starbucks kávé az egészen más liga, mint a másik starbucks káve, vagy az idei apple telefon teljesen más liga, mint a tavalyi Mkay...azért értsük már, hogy mi ez Sikerreceptek végtelenszer ismételve, pirosba, kékbe, aranyszínbe csomagolva. Mert az egy más liga.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X + Venom töltőpad és akksi
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!
- Eladó Playstation 5 Digital edition + 2db Controller + Hyperx Fury SSD
- BESZÁMÍTÁS! Sony Playstation 5 825GB SSD digital konzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Sony Playstation 5 825GB SSD digital konzol extrával garanciával hibátlan működéssel