Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
veterán
válasz TTomax #92249 üzenetére
Mivel foglalkozós, de nagyon jó alapot ad így 1,3 millió.
Plusz ugyan ahhoz a szerelőhöz tudnám vinni aki eddig is foglalkozott az autóval.
A mostani tulaja kényes az autóira. Ha csörög-kopog-zörög valami már nézi mi a gond keresi a megoldást és meg is oldja.Most egy E60-as 5-öse van és azt használja. Amit én néztem meg és ami miatt mentem az meg garázsban letakarva várja hogy elvigyék... hetente mennek vele, vagy ritkán az autó tulaj tesója mozgatja meg saját célra.
Szerdán még egy ismerősöm megnézi műhelyben és ha úgy van viszem.
Azt tudom, hogy egy motorállapot ellenőrzés és ha úgy van akkor egy motorgenerál is benne van pakliban még 300 ezer km előtt.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
TTomax
nagyúr
válasz Puma K #92251 üzenetére
Hát nem tudom,azért 2001es,értem én hogy
jó állapotú,de én drágállom...nem a kasztni lesz a gond,hanem az összes tömítés,jövőre 20. éves lesz.4000euró szerintem picit húzós érte.★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Devid_81
nagyúr
válasz Puma K #92251 üzenetére
Ahogy TTomax is irja, ovatosan ezzel, hiaba nez ki jol, hiaba van jol osszerakva a BMW altal, a kor (19 ev) utoleri ezt is.
Es majd amikor elkezdenek kipotyogni belole kisebb nagyobb alkatreszek akkor egy ido utan mar banni fogod, hogy oreg autot vettel.
Tudom nem vagy milliomos, ne erts felre, de ha van lehetoseged es nem s.o.s. akkor nezz meg korul.
Otthon raadasul ez a kilometer ora porgetes ide-oda, ki tudja mi a valos, lehet duplaja van mar benne.
Persze ez barmilyen autora igaz lesz otthon sajnos.
Emiatt az Angol hozzaallas sokkal szimpibb, itt nem igen tudsz csalni a merfoldekkel, mert uton utfelen elkerik toled, es az esetek nagy reszeben igaz is az amit az ora mutat.[ Szerkesztve ]
...
-
Devid_81
nagyúr
válasz Raymond #92255 üzenetére
Jojaz, BMW BMW
Nem ertek az autokhoz igazan, szoval nem tudok sok okosat mondani, csak annyit max, hogy 20 ev koruli autot venni igen rizikos szerintem is.
Ha garazsban volt, ha hasznalva volt rendszeresen szinte mindegy, az ido az sajnos ellene jatszik ezeknek.
Itt kinn Angliaban mar a 10 eves autokra sokan huzzak a szajukat, de nem azert mert itt mindenki nagyon jol all anyagilag, egyszeruen csak mas a hasznalt autok ertekeSzerk: igaz ez £4k de ez is val;ami hasonlo, ez volt a legelso az autotraderen.
Fingom sincs pontosan milyen, de ez is kek, meg hasonlo is, meg BMW is[ Szerkesztve ]
...
-
Raymond
félisten
válasz keIdor #92257 üzenetére
Mire kijonnek az uj kartyak a 2080 lesz nalam egy eves a gen pedig 2 eves. En azt hiszem maradok itt egy darabig, az hogy mennyi kakao kell az uj jatekoknak majd 2021-ben dol el igazan amikor kint lesznak mar az uj konzolok es uj jatekok. A nagy ujitas ott szerintem egyebkent is az lesz hogy nem fekezi meg oket a lassu hattertar es a gyors NVMe-vel mashogy/jobban mukodik az asset eleres/streameles.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
keIdor
titán
válasz Raymond #92258 üzenetére
Arra leszek kíváncsi még, hogy a 2020-as játékok alatt mennyivel csúszik visszább a Pascal.
