Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz #Morcosmedve #54646 üzenetére
implementacios / algoritmikus okai vannak.
a falba ragado ellenfel az tippre a hitbox modelljenek az interakcioja a fal modelljevel (par felso resz bekerul a falbe, pl Deus Ex Human Revolution is csinalta), a palyarol valo kirepules meg a fizikai engine featureje, pl a Stalkerbol reszben emiatt szedtek ki a jarmuveket mert azokkal ez szinten nagyon egyszeruen elerheto volt, de lattam hasonlot sok mas jatekban is.
a Goat simulator meg az egesz jatekmenetet ezekre a glitchekre epitette fel, egyebkent az egy Unreal Engine3mas jatek.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Külpolitika
- Ingatlanos topic!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs