Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz BlacKSouL #68323 üzenetére
Nagyim 80+, mobilhoz hozzányúlni sem hajlandó, ilyet vettünk neki: [link] . Maguk a fényképek is gombok, szóval a tárcsázás is mellőzhető.
Asszem az övé hat gyorsgombos, de most ebben nem vagyok biztos. Amúgy valamelyik magyar webshopból rendeltük, ipon, edigital, fenetudja.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz BlacKSouL #68328 üzenetére
Sry, fos amazon appból régen lehetett így linkelni, de régen olyan funkció is volt, hogy megnézem ezt a terméket böngészőben, na mostanra ezt is kifejlesztették belőle.
Itt egy másik áruházban ugyanaz: [link] .
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz fokukac #68330 üzenetére
Szerintem rosszul látod. Magyarországon nincs kultúrája nyugdíjasnak lenni. Ott aki nyugdíjas, az vagy kinyírja magát a kiskertben, vagy leül a tévé elé butulni. Vasár- és ünnepnapokon legalább eljár templomba, ott éri némi inger. Meg temetésre. Baszki, alig várják, hogy valaki meghaljon, úgy várják a temetéseket, mint egyszeri kiscsóka a mikulást.
Németeknél egy nyugdíjas jó eséllyel tovább dolgozik heti párszor napi 4-5 órában, hogy besegítsen a munkahelyén, meg legyen átmenet (jó eséllyel már a nyugdíjhoz közeledve lecsökkentette a heti óraszámát), naponta eljár túrázni, sétálni, biciklizni, összejár a többiekkel grillezni, meccset nézni, konditermek isbtele vannak velük délelőttönként. Millió tanfolyam indul nekik az internethasználattól a nyelvtanuláson át az úszásoktatásig, vagy barkácsolásig, vesz egy hobbiautót, vagy kishajót, hogy bütyköljön rajta, és úgy általában iszonyatosan sokat utazik. Egy tipikus német nyugdíjas kb az év harmadát elnyaralja valahol. Ők vették meg azt a rengeteg falusi házat Mo-n, de a környező országokban is, sokan meg inkább Spanyolország felé tendálódtak: szeptember-októberben összecsomagol, májusig elvan a napon. És ezek itt teljesen általános jelenségek, amik a vidéki Mo-n kb elképzelhetetlenek. BP-n gondolom kicsit azért más a helyzet, főleg mert nincsenek kiskertek, de azt azért nem hiszem, hogy lenne egy túl széles nyugatias, polgári nyugdíjasréteg.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Feladom, keressetek rá a Doro Phone-ra. Olyat kell keresni, amin a jó nagy számok fölött van 3, vagy 6 gomb, amibe fényképeket lehet beletenni.
Amúgy nekem sem megy, pedig mist böngésző címsorból másoltam be a linket. Nem vagyok benne biztos, hogy nem a ph linkbeszúrása cserél-e benne valami speciális karaktert %20%-ra, vagy valami ilyesmire.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz fokukac #68339 üzenetére
Nyilván az anyagi biztonság (amit jó esetben egy életen át élveztek) az egyik fő faktora a stresszmentes, aktív életnek. Nem para, a mi korosztályunknak ez már a németeknél sem fog megadatni. Épp minap beszéltünk kortársakkal, felsőfokú végzettségű, viszonylag jól kereső, értelmiségi, ugyancsak értelmiségi családból származó, született németek, és pont azon voltak kiakadva, hogy 10-15 éve nem vettek lakást, mert a mai körülmények között már esélyük sincs erre. Szüleik is világéletükben bérleményben laktak, soha nem okozott gondot, mindig megvolt mindenük, tipikus középosztálybeli élet hitelmentes autóval, nyaralásokkal, kis félretett pénzzel, most meg úgy szállnak el a lakhatási költségek, hogy a család jövedelmének egyre nagyobb részét viszik el, a saját tulajdonú ingatlanok pedig a középosztálynak már megfizethetetlenek, még hitelre sincs esélyük vásárolni. Gyakorlatilag aki most lakást, házat örököl a németeknél, az azonnal ‘milliomosnak’ számít. De eurotöbbszázezresnek biztosan. Magyar falvakban meg mennyi egy nem teljesen lepusztult ház a mostani remek árfolyamon? 10-20-30k eur? Persze, városokban nagyon más a helyzet ott is, azt tudom.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz BlacKSouL #68340 üzenetére
Na ja, csak már szemüveg kellett ahhoz is, hogy megtalálja szegényem a szemüveget, amivel látja a papírt, amiről elfelejtette, hogy hova tette, hogy biztos meglegyen.
De amúgy értem, mit keresel, csak attól tartok, hogy ilyen nemigen lesz. Gyerektelefonok között nézz még szét, azokon szoktak ilyen nagy, képes gombok lenni, de a dokkoló nehéz ügy lesz. Esetleg meg kell vele beszélni, hogy tartsa mindig töltőn, mint egy vezetékest, és venni hozzá egy 2-3m-es kábelt.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz fokukac #68390 üzenetére
Nincs valami bio-megoldás, amivel távol tudod őket tartani? Valami növény, vagy olaj, vagy füst, amit nem szeretnek? Vegyszerrel nyilván én sem kísérleteznék olyan helyen, ahol magam is többet tartózkodok.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz fokukac #68464 üzenetére
Legközelebb visztek egy rúd gyulai kolbászt, aztán csak két zsömlét kell hozzá venni a pékségben. Bicskád meg van, remélem...
Amúgy gyulait, meg csabait tényleg szoktunk hozni, picket itt is lehet szinte mindenütt kapni (ami vicces, hogy kb olcsóbb is, mint otthon), de ezek a csípős szárazkolbászok ilyen formában nincsenek, és nagyon bírják a németek. Meg a pirospaprika port is szeretik, itt az is ritka.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Mivel ezt kizártnak tartottam, megnéztem műholdképen. A parkoló nyugati részén van ferdén beállós teherautós / utánfutós sor, illetve az utolsó sorok között nincs szegély, azaz előre beállva, és a másik sorba átgurulva is tudsz utánfutóval parkolni. Ez egyébként ikea-sztenderd, természetesen eleve így tervezik, hogy sokan jönnek utánfutóval, vagy nagyobb furgonnal bevásárolni.
Egyedül az Őrsön tudom elképzelni, hogy ez nem alapból adott, de valami megoldás szerintem ott is van.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
-
Nem keverem semmivel. Őrs vezér tere kvázi belvárosi rész, azt nem is elsősorban autós használatra szánták, gondolom nem is a bútor a fő profil. Budaörs az első áruház volt, megvan vagy 20 éve, akkoriban még mások voltak a prioritások, ott azért nincs. Az elmúlt ~10 évben szinte biztosan nem épülhet ikea áruház dedikált utánfutós, vagy kisteherautós helyek nélkül. Soroksár pedig elég új. Amúgy nem véletlenül nincs akadály a szemben lévő parkolóhelyek között sem, az is a hosszabb autós, vagy utánfutós parkolás miatt van, ez nem szabálytalan, direkt így van kitalálva.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz fokukac #68496 üzenetére
Valami tomtomos térképem van a logo szerint, az iphone beépített keresőjével kerestem rá, elvileg a maps (az apple-s) alkalmazásban nyitotta meg.
Őrs vezér tér urbánus áruház, természetesen mindent tudsz venni, ami ikea, de a célcsoport ilyen áruházaknál a tömegközlekedő, vagy közösségi közlekedő, városi fiatalok, akiknek sokszor jogosítványuk sincs, nemhogy autójuk, ellenben szívesen rendelnek online, miután körülnéztek személyesen (és akkor már vettek egy csomó csetrecet). Szélesebb a piactéri kínálat, szűkebb, és kisebb készletes a bútor szekció. Parkoló természetesen van, lehetőség szerint minél nagyobb, de csak amíg a fizikai korlátok engedik. Külső, nagy áruházak a nagy bevezető utak mellé épülnek, nemcsak a várost, hanem a vonzáskörzetet is kiszolgálják, ide is jól szervezett a tömegközlekedés is, de a priorizált célcsoport saját autóval, vagy kimondottan utánfutóval, furgonnal érkezik, itt jelentősen nagyobb készlet van nagyobb bútorokból is. Sokat fejlődött, finomodott a koncepció az utóbbi időben, meg nyilván vannak lokális eltérések New York, Sanghaj, New Delhi, Cape Town, Rio, Moszkva, vagy Budapest között, de az alapkoncepció mindenhol ugyanaz.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz fokukac #68501 üzenetére
Na ja, én értek hozzá, te meg látod, hogy mi történik.
Az elv az, amit leírtam, hogy ez hogyan valósul meg, az más kérdés. A nagy számok törvénye alapján mindenesetre kimutathatóan működik a dolog, már ami az áruház elhelyezkedése alapján alakuló bútor-csetrecek arányt illeti.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz kraftxld #68572 üzenetére
Azt ismerem, szoktam is mindig mondani, amikor valaki meséli, hogy ‘kilónegyvennel’ tépett a pályán, hogy wow, az már majdnem hangsebesség, de nem szokták venni a lapot.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Épp a minap gondolkoztam egy visszafogott öklendezés után, hogy mi dőreség volt azt gondolni az elmúlt évek Hondái után, hogy innét már nincs lejjebb, aztán most itt vannak ezek a Toyoták, amiknek a formaterve konkrétan emberiesség elleni bűntett kategóriába tartoznak. Kívül-belül. Japánok közül egyedül a Mazda formatervezői képesek még klasszikus értelemben vett szép autót tervezni, a többieket szerintem felvásárolta a dyson porszívótervező csoportja. De legalább mindenki leszállhat végre a Fiat Multipláról, ebben a mezőnyben esélye sem lenne a legocsmányabb jószág címre.
Szó volt róla korábban, hogy a Mazda összeáll a Toyotával amúgy hibrid-fejlesztésben, van még 2-3 évük, hogy kihozzanak valamit, mire esedékes lesz az autóvásárlásom, jó lenne, ha előállnának valamivel addigra, mert perpillanat igen nagy bajban lennék, ha most kéne váltanom. SUV-ot nem akarok, egyterű csak a Sharan/Galaxy, vagy Touran/S-Max maradt, kombiknak már nem jár hátsó ablak, de csomagtér sem nagyon, olyan laposak, franciák továbbra is az amorf zsömleformában látják a jövőt, olasz autógyártás végre nagyjából megszűnt, a svédeket megvették kilóra a kínaiak. Kb a németek, és a koreaiak képesek még autóformájú autókat gyártani, de ezek között is suv van suv hátán, ami marha jól néz ki, de semmire nem jó: kívül nagy, belül szűk, de legalább magasan van az alja, meg a teteje is, és malomkerék méretű kerekek kellenek alá.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Kb itt vagyok én is, annyi, hogy erősen gondolkodom egy mérettel lejjebb l, persze kombiban (Golf, Octavia, BMW3). X1-en vacilálok még, hogy mennyire suv-os, de attól tartok, nagyon. Meg a Hyundai/Kia vonal talán. Mindenképpen várok még, hogy mi lesz az új hibridekkel, remélem, hogy ezekben érdemes lesz végre gondolkozni. Most múlt még csak ötéves a Mazda, lassan közelíti a 100k-t, de elvagyok még vele pár évig. Most éppen várom a biztosító válaszát, kijött a kárfelmérő, valami sokszáz horpadást számolt össze rajta a nyári jégverés kapcsán, elvileg értékcsökkenést fizetnek. Ja, meg szélvédőcsere egy kő miatt, van egy 30 centis repedésem a kormány mögött, ráadásul a motorháztetőn is megpattant a rohadék, nyers fémig ütötte le a festéket egy pöttyben. De ez sajnos független az autó típusától, vagy korától.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ahogy mondod, minden facelifttel egyre nagyobbak lesznek. Mazdák gyönyörűek, meg most is az van, mindenképpen benne maradnak a kalapban, de jó lenne, ha lenne belőlük valami hibrid. VW-vel (inkl Skoda) az a gondom, hogy a tsi motorban nem igazán bízom, dízelről meg szó sem lehet (évi 15k, főleg város, előváros). Full elektromos viszont megint nem jó, mert évi 2-4 út biztos beesik, aminek az elektromos hatótáv a közelében sincs (1000 km körül).