Idén lesz maga az architektúra 4 éves. Egész pontosan májusban.
Én néznék majd valami HDR képes monitort, mert az marhára hiányzik, sokat dob a látványon. Akkor meg már 4K, oda ez a kártya csirke már, de majd meglátjuk az 1440p sincs elvetve csak tudjon szép HDR-t igazából az kéne...
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
ÁdiBá
addikt
válasz Devid_81 #92256 üzenetére
Nem évjáratot veszel, hanem állapotot...
Az idő igazából csak egy körülibeli tényező, ettől függetlenül lehet nagyon pöc autó...
Mindenféle képpen bekell vizsgálni... de ők se tudnak belenézni a motorba.
Másfelöl igazad van abban is, hogy egy autó nem akkor lesz drága sose mikor megvesszük, hanem mikor elkezdjük használni...
Nekem is BMW - van, és tudnak pörögni a 100 ezrek ha valami taknyosodik rajta, de szerencsére még nem mutatta a jelét ezeknek a pletykáknak, hogy a BMW pénz temető.[ Szerkesztve ]
ÁdiBá
-
nagyúr
Ezeknek a régi kocsiknak a végét a környezetvédelmi szabályozás fogja jelenteni, amikor egyszercsak nem kapnak többé műszaki engedélyt...
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
válasz Puma K #92248 üzenetére
alvaza hogy nez ki?
motor mennyire halkis? szevizciklus mennyire volt tartva? ez a tipus mennyire erzekeny a kettostomegu lendkerekre?
gyakorlatilag ez egy sportkocsi, szoval arra keszulj fel, hogy ha barmi elromlik, akkor 1000 euronal indul a moka.
gumikra is nezz ra, 17"es sportfelnire egy szet normalis gumi megint 1000 euro lesz.
Devid_81: kb 10 ev ahol az auto meg er valamit, ellenben ott kell felujitani a feket, a lendkereket, a feltengelyeket, es ezek mind 1000+ euros tetelek. meg az eves szerviz, olajcsere, es 1500 euronal vagyunk ugy, hogy egy kmt nem mentel.
FollowTheORI: nyugaton inkabb az, hogy 10 ev folott elkezd a fenntartasi koltseg megnoni, szoval lesz az embernek egy baromi dragan fenntarthato autoja egy ujhoz kepest is, ami tetejeben horror modon fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
TTomax
nagyúr
válasz proci985 #92262 üzenetére
Meg fogja venni,szerelmes lett. Nincs ezzel semmi gond,tartja pár évig kiélvezi... Szerintem voltunk így itt ezzel mi is sokan akik idősebbek vagyunk.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
ÁdiBá
addikt
válasz proci985 #92262 üzenetére
Az még milyen gusztustalan dolog.
Több tömegű lendkerék, ráadásul ha az ember cseréli általában vele kell a kuplungtárcsát is...
Én is még idén viszem futóműveztetni mert azt nem nézettem meg még rajta.
Bár ezen is ez a defektürő gumi van, és kemény mint a pusztulat... de azt is leakarom zavarni idén.
Ami viszont tényleg nagyon fontos az a szervizperiodus... sokan azt hiszik, elmegy ez 50 ezer km, nem kell olajat cserélni...
Utána meg pislog mint hal a szatyorba, hogy elszakadt a vezérlés, átugrott a lánc, vagy elszált a kompresszio a levesbe.[ Szerkesztve ]
ÁdiBá
-
Gyula84
veterán
válasz FollowTheORI #92261 üzenetére
mennyi év kell ahhoz még? nagyon sok szerintem
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
nagyúr
válasz Gyula84 #92265 üzenetére
Jó, hát itthon még telibecsinálják a témát (meg amíg kis kenőpénzért négykerekű kályhacsöveket is engednek utakon mászkálni ) ... bár most OV nagyon elkezdett zöld témákban ígérgetni... lehet itt is rákapcsolnak majd... de tőlünk nyugatabbra, szerintem már megvannak számlálva az Euro6 előtti kocsik engedélyei...
No, de majd kiderül... vagy persze plusz adók lesznek rájuk meg drága fenntartás ahogy proci írja.
Most nagyon rá fognak pörögni erre a témára szerintem a következő 5 évben.
Legalábbis Európában tuti.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
akoska07
nagyúr
válasz FollowTheORI #92266 üzenetére
Németeknél mnár most is van egyes városokban korlátozás.
[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
keIdor
titán
Az E10 bevezetése is azért van, hogy kopjanak a régi autók kifele, főleg keleten. Sok motor nem szereti, meg kikezdi a tömítéseket. A prémium még E5, de ki tudja meddig, idő kérdése és az is E10-es lesz, majd jöhet a normálba az E15.
Én maradtam az E5-nél, mert jobb a fogyasztás vele (nyílván, kevesebb etanol tartalom) kb amennyivel drágább annyival fogyaszt kevesebbet vele a gép.
De a fent említett BMW nem biztos, hogy tolerálja majd az E10-et. Azt egyszer csak kivonják az E5-öt is, idő kérdése. Majd a dízelre is kitalálnak valamit...
Ráfogják, hogy környezetvédelem, de ez nem igaz, ha többet fogyaszt az autó... azt akarják, hogy ne járj 15-20 éves autókkal.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Gyula84
veterán
válasz FollowTheORI #92266 üzenetére
az én 17-18 éves autóm euro 3 és azt hozza is még mérésen nem kell kenőpénz az hogy épp ki lesz Pestről tiltva pont nem érdekel és még mindig ott rohangásznak a wartburgok, trabik, ladák igaz már kevés, de azok milyen eu besorolást kapnak? 0?
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
igen, amiatt kerdeztem...
BMWknel a lanc szokott a problema lenni, meg abbol a korbol par motor (pl a 323 biztosan) tul volt furva es hajlamos volt szetesni, ha nem kapott megfelelo szeretetet.
nekem 90ezernel kellett a C30ban feltengelyt cserelni, igaz amikor 60ezerrel vettem mar ott is ideges volt a jobb hatulja (ez csere utan elmult). extraszeles R17 205, sportfutomuvel. imadtam, hogy az ut minden egyes pontjat visszaadta szerpentinezesnel, viszont varosban hasznalni egeszen abszurd volt. itt nem kell jardan parkolni (az nem is ment volna eleve), cserebe minden egyes fekvorendoron kb lepesben tudtam atmenni ott, ahol a regi V40 siman atsiklott.
TTomax: igaz
nekem is ott volt a C30. imadtam, de tobbet coupem nekem szerintem nem lesz mindennapi hasznalatra.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
keIdor
titán
Lesz i9-10990XE 22c/44t
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
-
-
akoska07
nagyúr
LG rendesen belehúzott.
Ezekkel szívesen vissza mennék vewrsenyezni.[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
ÁdiBá
addikt
válasz keIdor #92268 üzenetére
Én beletankoltam a 1995 B Corsámba, olyan hangja lett tölle mint ha 1 henger kimaradna, 1 ütem...
A BMW-be csak EVO100 tankolok mióta megvan...
Nem beszélve arról, hogy az új E10 től mivel BIO etanol nagyobb benne, nem csak a tömitéseket kezdi ki, de rozsdásodni fog belülről az autó, az üzemanyag tanktól kezdve minden...
Nyilván ezt biztosan tudták a fejesek is, de lehet túl sok auto van kint az autokon, jobban néznek ki majd a bontoba...
Csak nem mindenki tud 10 évnél fiatalabb autót venni.
Vagy lehet tudni de szeretne egy picit álmodni, venni egy nevesebb autót, én is kaptam volna olyan fiatal KIA autot a BMW árából hogy megszolalt volna, de én szerelmes lettem ebbe...ÁdiBá
-
keIdor
titán
Huszonvalahány évesen én is használt Audit vagy BMW-t vettem volna, de a harmadik X-ben már beérem egy új és jól felszerelt Astraval vagy Golffal.
Engem már nem érdekel az autó, sebességet is sokkal jobban betartom már, nem sietek, nem érdekel 10-20 perc.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Puma K
veterán
válasz TTomax #92252 üzenetére
Húzós akkor lenne ha rosszabb állapotban lenne az említett hibái ellenére, de korábban az alábbi szűrő szerint:
benzines
minimum 120 lóerő
maximum 2 millió
bármilyen fajta klíma
nyitható napfénytetőmás autót nem láttam amit szívesen vezetnék és birtokolnék is.
Ez a szóban forgó E39 pedig minden porcikájában ilyen.Ha holnap a szerelő ismerős a műhelyében körbevizsgálta-átnézi az autót alulról-felülről, kívülről-belülről és azt mondja hogy a futóműve, motorja, váltója hajtása, kasztnija és minden porcikája amúgy valóban van olyan jó állapotban mint érződik vezetés közben és mondja a jelenlegi tulaja is akkor veszem-viszem.
Szét hullani nem fog mivel nem egy bontószökevény.
A TTomax-nak is említett szűrési listában nem volt más autó amit magaménak tudnék mondani a legnagyobb nyugodtsággal.
A km óra pörgetés annyira nem jellemző mióta van állami oldal ahol rendszám alapján rá lehet keresni az autókra és elég sok hasznos infót meg lehet tudni az adott autóról ingyen.
Csak hogy egyet említsek ilyen pl az hogy diagram rajzolja ki az autóban lévő km-eket minden műszaki után és a műszakis amit csinál 3db fotót az autóról az is fent van.
Ha tekergetés esete áll fent, akkor az világosan látszik mikor és mennyi mekkora mértékben történt.
Ennél a BMW-nél egyik fotónál sincs trükközés vagy takarás vagy bármi machinálás. Lehet látni hogy egyenletes mértékben tette bele a mostani tulaja a km-eket 178 ezertől kezdve.
Új autóból amit néztem Honda Civic, Toyota Corolla, Mazda 3 Sedan már sok egyszerre. De később 2-3 év és könnyen meglehet, hogy egy Mazda 3 Sedan lesz az amire lecsapok ha új autót veszem majd. Csak nézzen majd ki akkor is ilyen jól mint most.
Az alváza majd holnap emelőn derül ki milyen és hogy valóban igazat mondott-e a tulaj, hogy csak a 2 hátsó sárvédőív az ami problémás.
Vezetve vannak szervizkönyvben az olajcserék.
Számoltam vele, hogy nem olcsó mulatság. Bármiféle megmozdulás előtt egy excel társaságában jutottam arra, hogy nézzem meg élőben is az autót.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Nem beszélve arról, hogy az új E10 től mivel BIO etanol nagyobb benne, nem csak a tömitéseket kezdi ki, de rozsdásodni fog belülről az autó, az üzemanyag tanktól kezdve minden...
ahogy en tudom inkabb magasabb egeshoje van, inkabb az a baj. nekem ugye volt flexifueles (E85os) autom, abban gyakorlatilag a Mazda MX5 1.8asa volt atalakitva, viszont az olajcsere periodusa 1 ev / 10ezer km volt a szokasos 20k km helyett.
---
neked is supremacy nickeled van ugye?
package szinten egyebkent nekem a 290X Matrix Platinum gyarilag evett 375W korul (memoriaval es VRMmel), de ott konkretan a ket kilos blokk is forro volt, a GPU meg siman felment 45os deltaTig a vizhez kepest. probaltam OCval is, na ott az a 45 inkabb ilyen 50-55 volt aztan kezdtem kifogyni a headroombol
Puma K vezetett szervizkony jo, foleg, ha markaszerviz csinalta. esetleg nezd meg a szamlakat, hogy mennyi az eves szervize. full extras az autot, tehat a szenzorokat se art kitakaritani, innentol meg meg az is lehet meglepi, ld nekem az 500 euros eves szervizdijam a V40 T3 2015el.
Mazdak egyebkent iszonyatosan rozsdasodnak.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
ScomComputer
veterán
Jöhet a 2080Ti-t verő csoda...."RX 5950XT, RX 5950, RX 5900 and RX 5800 XT"
[link] -
ÁdiBá
addikt
válasz proci985 #92283 üzenetére
Én személy szerint ragaszkodom a prémium üzemanyaghoz...
EVO+100 szoktam tankolni... mert baromira más mint a sima 95 ös főleg most...
Már az alapbenzinben sem egyformák.De amúgy a tanárúr itt elmagyarázza, hogy pontosan miért kell tartani a bioetanoltól.
Mire jó a prémium üzemanyag? 2. rész - új gondok, új megoldások -
[link][ Szerkesztve ]
ÁdiBá
-
ÁdiBá
addikt
EEC website is listing Radeon RX 5800 XT, RX 5950, and RX 5950 XT
ÁdiBá
-
snecy20
veterán
Az a baj amúgy, hogyha a Turing-utód jelentőset előre tud lépni még a RayTracing-ben is, akkor az megint nem a Radeonok mellett fog szólni... pedig egy 2080Ti-szintű Radeon-t abszolút bepróbálnék.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
itt mondjuk tovabbra is E5 van a kuton ahogy neztem. Magyarorszag meg necces, anno anyamnak volt, hogy lent volt a kocsival es utana ket honapig kohogott a motor ami itt sose fordult elo.
snecy20: elvileg az 5700xt is valamikor kap updatet, de ezt meglatjuk.
gyakorlatban eddig kb a quake2 rtxnel ereztem, hogy azt jo lenne tolni. szoval nekem ez eddig physx 2.0, csak meg gyengebb szoftveres tamogatassal.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
ÁdiBá
addikt
válasz proci985 #92289 üzenetére
Az simán okozhatta üzemeg, rossz alacsony oktánszámú üzemanyag.
Most a 95 simában etanol magába szivja a vizet, jobban is párolog, a régi autoknál savakat képez és széppen szét eszi a tankot amelyikek fémtankosak, nagyobb a korrozió hatása.
Ez összességében mint ha egy időzitett bombát tankolnál bele.
Prémium benzineknél, nem ebben a formában található benne etil alkohol, hanem megkötött formában van, igy nem szivja a vizet, ráadásul takaritja, tisztija az üzemanyagrendszertől kezdve mindent.
Én személy szerint azt a +30/40ft nem szoktam sajnálni az autotól, mindenhol prémiumot tankolok.Bár lehet már az EVO val is trükköznek hogy E5ös...
[ Szerkesztve ]
ÁdiBá
-
jaja, kopogas/rangatas alapjan mi is azt neztunk, hogy ez elvileg uzemanyag volt. erre sose fordult elo, ugyhogy parazott is, hogy mi van a kocsival.
utana eveken megoldotta, hogy elotte-utana osztrakoknal tankolt, Magyarorszagon nem.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
keIdor
titán
Köszönettel tartozom a mobilgyártóknak, hogy leszoktattak a csúcskategóriáról...
Pedig 10 éve veszem őket, de idén már ilyenek jönnek, hogy 120/144Hz kijelzők, 6.7-7.0” méretekkel, 4-5 db kamera, Samsungnál valami 108 megapixel, 10x zoom stb, előre is két kamerákat tesznek.
Minek? Én nem is játszom telefonon, de minek 144Hz? Ki olvas görgetés közben?
Ez is csak szívja az aksit...
Mindez nyílván azért, hogy évente emelkedjen +50€-val az ár.Nem baj, mert elég az olcsóbb, csak ez a mobiltelefon ipar nagyon félremegy... ezek szerintem már nem létező igények. A hajlítgatás ugyanez, annak még kéne 5 év fejlesztés.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
válasz keIdor #92292 üzenetére
jo ez ugyanaz, mint par eve a lekerekitett kijelzo, ami csak arra jo, hogy nem tudsz ra rendes tokot/kijelzovedot venni es leejtve biztosan reped.
van egy reteg aki jatszik telefonon, pl kisgyerekesek egy reszenek egyszerubb telefonon este az agybol tolni egy kor PUBGot. elsore en is rohogtem, annyira abszurd volt az use-case, de aztan egyik ismeros kiprobaltatta velem es meglepoen jol mukodott.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
keIdor
titán
válasz proci985 #92294 üzenetére
Ez oké, de gyereknek pubg-re 120/144Hz? Azért ez nem a high-end gaming PC, ahol nagy kijelzőn, egér miatt jól jön ez.
Meg 10x zoom? Nem létező igények ezek már. Csak nem tudnak már mit kitalálni, viszont minden évben növekedést kell felmutatni és dobálni kifele az új telefonokat. 108 megapixel? Az overkill mint kifejezés ide már kevés.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
snecy20
veterán
válasz keIdor #92295 üzenetére
Én néha olyan hülyén érzem magam, hogy kb. ~500e jó magyar forint ma egy csúcs mobiltelefon, én meg még 50e-t is úgy adok ki rá, mintha a fogamat húznák.
Nálam annyira marginális ennek a dolognak a szerepe, hogy elmondhatatlan, mert nem kell a mindenáron több tárhely meg RAM, nem kell a minél jobb felbontású amoled kijelző meg a többszáz megapixeles kamera, és még sorolhatnám. Annyira multifunkciós cucc lett ma már egy telefon, hogy nem is csodálkozom rajta hogy minden egyes újabb generáció drágább az előzőnél.[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
válasz keIdor #92295 üzenetére
ja, az apuka tolja a pubgt, nem a gyerek , de egyebkent tenyleg nincs sok ertelme, megoli az akkuidot. mondom ezt ugy, hogy 1440pt en mar nem adnam, pedig az is akkugyilkos.
108 mpixelnek akkora optikaval sok ertelme nincs, csak nagyobbak lesznek a kepek plusz reszletesseg nelkul.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Devid_81
nagyúr
válasz keIdor #92292 üzenetére
Koszoni szepen jol van az akku haldoklo, torott sarku, full beegett kijelzos S8-am ami iden unnepli majd a 3ik szuletesnapjat, ha egy rosszabb napon nem torom ossze 35db-ra hirtelen felindulasbol
Ugyanis az, hogy csak felregepelni lehet rajta, de barki kezeben ezt csinalja mar neha idegesito...es kapott mar erte, de akkor sem hagyja abba
Kovetkezo lepes az lesz, hogy ronggya torom es biztosito majd helyette masikat, amit azonnal rakok fel ebayre, es veszek valami Kinai cuccot...
-
Devid_81
nagyúr
Van esetleg koztetek vizszerelo, olyan aki vagja, hogy mekkora boiler (vizmelegito) kell egy 3 szobas 1 furdos (zuhany) egy konyhas hazhoz...?
Kezdek kiakadni az Angliai szakikra...elobb utobb fejbeverek valakit itt
...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Steam Deck
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Kipróbáltuk az LG kompakt 4K projektorát, a CineBeam Q-t
- Razer DeathAdder
- Fujifilm X
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Honda topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- Ryzen 9 5950X
- AirPods Max - Silver (Hibátlan és tökéletes állapot, tulajdonképpen új, pár napot volt használva)
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - Ryzen 5500 - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- ÚJ Playstation 5 CFW képes (feltörhető), lemezes
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest