Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csiga8

    senior tag

    válasz simonjoe #259 üzenetére

    Részemről bejártam a magam útját, nem is akarok vitatkozni, sem ajánlani semmit.

    Farkas Kálmán részére minden tiszteletem, de ugye Te sem gondolod, hogy maga ellen fog beszélni...

    A magasnyomású rendszerekből az egyik legérzékenyebb pl az 1.5 dci ( Delphi).

    Kérdezz a dci-sektől. Sokan másképp vélekednek, majd mint Farkas úr.

    Amelyik dci-s már egyszer pórul járt, az utána kínosan vigyáz.

    Gyakorlati tapasztalatuk alapján a legkevésbé hibásodik a rendszer ( kenés hiánya miatt nem morzsolódik a magasnyomású pumpa) az a premium üza, abból is az OMV. Jónéhányan használnak 2T-t, van aki videot is készített, hogyan indul a dci a -10 fokban 370.000 Km-nél, végig 2T-vel járva, bontatlan üza rendszerrel.

    A 2T olajból JASO FD minősítésűt használják . ( nem mindegy mit használsz) Van aki 1:200, van aki 1:300 arányban. 2T olaj miatti meghibásodásról egyik sem fog beszámolni.... Meg szivattyú hibáról sem...

    Az üza kénmentesítése miatt jócskán veszít kenőképességéből, ami helyett utólag, adalékot tesznek. Van jobb és kevésbé jó adalék. (Nézhetsz angol, német oldalakat, a probléma ugyanaz.)

    A Castrol TDA jóféle adalék, de nagyon drága. Mágus a VIF-et ajánlotta, a CR-be azt teszem az OMV premium mellé.

    Az ellenzők tábora sosem próbálta a 2T olajat, ők általában elméleti hibákat generálnak. Aki használja, az meg inkább nem vitatkozik. (A DPF azért lehet némi akadály)

    A Spurit évente kétszer, rendszer takarítás gyanánt érdemes használni.

Új hozzászólás Aktív témák