Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
válasz FLATRONW #54988 üzenetére
Dehogy tesznek 2.35-2.4:1 a hasznos tartalom aránya, a többit a lejátszó/megjelenítő intézi. 21:9 kijelzővel minimális a kieső képterület, én is imádtam ezt az oldalát a 34"osomnak anno.
Az általam kedvelt 720p ripek pl. 1280x540esek, tökéletesen kitöltötték a 2560x1080 teret.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz FLATRONW #55362 üzenetére
Ez nagyon off, de ott más gond is lehet, pl túl nagy interferencia... azon meg a csoda Cisco vagy Huawei csilliárdos routerek sem tudnak sokat segíteni.
Nekem eddig 3x volt TP link routerem (pontosabban, van) és mindegyik olyan volt hogy megvesz, frissít FW, ha van új a beüzemeléskor, configurál és forget...
A szüleimnél uptime kb 1 év már... most költöztem másik lakásba, amit ide vettem most új, ahhoz se nagyon nyúltam mióta mindent beállítottam és végleges helyére tettem az álmennyezet mögé (ebből is látszik, nem számítok arra hogy gyakran kell majd piszkálni).
Szóval persze, lehet attól is függ ki mennyire túrja szét a beállításokat, meg mit akar vele csinálni. Tök átlagos egységsugarú használatkor, kb igénytelen a cucc, beállítod és megy amíg kap áramot.
No de ez nagyon off ide már... én még sose csalódtam bennük. Bár igaz sose a legegyszerűbb legolcsóbb modellt vettem.
Most is egy C7-el tolom DIGI nettel. Szakít stabilan.Előtte UPC koaxos nettel is jó volt... otthon meg T-Optikán is kiváló szüleimnél.
Szóval a PPoE-től kezdve mindenféle hálózaton jók voltak eddig.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
-
cyberkind
félisten
válasz FLATRONW #55857 üzenetére
Szerintem kevés ahhoz a hang, a képhez is ajánlott hozzányúlni, de ez esetben meg az előre elkészített 1080p-s filmek szerintem ajánlottabbak, azokkal semmi gond nincs már, illetve nem sokkal csúnyábbak ezek a "herélt" változatok mint a fullos BD50-es filmek.
Paranormal Cocktivity
-
nagyúr
válasz FLATRONW #56071 üzenetére
Ezis részben a baj igen... bár ez nyilván adódik abból, hogy nálunk a színészek mindent csinálnak... tehát színház, TV és filmek is... amerikába meg ezek általában külön kategóriák.
Nyilván a színház miatt, gyakran túljátszottak és szinpadiasak a filmekben... kis ország ez van.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
stratova
veterán
válasz FLATRONW #58521 üzenetére
De könyörgöm, az egy PR anyag, az a dolga, hogy kidomborítsa a termék jó oldalát, aki 1:1-ben elhiszi, az meg is érdemli.
Tedd oda a GTA V minimum fps mellé pl az alábbi CB R15 1T pontszámot vagy akár a linkelt tesztből a CB R11.5-ét és közel fogsz járni az órajelkülönbséghez, mert mindkettő worst case. Azért csak közel, mert Ryzen bevallottan Haswell-Broadwell környéki IPC-vel bír.
[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
válasz FLATRONW #58523 üzenetére
Van amiben gyengébben van amiben erősebben. Ha pl Bioshockban összeeresztesz egy gyári állapotú i7 6700K-t és egy i7 6900K-6800K-t hasonló arányokat fogsz látni min fps-ben [52 vs 30-37 fps].
Ha minden igaz ugyanez a modell R7 1700 8/16 65 W játék vízzel 4 GHz-et ment. Itt az is nagy kérdés milyen órajelég maradnak hűthetők a kisebb modellek.
[ Szerkesztve ]
-
ÁdiBá
addikt
válasz FLATRONW #58562 üzenetére
Csak az 260 ezer ez meg 211 ezer.
(#58559) Abu85 Olyan jellegű kérdésem lenne, hogy az nvidia DSR ezt a 144Hz sebességet, WQHD alatt mennyire befolyásolja?!
Tegyük fel én 4K-ban szoktam DSR-el Overwatchot játszani, illetve StarCraft2 is.
A monitor sebessége attól még 144Hz fog üzemelni hogy én DSR használok ?[ Szerkesztve ]
ÁdiBá
-
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FLATRONW #60035 üzenetére
Ez elsődlegesen a monitorgyártóknak negatívum, mert a G-Sync FPGA egy nagyon puritán rendszer, nem enged egyedi OSD-t, egyedi színfeldolgozást, egyedi bemeneti funkciókat, illetve képskálázást. Ezek mind be vannak ígérve a G-Sync ASIC-ba, hiszen ma már mind alapfunkció egy korszerű monitorban, csak ez az ASIC nem akar jönni. Valószínűleg sosem készül majd el, mert nincs meg a kellő támogatás a monitorgyártók oldaláról. Így meg sosem termelné vissza a kifejlesztés költségét.
Eleve az ASIC a mobil piacra készült, mert oda az FPGA túl nagy volt, de aztán a mobil G-Sync végül egy VESA Adaptive-Sync implementáció lett, ami eDP-n keresztül működik.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FLATRONW #60461 üzenetére
Per shader alapon. Van a friss DX verziókban olyan specifikált funkció, hogy minimum shader precizitás. A megírt shadereknél jelezni kell a szabványosan kezelt precizitások közül azt, amire minimum megoldható a futtatás. Ezt a fejlesztő választja ki. Tehát, ha egy shader esetében ez FP32, akkor a shader minden hardveren ezzel a precizitással fut. Ez ma a jellemző. Sok esetben azonban nincs szükség erre a precizitásra, mert nem lesz látható előnye az eredményben. Éppen ezért megadható minimum szinten az FP10 vagy az FP16 is. Ha FP16 a minimum, akkor az erre alkalmas hardverek ezen számolnak, és packed math támogatás esetén ezt kétszer gyorsabban teszik. A többi hardver FP32-vel számol. Ha FP10 a minimum, akkor FP32-höz képest, akár háromszor is gyorsabb lehet a számítás, de ilyen hardver nincs még. Talán nem is lesz, mert hardveres szinten ezeknek a képességeknek a kezelése azért nem olyan egyszerű.
A játékokban azért elég sok shader van, és jó részük igazából egy korábban megírt kód, amihez nem biztos, hogy megéri hozzányúlni, tehát a packed math lehetőségét az új shadereknél érdemes megfontolni. Leginkább az lesz a jellemző, hogy a nagy számításigényű effektek fognak packed mathot kapni, míg a régebbről hozott shadereknél marad az FP32. Nem beszélve arról, hogy a packed math csak akkor ajánlott használni, ha a kisebb precizitásnak nem lesz látható hátránya. Sok shadernél lenne, tehát ott már a minőség miatt is az FP32 a jó választás.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#48613632
törölt tag
válasz FLATRONW #60621 üzenetére
AMD a képminőség, madVR és egyéb extra ficsörök miatt ajánlott. nv még egy kadenciahelyes lejátszást sem, tud produkálni, mondjuk 24Hz-en.
Nekem speciel gond volt a 3D frame packed móddal is, GTX750Ti-n az istennek nem akarta. Aztán megoldottam Intel HD-vel, és még a kép is tetszetős. Persze madVR nélkül. -
cyberkind
félisten
válasz FLATRONW #61406 üzenetére
Annak is, de pl az exkluzívoknál meg nem, ott tényleg megvan csinálva az álom 30fps, pont ezt mondtam a Forza topikban ahol egyből nekem estek, hogy hülye vagyok mer' mé' játsszak 30fps-sel PC-n, holott az sokkal jobb volna mint ez a 60 jelen esetemben 72.
Paranormal Cocktivity
-
Firestormhun
senior tag
válasz FLATRONW #61406 üzenetére
Konzolon a simasághoz hozzájárul, hogy:
- figyelnek a rendes memória kezelésre és asset streamingre. PC-n főleg open world játékoknál rengetegszer előfordul, hogy meg-meg akad a játék, mert a háttértárról a ramba való előtöltés nem megfelelő.
- a fix fps és v-sync. Képtörés és a széles tartományon össze-vissza hullámzó fps igen zavaró tud lenni.
- kontroller lineáris mozgása vs egér precíziós mozgása
- 30 fps érzékszervi enyhítésére erőteljes camera és object motion blur-t alkalmaznak. Lényegében mindent elmosnak ami éppen mozog képen és ebből adódik a folyamatosabb érzés. PC verziókban ebből visszaszoktak venni általában.
...
-
Devid_81
nagyúr
válasz FLATRONW #62163 üzenetére
Nah persze majd mindenben leveri az AMD a tobbit es Te akkor is varnal 2-3 generaciot.
Szerintem a userek nagyon nagy szazaleka siman atmenne a masik oldalra ha lenne akarcsak egyetlen generacio amikor is Ok a jobbak.
VGA piacon a G-Sync/FreeSync eleg erosen eldonti sokaknal, hogy melyik taborban marad, ez ertheto.
CPU-nal meg szerintem majdnem mindegy, csak legyen gyors a penzunkert....
Új hozzászólás Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5