Új hozzászólás Aktív témák

  • KillerKollar

    senior tag

    Mögválaszoltam nekik ;)

    "Tisztelt XY!

    Elolvastam a termék kézikönyvét (Asus TUF OC változat), amelyben egyáltalán nincs megemlítve, hogy a kábelt nem lehet meghajlítani, így a felhasználó erről semmilyen formában nem lett tájékoztatva. Semmilyen más, rendesen megtervezett számítógépekben használt kábel esetén nincs ilyen előírás és ehhez hasonló hibák is nagyon ritkák.Időközben bizonyítottá vált, hogy a termék mellé csomagolt adapter súlyos tervezési hibákkal rendelkezik, melyről ebben az angol nyelvű cikkben lehet tájékozódni: The horror has a face – NVIDIA’s hot 12VHPWR adapter for the GeForce RTX 4090 with a built-in breaking point

    (Mellesleg ez a cikk ki van tűzve az Nvidia hivatalos subredditjén az erről szóló topicban, tehát a gyártó is elismeri a legitimitását)
    Itt pedig egy nemrég feltöltött eset szerint egy abszolút meg nem hajlított kábel is megégett mindössze 3 perc terhelés után, még a gépház oldala is le lett szedve, semmi hajlítás ne legyen. (Én is így használom a terméket, hogy semmilyen formában ne legyen meghajlítva a kábel, de mint látszik ez sem garantálja a hiba elkerülését. Tekintettel arra, hogy ilyen mértékben utánaolvastam ennek a hibának, látható, hogy mindent megtettem a termék rendeltetésszerű használata érdekében).

    Szerencsére az általunk vásárolt termék még nem produkálta a hibát, de az egyre aggasztóbb és gyakoribb jelentések szerint lehetséges, hogy minden vásárló számára elkerülhetetlen lesz, ezért szeretném, ha ezeket az információkat tájékoztatási célzattal továbbítaná az illetékeseknek akik kezelik a garanciális ügyeket, mivel Magyarországon szerintem Önök adták el a legtöbbet ezekből a termékekből. Legjobb tudomásom szerint garanciális ügyintézés esetén Önök csupán átveszik az ügyintézést az ügyféltől és a gyártóval intézik, így Önöket semmilyen anyagi kár nem éri a meghibásodás esetén, a gyártónak kell biztosítania a termék javítását/cseréjét. Vélhetően hamarosan vissza fogják hívni ezeket a termékeket (legalábbis az adapterkábeleket) és cserélni fogják Őket egy jobb minőségűre (ezeknek a megtervezése, tesztelése, disztribúciója időigényes), de addig is egyre gyakoribbak lesznek az ilyen esetek, Magyarországon is.
    Üdvözlettel, én"

    Szerk.: Remélem mindenki aki Alzától rendelte a terméket értékeli, hogy bevállalom a faszkalap ügyfél szerepét aki már akkor reklamál amikor még meg sem hibásodott a termék azért, hogy harcoljak a fogyasztói jogainkért ;]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák