Új hozzászólás Aktív témák
-
Wesder
félisten
Te is tudod hogy hatalmas pofáraesès lesz a Starfield.
Na nem azèrt mert esetleg rossz játèk lesz, hanem mert már megint messiáavárás van, ès olyan elvárások vannak a játèk felè, főleg most a Redfall után, amit mèg a Sony sem tudna megugrani.I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
-
hadam98
senior tag
Akkor mégis kinek az ötlete volt, hogy ilyen állapotban adják ki a Redfall-t? Mindenki látja, hogy ez a játék nincs kész, lehet úgy gondolták mégis ki kellett adni mert kellett valami cím. Ha igaz lenne amit Spencer mond és kicsit is érdekli a dolog, akkor ez a játék nem, hogy ma, idén se jelenik meg… Az év legrosszabb játéka címet meg kapta.
-
l.skywalker
félisten
Egyes források szerint már hundertprozent, hogy lesz PS5 Pro:
PlayStation 5's Hardware Timeline to Holiday 2024 - Insider Gaming (insider-gaming.com)Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
hadam98
senior tag
Az előző hozzászólásodra válaszolva szerintem a Starfield siker lesz. Azért az más kategória. Eddig amiket mutattak a játékról az több mint meggyőző. Majd meglátjuk. Ráadásul ami ennyi ideig készül címük az nem szokott olyan rosszul elsülni. Ez lényegében egy akkora szabású projekt mint a következő Elder Scrolls.
“The overhaul on our engine is probably the largest we’ve ever had, maybe even larger than Morrowind to Oblivion,” proclaims Starfield game director Todd Howard in a rather candid interview from the tail end of 2020“. -
hombre[EU]
veterán
válasz hadam98 #9707 üzenetére
howard szavai is annyit érnek...amennyit
de a starfield nem lesz rossz játék, ūrutazós bethesda rpg. persze bugos lesz, meg konzolon hitvány, de jó játék lesz a mūfajon belül. a redfall bugos, gyatra minōség és a játék is gyenge, ami így együtt egy csomagban elég kellemetlenLife, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
-
hadam98
senior tag
Mondjuk azt a részét nem értem, hogy konkrétan mindenhol ez a játék van kint profilképnek meg igazából mindennél is, legyen az egy hír. De bocsánatkérő levélre már nem futotta. Bár alapból mit akarnak eladni és reklámozni egy ilyen játékkal. Egyébként az tényleg érdekelne, hogy az ms akarta ennyire kiadni? Egyáltalán ránéznek a saját címeikre? Komolyan nem értem.
PS5 Pro/Slim: Hát nem tudom. Slim konzol jó, de szerintem egy pro felesleges. Ahhoz elég erősnek kell lennie, hogy mindennél tudja tartani a 60 fps-t vagy esetleg valami jó ray tracinget. Viszont a kézi konzol nagyon jó ötlet.
[ Szerkesztve ]
-
l.skywalker
félisten
válasz hombre[EU] #9709 üzenetére
Kíváncsi leszek. A félgenerációs gépeket jobban szeretem, mint az úttörőket.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
NyMRooD
őstag
válasz hadam98 #9710 üzenetére
Szerintem a Sony kézikonzol ötlete a lehető legborzalmasabb ötlet ahogy egy kézikonzolt ellehet képzelni, 100%-ig biztos vagyok benne, hogy ha a pletykáknak megfelelően valósul meg akkor ordas nagy bukta lesz, de majd lesz mivel példálózniuk, hogy miért nem csinálnak rendes kézikonzolt.
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
-
hadam98
senior tag
Valaki rendelkezik azzal az információval, hogy az Xbox és a PS milyen szinten fejleszti meglévő stúdióit? Azt tudom, hogy a PS lassan építi fel egyre nagyobbá. Például vannak olyan stúdiói ami több mint 500 főt nyom. Azért így lehet haladni és nagyobb projekteket csinálni. Van valami összehasonlítás azokról, hogy a két cégnek melyek a legnagyobb stúdiói illetve hány főt nyomnak?
-
l.skywalker
félisten
válasz hadam98 #9714 üzenetére
Pontosan mire gondolsz? Az állományra? A Twitteren @klobrille szokott ilyen infógrafika szerű update-ket csinálni az Xbox stúdiókról, pl. ilyet, ha van valami változás: [link]
Ez pl. pont egy emberállomány bővülési hír után frissítette.
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
hadam98
senior tag
válasz l.skywalker #9715 üzenetére
Igen erre gondoltam. Megnéztem amiket felrakott azért itt is vannak bővülések illetve elég nagy stúdiók. Most lényegében ha sikerül még pár felvásárlás (vagy csak elég lenne az AB) akkor nagyobbak mint a Sony?
Tegnap bejelentették Xbox Showcase és külön egy Starfield bemutató. Itt szerintem már mutatni fognak több belsős címet is. Kiváncsi leszek. -
Wesder
félisten
válasz l.skywalker #9715 üzenetére
Igen, Klobnak nagyon jó infografikái vannak az Xbox stúdiókról.
PS-ről nem nagyon kèszül ilyen, legalábbis mèg nem futottam bele.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
l.skywalker
félisten
válasz hadam98 #9716 üzenetére
Igazából ez a "nagyobb" jelző nem tudom mennyire érdemi, mert egyrészt projekt és pénztárca függő. Itt a PS belsős stúdiók nevére ha rákattintasz, akkor írja a Wikipedia, hogy melyiknél hány ember dolgozik: PlayStation Studios - Wikipedia
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
negyven2
veterán
válasz l.skywalker #9718 üzenetére
Mondjuk a Wikipedia egyrészt csak közelítő értéket tesz közzé, vagy régit. Én általában az adott stúdió LinkedIn profilját szoktam megnézi. De vannak olyan stúdiók akik kirakják az oldalunkra is, hogy éppen mennyien dolgoznak náluk. Viszont minden ilyen adatban nem csak a fejlesztők vannak benne hanem mindenki (HR/marketinges és kommunikációért felelősök, etc.).
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
őstag
7 nap múlva lesz ezen a YouTube linken, így értesítést már lehet beállítani.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
l.skywalker
félisten
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
l.skywalker
félisten
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz l.skywalker #9725 üzenetére
...citing internal mock reviews which allegedly suggested it could have received much higher scores.
Ezeknél valami nagyon súlyos probléma lehet kommunikációs szinten. Nem mernek vagy nem akarnak őszinték lenni a saját termékeikkel kapcsolatban.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
őstag
válasz Bad Pritt #9729 üzenetére
Most először érzem biztosan PS tulajkent, jó lóra tettem a Redfall után.
Na nem mintha a Sony az a nagyon jó lenne, de legalább ilyet nem csinálnak...Én azt a játékot 50-50 %ban adom kiadó és stúdió hibának.
Kiadó mert ellenőrizni kéne és nem kiadni exkluzivkent egy ilyet, ami a platformot határozza meg.
Stúdió mert az Arcane mi a jó büdös francot csinált?!
3 év nem sok idő, de ilyen játékot a legutolsó indi fejlesztők csinálnak maréknyi emberrel és erőforrással.
Azt hagyjuk, hogy már maga a koncepció rossz, de még a minimumot se sikerült megugrani.
Lifeservice-ben 2 év alatt kilehet kalapálni, de minek? Ez akkor is szar lesz.... -
l.skywalker
félisten
Szerintem ez egyre inkább kezd jellemző lenni oldaltól függetlenül. Xbox oldalon ez azért is szerencsétlen, mert a Game Pass így egyenértékű lesz a demózással.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Bad Pritt
nagyúr
Van egy érdekes része ennek a Redfall fiaskónak: most részben mindenki afelé tereli a hibakeresést, hogy miért Unreal Engine, Phil is mondta tegnap, hogy hibának érzi, hogy nem segítettek az Austinnak, mikor náluk elég sok tapasztalat van UE-vel és korábban megkérdezték már Harvey-tól is, hogy hogy Unreallel dolgoznak, mikor ott van házon belül a Lyonnál a kifejezetten immersive simekhez fejlesztett Void Engine és a Prey-t CryEngine-nel csinálták, szóval a VR demo méretű Typhon Hunter DLC-n kívül semmi tapasztalatuk nem volt UE-vel.
És erre tök egyszerű a válasz, az Unreal az egyetlen jelenleg a piacon, amivel gond nélkül és hatékonyan tudnak nagy, nyílt tereket és open world játékot készíteni. Vagyis tudnának, ha értenének hozzá.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
őstag
Engem mondjuk a kettő közül egyik sem érdekel. Meg sanszos a büdzsé sem azonos. Bár mindent el lehet rontani. Akkor is, ha drága.
Az biztos, hogy nem is ilyen szutykok miatt kell venni Xbox -ot, de ez még megjelenés előtt sem tűnt jónak. Csak kell valamin pörögni. Meg hát a szart is tudták fokozni a sok hibával.
ZX Spectrum - Commodore 64
-
opr
veterán
válasz Bad Pritt #9732 üzenetére
Amugy tenyleg, nagy, nyilt terek + openworld annyira egyszeru UE5-el, hogy az valami elmondhatatlan. Egyik legnagyobb elonye az UE4-hez kepest, hogy ebben mennyit fejlodott.
Akarsz egy nagy, sziklas, sivatagos, particionalt, feldarabolt es streamelt teruletet, amit mar "csak" meg kell tolteni tartalommal, hasznalja az osszes erre szolgalo modern technologiat (nanite, lumen, asset streaming, stb) es hatekonyan es gyorsan fut tobb szalon? Ertsd: Meg egy fostalicska 1060 6GB-on is stabilan hoz minden hasznalata mellett meg mindent maxra huzva ~40fps-t FHD-n?Az a dolgod, hogy ranyomj, hogy create new project. Kesz.
UE4-ben ez meg nagyon nagyon nem igy volt. Ez peldaul egy nagyon jo pelda, hogy miert ennyire nagy dolog az UE5.
Akarsz egy olyan multiplayer libraryt, ami lekezeli a multiplatform mokat, de olyan szinten, hogy egyutt tud jatszani a nintendos, az oculusos, a steames, ps-es, xbox-os, meg gyakorlatilag mindenki? Az alapokat osszedobni fasza, gyors es stabil modon kb 1-2 ora volt nekem. Utana persze lehet fingot reszelni az idok vegezeteig, de maga a demozhato es jol mukodo alap funkcionalitas konkretan ennyi ido.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Bad Pritt #9737 üzenetére
Tudom, nyilvan, meg semmi nincs, ami UE5, meg meg evekig nem is lesz, legalabbis AAA, csak gondoltam megemlitem, mert sokszor vannak szkeptikus hangok, hogy megis miert vagyunk (vagyok) ennyire hurraoptimistak UE5-el kapcsolatban.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Bad Pritt
nagyúr
Élőben nem láttam még UE5-öt, de baromi kíváncsi lennék rá. Ami nekem rögtön feltűnt az egyik prezentációjukban (laikusként, kis Blender meg Unity tapasztalattal), hogy mennyire kézreállónak tűnt és milyen intuitív a UI. Amit meg legutóbb bemutattak a metahuman részéből az egészen nevetséges.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
őstag
-
l.skywalker
félisten
-
őstag
válasz l.skywalker #9742 üzenetére
Még ha nincsenek is nagyon képben hogy működik a felvásárlós bekerülés, akkor is egy idő után rá kell jönniük, hogy nem mostanában érkezik. Mert ugye még akkor sem jött volna megjelenéskor, ha mindenki azonnal áment mond rá.
Szóval kénytelenek lesznek vásárolni.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
nagyúr
válasz l.skywalker #9742 üzenetére
Amúgy mi az amit most nagyon várnak a boxosok? Nem annyira vagyok képben vagy nem verik túl nagy dobra vagy engem kerülnek el a hírmorzsák. Ninti fronton itt a Zelda, Sonynál jön a Póki, boxnál mi(k) vannak képben nagy címek?
Új hozzászólás Aktív témák
- Tudományos Pandémia Klub
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Hobby elektronika
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Háztartási gépek
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- LEGO klub
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- További aktív témák...
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB játékkonzol extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel
- PS4 Pro 1TB ELADÓ!
- Beszámítás! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Sony Playstation 5 825GB SSD digital konzol extrával garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!