Egy Mazda 3/6 egy Toyota-hibridesített Skyactive-val kb álomautó lenne. BMW-ből van most is ilyen modell, és azok is szépek kívül-belül, az új sorozat meg aztán főleg. Na, ezt a mondatot sem gondoltam volna, hogy valaha leírom.
Amúgy nem újat vennék, hanem 2-3 éves használtat, kevés km-rel, gyári garival, márkakereskedésből. Minit is így vettük féláron, háromévesen, 23k km-rel, 2 év gyári garival. Mire odajutunk, hogy aktuális lesz a váltás, pont a most friss modellek lesznek 2-3 évesek, szóval elkezdtem figyelgetni őket. Mini meg marad második autónak (ha össze nem törik ezt is), most 5 évesen van benne 50k körül, és még mindig imádom. Na, abból esetleg jöhet majd 4-5 év múlva egy all electric verzió, azt is idén mutatták be.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Rav4 még viszonylag kockaformájú, ráadásul még csak nem is olyan iszonyatosan ocsmány, mint egy crv, vagy hrv, vagy bármelyik Honda, egyszerűen csak nagyon csúnya. Persze ez esztétikai kérdés, ezen nincs mit vitatkozni, de akármilyen a műszaki tartalom, nem fogok olyan autót venni, aminek a belterétől is rosszul vagyok, meg a parkolóban meglátva is elönt a szekunder szégyen a gyártó helyett, hogy ezt így képesek voltak kiadni. Annál azért szerencsére nagyobb a verseny, hogy erre rá legyek kényszerítve.
A felniméret meg egy dolog, most is mind a két autómon 17-es kerekek vannak, de nem 265 szélesek, és főleg nem per65-ösek. Ekkora teljes kerékátmérő városba, aszfaltra teljesen felesleges, de legalább többet fogyaszt, meg jóval drágább. A fogyasztásba meg besegít még a magas has, meg a kockaforma. Hogy az összsúlyról ne is beszéljek. Fiatal vagyok (lol, bár az lennék), fitt (legalábbis fittebb, mint amilyen fiatal), van még pár jó évem, amíg meg tudom oldani a ki-, beszállást, és legalább a kutya is egyedül be tud mászni a csomagtartóba, nem kell neki kisrámpa (nem vicc, errefelé komoly piaca van a kutyarámpáknak suvhoz). Az útminőség meg olyan, amilyen, egyelőre még a Minivel sem akadtam el soha sehol, pedig nagy kerék, peres gumi, alacsony has.De ezek is mind egyéni, szubjektív preferenciák, te suvval szeretsz járni, én nem látom értelmét, neked tetszik a japán darabosság, én a homogénebb formákat kedvelem, így van ez rendjén.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Bmw is nagyon tetszik, abból van hibrid, VW hibridjeire is kíváncsi leszek, a koreaiak is idéntől szinte minden modellhez adnak hibridet, alaposan körbe kell majd nézni, ki kell őket próbálni. Időm még van, ezek meg még mind új dolgok. Ha egyik sem jön be, még mindig ott a Mazda. Vagy jön egy új Prius vállalható külsővel. Ki tudja?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Attól tartok, hogy a Toyota hibrid rendszerén kívül egyelőre mind egy vicc.
Valami olyasmit várnék el, hogy a napi 2x15-16 km munkába járás meg az esetleges naponta egyszer elszaladok valamelyik gyereket felszedni, vagy boltba, az menjen elektromosan, ha a garázsban töltőn van. Minden másba meg elég, ha besegít a villanymotor kicsit, illetve ha be kell mennem a nagyfaluba, és dugózok egy kicsit, akkor addig se pöfögjön. Persze maga a töltés költsége is egy jó kérdés még.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Na, ez a másik. Ketten két autóval járunk dolgozni. Jó, nekem nincs opció, mert a beosztásom is hülye, meg az irány is fura, lenne benne vagy 3-4 átszállás, és egy óránál tovább tartana, ami így 15 perc, ráadásul én sosem dugózom. Kata viszont befelé megy Frankfurtba, 12 km az egész, szerencsére tud hol parkolni, az állandó késések ellenére is talán még megérhetné a dolog, hogy inkább tömegközlekedéssel járjon, ha nem lenne olyan böszme drága. Közel 150 eur a bérlet egy hónapra, abból 3x tankolom meg az autót, amúgy meg egy tankból el lehet járni, ha csak a munkába járás van...
Aztán csodálkoznak, hogy mindenki autóval jár. Elvileg indul a projekt pár éven belül, hogy kísérletképpen a nagyvárosok tömegközlekedését ingyenessé teszik, de nincs még róla konkrétum, ráadásul a p+r parkolás sem olcsó.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Tisztább, szebb, modernebb, utasbarátabb minden. Teljesen jól használható. Ellenben drága. Belvárosban nincs alternatívája, hacsak nem ad a céged mélygarázshelyet a céges autóhoz, és akkor a dugókról nem is beszéltünk.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Frankfurt belvárosa lehet kb London. De csak a szűk belváros, ami talán 5x5 km, no meg Frankfurt még német viszonylatban is kicsinek számít a nagyvárosok között.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Katica spec rollerrel jár (nem elektromos, decathlonos), azt vegyíti a tömegközlekedéssel, vagy az autóval, ha nehezen megközelíthető helyre kell eljutnia.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Megkaptam a biztosítótól a kárfelmérést, küldtek egy ajánlatot egy jégkárjavításra szakosodott szerviztől, akik vállalták a javítást. A számla vége 5772 eur, ebből én 150-et fizetek. Szélvédőcsere egy másik kör lesz, azt külön kezelik. Meg akkor bejelentjük a másik autót is, azon mondjuk jóval kevesebb hupszli van, az talán olcsóbb lesz kicsit. Most érzem, hogy az a negyedévente 150 eur, amit autónként biztosításra költök (inkl kötelező bizti) egészen megérte.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz bitpork #68665 üzenetére
Most szedtem ki a levelet a postaládából, hogy befogadták a másik autó ügyét is, hamarosan jelentkezik a kárbecslő időpontegyeztetés miatt. Wattafa, hétfőn jelentettük le, mikor írták ezek a levelet, és adták postára?
A repedt szélvédő miatt a múltkori kárbecslő szerint nem jönnek ki, elég nekik egy fénykép, aztán lehet menni egy partnerszervízbe, ha írásban leokézzák.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz fokukac #68668 üzenetére
Tavaszig nem valószínű, de elfér a lépcső alatt. Vagy tesztelem addig neked. Amúgy láttam az új Pixeleket is, 750, ill 900 eur-ról indulnak, lol. Elcsábították az apple teljes sales osztályát, vagy mi a szösz? Tudom, ez jobb telefon, biztos azért.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz fokukac #68677 üzenetére
Előfordul ilyen. Ilyenkor az a megoldás, hogy a pénztáros jelez, mire azonnal jön egy kolléga, és kinyit egy új pénztárat mellette. Felénk ez egy kvázi automatizált rendszer, ha 4-5 ember áll sorban, már villan is a jelzés, hogy melyik pénztár nyílik pluszban, lehet pakolni a szalagra, amíg kiér a kolléga.
Fennakadások mindig vannak, csak gondolom a fene nagy 110%-os foglalkoztatásban már nem jut elég ápolónő, tanító, vagy kormányablak ügyintéző, aki pénztárosnak áll.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz fokukac #68699 üzenetére
Az már tényleg Anglia-only funkció. Konkrétan úgy kell csinálni, hogy letiltod, aztán a letiltás határideje előtt elhalasztod a letiltás dátumát, de mindig megfogadod, hogy akkor már tényleg le lesz tiltva, és ezt eljátszod n+1-szer.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Na, ha már így bankolunk.
Pár hónapja foglaltam szállást booking.com-on keresztül. Persze bankszámla nem jó neki, csak a visa, vagy mastercard, pont az ilyen fosok miatt van hitelkártyám, fizettem azzal. Rá pár hétre levontak a számlámról 700+ eurt. Mivel benne van a foglalási feltételekben, hogy az esetleges sztornózás miatt bizonyos összeget zárolnak, először nyilván erre gondoltam, de nem stimmelt az összeg. A közlemény rovatban meg annyi állt, hogy AIRBNB, meg egy sokjegyű szám, ami a foglalásomban szereplő semmilyen azonosítószámmal nem stimmelt. Felhívtuk a hotelt, hogy foglaltak, vagy zároltak-e összeget, de határozott nem volt a válasz. Booking.com helpdesk ugyanez, ők ilyen tárggyal biztos nem, meg amúgy sem. Hívom a bankot, mondom, ha már a fasza netbankban nem látom az ellenoldali számlaszámot, mondja már meg, ki volt az, illetve hogy akkor ez most zárolás, vagy fizetés? Nem tudta megmondani egyiket sem. Itt tiltottam le a picsába a komplett kártyát, és indítottam reklamációt, hogy kérem az összeg visszatérítését. Papíron, postai úton, mert máshogy nem lehet. Az összeget egy hónapon belül visszakaptam, de a bank nem tudja megmondani, hogy a zárolás lett feloldva, vagy visszatérítés történt. A hotelben mindenesetre sima debit kártyával fizettem.
Na most nekem vannak túlzott elvárásaim, vagy váltsak bankot?
Eleve azért volt (van) csak hitelkártyám, mert online nem tudok másképp fizetni, azt a kérést meg nem is értették, hogy én a bankszámlához kérek olyan kártyát, ami nem hitelkártya, és mégis használható online is. Nekik csak ez a fos V-Pay van, de az utóbbi pár évben legalább már ezzel is tudok Mo-n is fizetni, eleinte az sem ment.
Ja, persze a visa kártya is 20 eur per év, a letiltás is pénzbe kerül, és ha nem jogos a reklamáció, akkor az is díjköteles. Meg persze ha most kérek egy új kártyát a letiltott helyett, azt is fizessem. Anyátok csipáját.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz FehérHolló #68753 üzenetére
amazon.de
Nem tudom, hogy zalando, meg hasonlók vannak-e arra. Outletekben érdemes még körülnézni. Utóbbi időben Head-et veszek, de ugyanez van Puma, meg hasonló másodvonalbeli sportgyártók nevével is.
Sportsdirectnek vannak még egész jó alsóneműi, olcsó CK kópiák, de abszolut elfogadható minőségben, Everlast, usapro, meg ilyesmi neveken.Zokniból meg én évek óta a Decathlon Artengo cuccait veszem, egész stabil minőség. De pl a Kalenji zoknijaik, amit kimondottan futáshoz ajánlanak, azok nem jönnek be. Az alsójaikat nem próbáltam, de pl az aláöltözőik nem rosszak.
Ja, meg a Tchibo-s cuccok is jók, amiket próbáltam.Amit kerülni kell, az a H&M, C&A, New Yorker, Primart, ezek tényleg a legalja.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz fokukac #68757 üzenetére
Most felvágsz, hogy neked mekkora van? Ez egy új irány a topikban, a kinek hányikszelles alsónaci kell, hogy elférjenek benne a koronaékszerek...
Félve írom le, hogy én s-est hordok, úgyhogy csak az irigység mentén folyok bele a ‘nagyok’ dolgába.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz BlacKSouL #68778 üzenetére
Én ma bejelentkeztem a laptopomról (jó rég nem volt bekapcsolva), kiírta, hogy olyan öreg már, hogy a hp megszüntette hozzá a supportot, vegyem tudomásul (5. gen i7 proci van benne). Most mobilon is a sokadik hp notis hirdetést kapom.
Amúgy a minap ahogy a bankokról beszélgettünk, 2 napig utána visa kártyás, meg mindenféle banki szolgáltatásos hitelek ugráltak föl.
Tudom, hogy mindenhol kémkedik mindenki, de az az érzésem, hogy a ph fórum valahogy még hangsúlyozottabb forrás az algoritmusnak, mint a többi. És gyanúm szerint ez nem véletlen...p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Egyik ismerősnek volt egy hasonló fenevada. Kiherélték a kandúrt, de valami félresikerült, mert elszabadultak a hormonok. 15 kg körülre hízott fel, akkora volt, mint egy megtermettebb hiúz, és az idegei is kb egy áram alatt lévő békacombéhoz hasonlítottak. Nem merték kiengedni a lakásból, mert veszélyt jelentett a környék kutyáira.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hajjaj, ha megindult, kő kövön nem maradt. Egy 60 nm-es panelben tartották (magasföldszint, viszonylag zöldövezet, amíg nem kellett félteni tőle a környék állatvilágát, kijárt), kedvelt elfoglaltsága volt az előszobafal kalaptartójáról meglepni a frissen a lakásba érkező gyanútlan áldozatokat (még mindig 15 kilóról beszélünk!). Megszakadt a kapcsolat sajna, ennek meg már 20 éve, és már akkor is rutinos, öreg kandúr volt, szóval már biztosan nincs meg a ‘cicus’.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Albigator #68855 üzenetére
Megszokod. Amúgy letölthetsz pár oldalt offline módba, vagy akár screenshotként, és könnyed szemmel nézegetheted, ha attól jobb.
Ide jönne az akasztós gif a Buszer Scruggsból, amikor a megnyerő mosokyú csóka odajérdez, hogy: ‘First time?’.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
válasz fokukac #68862 üzenetére
Ne is mondd, karácsony előtti őrület van, nem győzzük a melót, holnaptól egy hétig megnyertem a hajnali 3-ra járást, be kell segíteni az éjszakás műszaknak. De a reggeli dugót biztos kikerülöm.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
Kikapcsoltam a bt-t a mobilon, erre aszongya nekem: ‘disconnecting bluetooth devices until tomorrow’. Megajóédesanyád, azt. Ez már megint okosabb nálam.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz fokukac #68924 üzenetére
Tököm se kapcsolgatja, ez nekem új volt.
Annyi, hogy nem látta az órámat, ilyenkor szoktam egy bt ki/be kört csinálni. Olyan havonta egyszer előfordul, eddig még sose figyeltem, hogy kiír ilyesmiket.p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
-
-
Alapvetően nincs ilyen gondom, amióta rendszeresen futok, évente egyszer dönt le valami, ami nem is rossz ahhoz képest, hogy Katica vödörszám hordja haza a bacikat a bölcsiből. Most az utóbbi pár hét jött ki nagyon rosszul, egy vírusos hányás-hasmenés miatt kénytelen voltam kihagyni a maratont, amire nagyon készültem, aztán valószínűleg még nem hevertem ki rendesen, amikor elkezdtem megint edzeni/dolgozni, és visszaköszönt még kicsit. Majd elkezdem most a téli alapozó futásokat, aztán jobb lesz mindjárt.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Én abban hiszek, hogy a mértéktelen, és az egyoldalú táplálkozás az, ami egészségtelen. Nem hagynám el teljesen a húst, de az utóbbi pár évben sokkal több minden mást eszek: zöldeket, halat, sajtot. Amúgy is szinte csak csirkét eszünk már, max marhát, ha valami darált húsos cucc van. Amit igyekszem elhagyni, az a péksütemények, és a krumpli, de ezeket sem akarom teljesen kizárni, csak előbbiből rengeteg magos változatot, fehér liszt, és cukor nélkül, utóbbit nagyon ritkán, és olyankor is inkább édesburgonyát. Ja, meg sütikkel kell nagyon vigyázni, azok rohadékok. Kilóra kb érettségi környékén voltam utoljára ennyi, vagy még előtte, csak akkoriban esélyem sem lett volna lefutni egy maratont.
Amúgy tudom, hogy buzis, de sörből is csak alkoholmentest iszok, alkoholt bármilyen formában szinte egyáltalán nem, kb évente 3-4 alkalommal egy-egy kis adagot.De ma pl ‘csalónap’ van, főztem egy kis tésztát a csicseriborsós raguhoz. Minap bontottunk végre egy bort, asszem, abból is megengedek magamnak megint egy pohárral.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Külpolitika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Nyaralás topik
- Eleglide C1 - a középérték
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest