Új hozzászólás Aktív témák

  • tibbike01

    őstag

    Szerintem ezzel lezárhatjuk. :D

    3 csoport van:
    a, akik 5-8ezer kmként cserélek olajat és levegőszűrőt.

    b, akik 10-15ezrenként cserélnek olajat és 20-30ezrenként levegőszűrőt.

    c, akik betartják a gyártó által írt előrásokat és ~30ezrenként cserélnek olajat és 60ezrenként levegőszűrőt.

    Bárki tartozhat bármelyik csoportba:
    a, csoport tagjai túlkapják és bár rosszat nem tesznek a motorral, a környezetet és a pénztárcájukat terhelik. (ide tartoznak a legkevesebben)

    b, optimális, tapasztalatok, ajánlások útján kikövetkeztetett csereciklusok. Megőrzi a motor állapotát. (ide taroznak a legtöbben->ebből a fórumból, én is idetarozok)

    c, legszélsőségesebb, alkatrészek maximális tűréshatáráig használt, hosszú csereperiódusok. Nem tesz túl jót a motornak, főleg hosszútávon. (ide sokan tartoznak, leginkább céges, garanciális autók esetében)

    Még rövidebben:
    a, 1/4 -e a gyártói ajánlásnak
    b, 1/2-e a gyártói ajánlásnak
    c, gyártói ajánlás

    (természetesen + faktor a felhasználás módja, város-pálya, poros út...stb)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák