Új hozzászólás Aktív témák

  • kzkz

    őstag

    válasz Tengri #281 üzenetére

    Én épp az Alzánál jártam meg. 2 éve vettem egy Nintendo Switch-et 97e-ért, tönkrement az irányítója, de ennek ellenére az egész gépet kérték bevinni. 28 nap után írták, hogy visszaadják a pénzt, mert nem javítható, nem cserélhető.
    A bibi ott volt, hogy javítható és cserélhető is lett volna, mert volt nekik külön irányító és komplett gép is. Írtam nekik, hogy adják vissza a hibás gépet, és máshol megcsináltatom. 1 hónapig mindig más ügyintéző írt, hogy folyamatban van az ügy. Személyesen is jártam bent. Újabb egy hónap után feladtam náluk.
    Buktam rajta 30e-ret, mert 130-ba került náluk az új. Még akkor is jobban járok, ha tök új irányítót veszek hozzá.
    Még ha lesz időm, akkor szépen feljelentem őket, de rengeteg emailt és telefonbeszélgetést kell összeszednem hozzá.
    A gyerek 2 éves eredménye tűnt el egy olyan játékban, ami csak a gépre ment, és nem tudták visszaszerezni a gépet, hogy arról átmásoljuk az újra. Persze a gépben lévő memóriakártya 2 hónap után valahogy mégis meglett, szóval a gép is megvolt, csak nem akarták visszaadni.

    A telefonban elmondták, hogy ők általában a telefonnál is visszaadják az árát még akkor is, ha csak a töltője megy tönkre. Jót kuncogtam, főleg azután, hogy pont tönkre is ment a telefonom a switch után. Azt bezzeg megjavították a pénzvisszafizetés helyett.

    Szóval az alzánál senki nem foglalkozik az ügyféllel, megy a hatalmas gépezet, aztán leszarják, nem is tudják, hogy mi az ügyed állása, előzménye, stb. Annyit tudtak írni 10x, hogy folyamatban van az ügy, kérjük türelmét.

Új hozzászólás Aktív témák