Új hozzászólás Aktív témák
-
_drk
őstag
Nagyon elfogult vagyok de egyszerűen semmi nem jut eszembe ami egy kicsit is hasonlítana a GoW-ra...
Már csak, hogy az egész mitológiát életre keltik olyan amit máshol nem látsz.
Pesze Hack and Slash mint sok más, vál mögül nézős mint sok más, balta is van benne mint sok másban, de ennyi.
Persze ha az egész műfajt egykaptafa alá vesszük és nem is érdekel minket, akkor persze. Ebben is csak gyakom az ellent, meg logikai feladványokat csinálok.De ezt el lehetett várni a 18-astól, mivel előtte sok játék ugyan az volt. De annak folytatásától még nem.
Majd most arra leszek kíváncsi mit talált ki Cory Balrog. Ő is csak ilyen 1 játékos rendező vagy van még a tarsolyában valami.
-
F-ECT$
titán
Vannak emberek, akik 40+ évesen is 20-30 évnyi játékkal eltöltött év után is lazán letolnak évi 50-100 játékot. Biztos jó a monotónia tűrő képességük, de én nem tartozok közéjük.
Évi 8-10 játék tud csak megmozgatni, de ha elkap a játék, akkor szerencsére még hozza azt az érzést, amit 20 éve. Egyre kevesebb játék tudja ezt, de azért folyamatosan akad 1-1. (Általában 1 hónapig is eltart nálam egy végigjátszás, van ami tovább, mert napi ~1 órát tudok játszani.)Dive ever, work never.
-
Moby
addikt
-
_drk
őstag
De az pont olyan volt, hogy utolsó utáni próbálkozás és meg is újították a játékot. Csak ügyebár közben ez nehezen látszódik, hogy a GoW 3 még nagyon jó aztán a következő meg kuka.
Ezért is mondom mindig a CoD-ra, hogy tök okés, hogy még most kasszasiker. Aztán a következő utáni meg mélyrepülés és vissza se lehet hozni. PL NFS. -
őstag
NFS mindig egy volt a sok közül. Akkor is, ha amúgy voltak jó részek. Főleg régebben, amikor autós játékokban még baromira nagy túlkínálat volt. Pl. PS1 és PS2 időkben iszonyat mennyiségű exkluzív autós játék volt.
Szépen sorban kihaltak, ahogy jöttek a generációk. Még a saját gyártású/kiadású Sony címek is.
CoD -ra nincs túl sok konkurencia. Sőt, sok ember számára egyáltalán nem létezik konzolon konkurencia.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Moby
addikt
De etekintetben arra is ugyanez igaz volt minden. Minden benne volt, ami a GOW3-ban. Csak nem tudott semmiben több lenni. Megvolt a sikerrecepet (ami nem a 3. lett meg, ez mondjuk tény, hiszen az összes addigi is siker volt, de a 3. volt a mérföldkő), amitől már nem volt hova. Vagy legalábbis akkor ez volt a meglátás. Aztán 2018-ban kiderült, hogy mégis van hova. nagyon is! És nem is kellett teljes paradigmaváltás, csak más nézőpont, a karakter kicsit átalakítani, berhozni egy társat, és ennyi Akkor miért gondoljuk most azt, hogy rendben van, ha tök ugyanolyan? Ha sikerül bőven túllőni az akkori, már a plafonnak gondolt szintet?
Értem, hogy a sztorit folytatni kell, de e kettő nem függ össze. Lehet úgy is folytatni bármit, hogy közben fejlődik, változik, halad valamerre, nem csak a sztori. Én ilyen tehetséges csapatoktól ezt várnám. Jó lenne. Jó lett volna. -
Moby
addikt
válasz ImACeltic #8407 üzenetére
A mai játékok közül? Sokszor leírtam. Most a Hi-Fi Rush hozott vissza a több hónapos teljes rendszerleállásból. Az tetszett. De bejött pl a Hogwarts is most. Meg pl a High on Life nagyon. meg a Signalis. Ilyesmik. De tetszett a maga módján a Dead Space remake is. Tudtak hozzátenni az eredetihez a grafikán kívül is. Leginkább ezek mentek most, amik tetszettek.
-
F-ECT$
titán
válasz ImACeltic #8407 üzenetére
Tavaly ezeket játszottam végig:
Kena
It Takes Two
Guardians of the Galaxy
Stray
Returnal (+ kieg)
Deliver Us the Moon
Superhot
The Medium
My Friend Pedro
Chicken Police
Bud Spencer & Terence Hill: Slaps And BeansIdén egy Ragnarökön és Rift Apart-on vagyok túl, most megy a HFW (de pl a HZD-t letettem anno pár óra után, szóval lehet ez se fog végigmenni), és 3 játék van jelenleg radaron, amik kevésbé ismertek: Stanley Parable, Talos Principle, Deliver Us Mars.
Szóval AAA játékok, kimaradt régiek, meg kevésbé ismert / indik és ezek váltogatják egymást folyamatosan. Illetve ha valami nem tetszik vagy megunom, akkor azt szívfájdalom nélkül ott tudom hagyni, nincs bennem végigjátszási kényszer.
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
Ahogy Einstein mondaná, minden relatív. A Deliver Us-t szerintem 10-ből 1-2 ember ismeri és még kevesebb játszott vele, a Stanley Parable-ről se nagyon olvastam egyik PS topicban sem. Egyébként nem az a lényeg, hogy minél kevésbé legyen ismert, hanem az, hogy jó legyen
ImACeltic: jókat olvastam róla én is, még nincs radaron, de figyelem a játékot.
Dive ever, work never.
-
-
Catman
aktív tag
Pedig a könyveknek érdemes adni egy esélyt, ha bejön, nem fogod tudni letenni. A filmek azért lettek olyanok, amilyenek, mert a könyvekben gyakorlatilag minden mondatnak jelentősége van, így a filmek a kivágott/megváltoztatott részek után sokszor követhetetlenek lettek...
-
Dißnäëß
veterán
Sziasztok,
43-47 éves, de "játékos" fejjel bnőmmel néha játszanánk ezt-azt. Még nem tudjuk, akarjuk-e a VR világát, mennyire kiforrott-e vagy sem, de inkább az számítana, hogy ne egymás ellen, hanem együtt oldjunk meg dolgokat, valami ilyesmi irány, klassz látvánnyal, amin esetleg még röhögni is lehet..
Tudom, ez így tág, pénzfüggő, de még a konzol sincs meg (fejben sem), nemhogy a játék.
Hol kezdenétek ?
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
hombre[EU]
veterán
De nem is ez a fő bajom nekem, mert láthatóan ennek is van jó nagy piaca, hanem az, hogy csak ilyen készül
nem is igaz. az elmúlt 2évben az sie játékainak a fele remaster volt a gow és a hzd folytatás, kb ennyi a story blockbuster. emelett baseballok meg returnal. nem csinálták (még) semmit.
most készülnek a live service-ekLife, Uh, Finds A Way
-
Moby
addikt
válasz hombre[EU] #8421 üzenetére
Ez sem teljesen igaz, mert volt még egy sackboy, és egy astro's playroom, és ez a kettő nekem többet ért, mint az a kettő (ha kicsit tágabbra húzzuk azt a két évet ).
/mondjuk ezek egyike sem story blockbuster, de lehet ezért tetszenek
[ Szerkesztve ]
-
opr
veterán
Meg GT7 meg egy Ratchet. Ok, nem mindenki szereti ezeket, de attol meg AAA cimek ezek is.
Amugy igen, szegeny sackboy-t igy kihagyni... Pedig mennyire mocskosul zsenialis jatek!Ok, Astro-t lehet siman techdemo-nak tekinteni, de nalunk vele eltoltott ido alapjan is benne van a top5-ben szerintem.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Moby
addikt
Fú az a recsit nálam nagyon elásta magát Mégegy, ami nem ment végig. GT7 mondjuk végigment. Nem vagyok a zsáner nagy rajongója, meg szerintem techben is eléggé gyenge, de voltak részek, amiket élveztem, meg az a széria már csak a történelme miatt is kiérdemli a tisztelet legalább ilyen módon. Minden részét végigtolam, csúnya lett volna, ha épp ez marad ki, és nem is lett volna miért (voltak annak ettől is gyengébb időszakai is - ld. prologue)
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
Meg volt közben egy returnal is, ami tonképp még nem sie játékként jelent meg, de tekinhető annak. Annak sem lettem rajongója, de végigment, és elismerem a érdemeit, pedig lehettem volna rajongója, csak ki kellett volna a pécés verziót. Egérrel ANNYIRA más liga a játszhatóság, hogy szimfóniát kéne írni a különbségből, az is sikeres lenne
-
hombre[EU]
veterán
-
Wesder
félisten
válasz hombre[EU] #8427 üzenetére
Meg is látszik a játèkaikon hogy inkább filmek mint játèkok.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Moby
addikt
válasz hombre[EU] #8427 üzenetére
Engem nem az igazság érdekel, hanem a játékok. Szarok a többire. Vigye vászonra, meg ahova akarja, Jó messzire tőlem. Nem akarok a játékoból se sorozatot, se filmet, se faforgácsot, se kutyatápot csinálni. Ha a sony akar, tőlem tegye. Üzleti érdekből, bármiből, mindegy. De hogy ezért rajongani...hát na. Gusztus kérdése.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
Hifi rusht meg megcsinálja más. Nekem ez így tök oké. Hogy minek? Mert az érték.
-
opr
veterán
Masok vagyunk. Nekem egy jo sztori el tud adni egy kb barmilyen jatekot. Imadom a sztori-alapu jatekokat, sokkal tobbet meg tudok nekik bocsajtani, mint altalaban.
Viszont...
Ha mar sztori-alapu jatek, akkor viszont legyen a sztorija uj es eredeti es kreativ.
Ha nem tudnak bele ilyen szinvonalu sztorit rakni, akkor inkabb legyen az n+1-edik zombis jatek porgos jelenetekkel meg fasza gunplay-el es kesz, leszarom. Aztan ha nagyon nagyon rengeteg folos idom lesz, majd egyszer talan jatszok vele.Vagy, ha ezek kozul egyik sem, akkor viszont ne legyen semmi sztori, viszont a gameplay es game design az legyen az abszolut toppon. Erre jo pelda az Astro, anno a quake3 meg az unreal tournament meg stb.
Engem egy diabloval vagy egy final fantasy-val a vilagbol ki lehet kergetni, masok meg annyira szeretik, hogy beparasodik a szemuk, ha meghalljak, hogy dio2.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Moby
addikt
Ezzel én is pont így vagyok, de nem kell, hogy egy sztori nagyívű, fordulatos, vagy nagyon drámai legyen, mert ezeket nehéz jóra megcsinálni. Elég ha valamilyen módon tudok kapcsolódni hozzá. Lásd pl. Stray. Én teljesen elvagyok ezekkel. Vagy ilyen Deliver us the Moon. Nem kellenek bele feltétlen mitológiai lények, több ezer éven átívelő nagydrámák. Nem ettől lesz jó.
-
Moby
addikt
Azthiszem a ma AAA szegmenséből ami leginkább elveszett az a könnyedség, a szórakozás öröme. Ezek a játékok mind egymást túllicitálva sokkal több akar lenni, mint videójáték, többnek akar látszani mint ami, és többnek, mint a többi. És el totálisan tévútra terelte és tereli a játékipart. Ettől váltak a játékok egyre drágábbá, egyre nehezebben elkészíthetővé, egyre nehezebben elfogadhatóvá, és egyre fárasztóbbá is. Van egy réteg, akik erre viszont egyre kevésbé vevők, talán ezért is mennek ekkorát a nintendo könnyed, egyszerű, oldschool játékai. Volt ilyen a sonynál is, nem is kevés, de eldobálta őket, vagy áttranszformálta ugyanilyenné.
-
opr
veterán
Ebben teljesen egyetertunk. Hangulata legyen, vegiggondolt univerzuma (ezt se feltetlen kell tulbonyolitani), otletei meg karakterei. Ezek kozul egy kimaradhat ha ugy van. Es ennyi. Sokszor azt rontjak el, hogy egy jo sztori helyett a vilagot akarjak megvaltani, eshat az nem szokott sikerulni.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Ezzel is maximalisan egyetertek. Nekem is nagyon hianyoznak az egyszeru, konnyed, fun kis jatekok, amik tenyleg jatekok, es mernek is azok lenni. Nalunk pl a Fall Guys meg a Frantics is nagyot ment.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Bad Pritt
nagyúr
Én azt veszem észre, hogy ahogy fejlődik a performance capture és egyre élethűbb, filmszerűbb jeleneteket raknak össze a rendezők, úgy nem tud fejlődni, sőt egyenesen degradálódik az írás minősége a játékokban. Vagyis inkább talán azt lehetne mondani, hogy egyre hosszabbak a játékok és egyszerűen nem tudják megtölteni releváns tartalommal, rengeteg az expozíció, mesterkélt szövegek, igazi karakter nélküli, szinte már placeholdernek tűnő szereplők és ezek érdekes módon a színházi közeget juttatják eszembe, ahova kétség kívül illik, sőt szükséges ez a fajta mesterkéltség, viszont a videojátékok többségéhez az interaktív mivoltukból fakadóan természetesebb, emberközelibb párbeszédek kellenének, amikkel könnyebb azonosulni.
Vannak persze pozitív példák a modern korban is, Neil Druckmann, Chris Avellone meg még páran nagyon értik, hogyan kell organikus, hihető párbeszédeket adni a karakterek szájába, miket érdemes egyszerű leírásként a játékos elé tenni inkább, de valahogy én azt érzem, hogy nagy általánosságban nem sikerül egyszerűen meghaladni a '90-es évek színvonalát (gondolok itt elsősorban a BioWare, Black Isle, Ion Storm játékokra főleg), fotorealisztikus performance capture ide, hollywoodi színészek oda. Azt meg sose felejtem el, hogy a Bungie visszafejlődött 20 évet és a Destiny sztorijának 90%-át kb. általános iskolás szintű leírásokba tette, mint anno a Marathonnál, mikor még nem volt szinkron a játékokban. Hihetetlen...
Viszont azt azért hozzáteszem, hogy vannak játékok, amiknek kifejezetten jól áll ez a picit bárgyúnak tűnő fennköltség és ezt jól is prezentálják, ilyen a Larian összes például vagy akár a FromSoftware játékai, illetve kiemelkedő, 10/10-es példának ott a Disco Elysium, ami jelenleg a világ legjobban megírt játéka és minden van benne, amit az ember csak el tud képzelni egy történettől, szívszorítóan emberközeli pillanatoktól kezdve shakespeare-ien pátoszos monológokig.
Zseniális, hihetetlen játék, eszembe jutnak pillanatai és könny szökik a szemembe.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
opr
veterán
válasz Bad Pritt #8437 üzenetére
Fuuuu, Destiny-t ne is emlitsd. Megkaptam ingyen ezt az uj csodat, na mondom jo kis lovolde, haverral ugyis van konzolmegosztasunk, probaljuk ki.
Hat ennel otvarabb gunplay-t meg kontrollerkezelest en meg nem lattam. Az, hogy nem lehet kikapcsolni azt, hogy elsore lassabban, utana gyorsabban mozogjon a rohadt kurzor, arra szavak nincsenek. De ok, nem gond, nem gond, forgolodik a szuperhos karakterem, mintha megivott volna 6 liter metiles-mezest huzora, de nem gond, a jatek szep, co-op van, haverral lehet jatszani, mi kell meg...
Hat b+, nyilvan bebugolt ez a fos. Eljutottunk valami olyan kuldeteshez, ahonnan nem lehet tovabbmenni, progresst nem mer, terkepen gyors utazni nem lehet, kuldetest cancel-elni nem lehet, semmit nem lehet. Egy megoldas van az internet bolcsessege szerint: az, hogy visszamesz vagy 15 percnyit, ha egyaltalan megtalalod honna jottel. Miutan 1,5 oran at irtottuk a vegtelen respawn-olo ellent, meg fel-ala rohangaltunk, hogy vajon mit baszunk el, biztos emlekszem ra, honnan kellett jonni.
Ugy felbaszott, hogy arra szo nincs. Kilepes utan termeszetesen ugyanoda respawn-ol. Es ez az egyik elso kuldetes amit csinalsz uj karakterrel.Ha ezert penzt adtam volna, kimegyek a piacra es veszek egy cuki kis plussmackot csak azert, hogy otthon szet tudjam tepni darabokra. Ekkora foshalmot, mint ez a jatek...
Plane, hogy olyan haverral jatszottuk, akivel vagy ket havonta egyszer sikerul osszehangolni a dolgokat. Erdemes volt erre a fortyogo-buzolgo foshalomra elpazarolni...[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Bad Pritt
nagyúr
Ez még az első vagy a 2? Sokan szeretik, az első részben nekem is van pár száz órám, a másodikban csak végigtoltam a sztorikat meg mentem pár dungeon kört, de nem tartom jó játéknak egyiket sem, sok szempontból kifejezetten visszafele fejlődtek a Halo 3 meg Reach után. Gunplay-jel egyetértek, egyszerűen nem tudom hova tenni, mikor ezt valaki dicséri.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
opr
veterán
válasz Bad Pritt #8439 üzenetére
Ami most jelent meg, a lightfall. Gondolom ez a 2 folytatasa? Nem nagyon vagyok benne, annyit lattam, hogy co-op, latvanyos lovolde, szamomra ingyen, mi baj lehetne.
Hat, ugy minden, amit egy co-op, latvanyos lovoldeben el lehet baszni, azt sikerult nekik. A UI egy borzalom, kiir dolgokat, de nem lehet tudni, melyik quest melyik reszehez tartozik, az ikonok felerol nem lehet tudni, hogy micsoda, jelmagyarazat meg nincs, a menu logikajat az elso generacios japan infotainment rendszerekhez, esetleg a regi alcatel telefonok menujehez tudnam leginkabb hasonlitani (igen, annyira szar), a questek meg amikor tudod, hogy mi a picsat csinalsz, akkor is bugolnak, es hogy meg retardabb legyen az egesz gunplay, nem eleg, hogy be se lehet allitani, hogy linearisan mozogjon a hulye kurzor az analog kar dolesszogenek megfeleloen, meg a fegyverek is huznak felfele, de ugy, mint ha egy leukemias 5 eves kislany tartana szerencsetlen geppityut. Namost probalj meg ennek ellentartani ugy, hogy nem lehet tudni, mikor eppen mennyit fog mozogni a kurzor.
Eletemben nem volt szerencsem olyan lovoldozos jatekhoz, ahol a lovoldozes resze ilyen szinten el volt baszva. Mar konkretan az alapok is. Es ez ugyanattol a studiotol, akinek sikerult anno Halo szintu gunplayt kiadni a kezebol. Hogy mi a picsa tortenhetett, azt elkepzelni nem tudom. Fogtak mindent, ami jo, es kidobtak a picsaba.
Eskuszom nem tudom megerteni, hogy lehet ezt ennyire elcseszni. Marmint, basszus, annyira elemi dolog. A doom elso resze ota fejlodik, a quake 2 meg a half life meg cs ota meg gyakorlatilag megvan az industry standrad best practice sima lovoldozos gunplay-re, mi a pocsomert akarna barki varialni ezen? Egy 4000ft-os hulye Udemy kurzusbol copy-paste-eled a gunplay-t es kesz, tokeletes. Hogy mit kell ezen varialni, miert kell ujrafeltalalni a kereket, azt ha megdoglok se ertem. Meg azt se, hogy ez hogy ment at egy studion. Olyanon, aminek van fps tapasztalata. Tenyleg nem volt senki, akinek a szavanak van sulya, aki felallt volna, hogy kozolje a fonokseggel, hogy gyerekek, ez igy konkretan szar?Szerk: Megneztem, amugy ez 60 font ez a fos, legalabbis a jatek+battle pass vagy mi a retek egy evre csomagban, amit kaptam, annyi. Ha kiadtam volna erte 60 fontot, ledobta volna az idegrendszerem a lancot, az biztos. Igy is az van, hogy regen huzott fel jatek ennyire. Le is torlom szerintem a gecibe mindjart, a gondolata is felidegel ennek a fosnak.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Wesder
félisten
A Destiny az Live Service Game. Ezèrt is vette meg őket a Sony, mert ugye elvileg 10 ilyen játèkot szeretnènek ès kellett nekik egy tapasztalt stúdió.
A Lightfall a Destiny 2-n belül ilyen új fejezet. Nem is tudom hogy jönnek, talán 6 havonta. Èn mèg nagyon az elejèn vettem meg, talán a 2. ilyen fejezetnèl kb 5 èvvel ezelött valami 10k forintèrt. Mai napig bánom, mert ez sajnos nem az èn játèkom.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
őstag
-
-
opr
veterán
válasz l.skywalker #8443 üzenetére
Várj, most tulajdonképpen azt mondod, hogy ez a játék már 6 (HAT) éves, és így van ilyen állapotban?
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Wesder
félisten
válasz l.skywalker #8443 üzenetére
Az úgy mèg jobb. A Forsaken-nèl vettem meg, az volt talán a második. Csak ennyire nem vagyok kèpben a Destiny-vel.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Dißnäëß
veterán
válasz Big_Boss #8417 üzenetére
Köszönöm !!
tboy93: Igen, default én is a két nagyra voltam beállva, de nincsenek fétiseim, ezek inkább gátolnak szerintem, úgyhogy kinyitom az agyam a Switch-re, nem is gondoltam rá, bevallom.
Pontosan ahogy írod, leülünk egy fárasztó nap végén, heti 1-2 alkalommal (vagy végignyomunk valami nagyobb pályát, kalandot).. ilyen 1-3 órákra délután-este, kiengedjük a gőzt és woo-hoo, ledobtuk a láncot. Erre kellene a kütyü leginkább.
Múltkor cimbi tolt valamit (PC) a bnőjével, szintén ilyen fantáziavilágos mászkálós 3D-fps-like akármit bnőjével, Twitch-en néztem, és akkor kapott el az érzés, hogy de jóóót szórakoznánk mi is, ők ketten konkrétan nonstop felnyerítettek valami hülyeségen, hogy a másik mit csinált. Felezett képernyőn tolták.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Bad Pritt
nagyúr
Ezeknek jó részét (floaty movement, nehezen testreszabható gunplay, UI hülyeségei, nehezen követhető questek) már a Destiny 1-ben nehezményeztem. Meg lehetett szokni, de mikor kijött a Halo 5, amiben rengeteg hibája mellett félelmetesen jó volt a mozgás meg a fegyverek viselkedése akkor azért nagyon látványos volt, hogy a Destiny olyan... furcsa.
Az én elméletem amúgy az lenne és kicsit far-fetched, hogy a D1 akkoriban jelent meg, mikor beindult a multi játékok boomja, mobáktól kezdve FPS-eken át TPS-ekig és a Bungie egy olyan egyértelmű identitást akart adni a játékának, hogy egy pár másodperces, UI nélküli klipből egyértelmű legyen az avatatlan szem számára is, hogy ez egy Destiny, ezért kellett ilyen movement és ennyire látványos animáció a fegyverekhez. Anno a Marathonnál meg a Halo-nál is ugyanezt csinálták, nem akartak generic id meg Valve copy FPS-t gyártani, ezért elég egyedi dizájnmegoldásokat alkalmaztak. Ha a 2000-es évek első felében láttál egy képet egy FPS játékból, aminél a karakter kezében lila fegyver van az Halo volt.Csak ez az egy kieg 60 font amúgy, a többi meg még rájön, senki se a Király visszatérnél kezdi a Gyűrűk urát se. Számomra ez hihetetlen, hogy évente elkérnek minden kiegészítőért ennyit, amit aztán vaultolhatnak. Én az eredeti D2 kampányt mai napig nem játszottam, mert kivették a játékból.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
A Pokémon Scarlet And Violet Bug Is Deleting Players’ Save Files
Amikor egy hulladék állapotú játékot sikerül még hulladékabbá tenni javítás közben.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!
- Ps 3 játékok
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1216A), 2025.11.03-ig gyári garanciával, Bp-i üzletből eladó
- Xbox Series X + Venom töltőpad és akksi
- Újszerű! Garanciális Sony Playstation 5 Lemezes változat, 825GB! 2025.12 Garancia!